Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja mies sanoi että hän tai vauva.

Vierailija
30.05.2012 |

mitä helvettiä . lapsessa ollaan puhuttu ja ite mies jo nimiäkin miettinyt......

olen hukassa

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin mies käski valita lapsen tai hänet. Abortti ei ollut enää mahdollista eli olisi pitänyt antaa lapsi adoptioon. Ja ihan yhteisessä ymmärryksessä jätetty ehkäisy pois suht pitkän (7 vuotta) suhteen jälkeen.

Minä valitsin lapsen ja mies lähti enkä ole sen koommin hänestä kuullut. Helppoa ei ainakaan alku ollut mutta nyt tuossa pyörii erittäin sosiaalinen ja iloinen tuleva eskarilainen =)

Vierailija
22/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäälle kenkää, onneksi paljasti mikä on miehiään näin aikaisessa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai edes harkitse sitä toista vaihtoehtoa jota en kutsu nyt mieheksi sillä tosimies ei sano tollaista edes vitsillä.

Vierailija
24/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ottaisit miehen mukaan sinne neuvolaan. Ei varmaan ole ensimmäinen isä jolle iskee pupu pöksyihin. Tarvitsee ehkä vähän ulkopuolista jutteluapua asian sisäistämiseen. Tietenkään et keskeytä toivottua raskautta. Miestäsi tulee niin hävettämään tuo möläytyksensä muutaman kuukauden päästä, kun se vauva on siinä. Onnea odotukseen! :)

Vierailija
25/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin miehelle viestiä että aion pitää lapsen.

ei mitään vastausta..

surkeaa jos lapsi joutuu ilman isää olemaan ja sattuu kyllä itseänikin tämä tilanne. rakastan miestäni kyllä todella paljon... mutta jos se vain panikoi.. .ei tämä helppoa minullekkaan tule olemaan jos mies minut nyt jättää

-ap

Vierailija
26/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kuitenkin harvassa. vauvoja nyt ehtii joskus myöhemminkin :) tsemppiä!

Vierailija
27/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti olette avoliitossa, ettei mies voi alkaa vaatia oikeuksia lapseen (sitten kun tämä on syntynyt)

Vierailija
28/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista miestä, jonka mieli vaihtuu noin totaalisesti, joka on järjestänyt sinun elämäsi hankalalle mallille, ja joka kehtaa ikään kuin sanoa että minä lähden jollei toivomaani lasta tapeta?

Vierailija
29/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätäpäissäni miehen ja kadun sitä enemmän kuin voin ilmaista.

Suhde on myös kaatumassa omaan mahdottomuuteensa = suren ja vihaan parhaasta tahdostani huolimatta häntä aivan liikaa.

Vierailija
30/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ystäviä(miehiä) jolla olisi lapsia? Nyt voisi tehdä terää miehen vähän jutella miesten kesken asioista.

Vierailija
31/32 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini mies teki hänelle samanlaisen tempun. Kaveri abortoi lapsensa. Puoli vuotta myöhemmin he olivat taas ns. onnellisesti yhdessä ja saivat yhteisen vauvan.

Mielestäni tarina oli surullinen.

Vierailija
32/32 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion ja kunnan ei pitäisi tulla apuun. Jos nainen haluaa lapsen niin hoitakoon sen. Valta ja vastuu pitää olla samassa paikassa. Jos nainen haluaa pitää lapsen ilman miehen suostumusta niin hänen pitää hoitaa lapsi yksi ilman apuja. Ei taloudellista apua eikä mitään muutakaan. Ei äitysipakkauksia, ei äitiyslomia, ei ilmaisia tarhoja eikä ilmaisia kouluja. Jos haluaa lapsen pitää itse olla valmis myös kustantamaan lapsesta aiheutuvat kulut. Jos taas haluaa tehdä abortin niin sekin pitäisi maksaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme