Väärinymmärryksiä karvojen ajelusta
Paljon on väännetty peistä pillukarvoista ja niiden ajelusta. Ilmoilla on selvästi väärää tietoa ja neuroottista suhtautumista asiaan joka sumentaa rationaalisuuden.
Useimmin kerrottu syy posliinille on se että pidetään paikat "siistinä". No sehän ei ole mikään oikea syy vaan mielikuva ihmisen päässä. Pillu ei tule siitä yhtään siistimmäksi vaikka sen ajaisi nahkabroileriksi. Ainoastaan tuhotaan alapään luonnollinen suoja ja piste. Eihän hiuksia tai silmäripsiäkään nypitä pois kun tavoitellaan siisteyttä, ne pestään.
Toinen on tarina, että on se miehellekin kiihottavampi paljaana eikä mene karvoja kurkkuun suuseksissä. Ensinnäkin, mistä helvekosta te voitte olla lähtökohtaisesti varmoja että miehet eivät kiihotu naturellista? Aivopestyjä ovat sellaiset jotka olettavat, että posliini on kiihottava. Toiseksi, olen nuollut pillua vuosikymmeniä eikä sinne suuhun mene mitään karvoja jos sen homman osaa. Jos teidän miehet ei osaa nuolla pildeä, niin älkää luonnollista karvoitusta syyttäkö. Siinä taas vain laitatte itsenne nyrkin ja hellan väliin muuntautumalla kuin kameleontti.
Kommentit (37)
Käyttää lyhyitä housuja, hameita ja hiattomia puseroita. Sen sijaan pillu paljaana en kulje julkisesti.
Samalla logiikalla voidaan kyseenalaistaa kainalo- ja säärikarvojen ajelu. Hyi hyi luonnottomat naiset! Takaisin luolaan asumaan siitä!
Ei mulla ainakaan missään klitoriksessa karvoja kasva, eikä muuallakaan limakalvolla :D
Vai tykkääkö jonkun mies imeskellä häpykumpua?
Paljon on väännetty peistä pillukarvoista ja niiden ajelusta. Ilmoilla on selvästi väärää tietoa ja neuroottista suhtautumista asiaan joka sumentaa rationaalisuuden.
Useimmin kerrottu syy posliinille on se että pidetään paikat "siistinä". No sehän ei ole mikään oikea syy vaan mielikuva ihmisen päässä. Pillu ei tule siitä yhtään siistimmäksi vaikka sen ajaisi nahkabroileriksi. Ainoastaan tuhotaan alapään luonnollinen suoja ja piste. Eihän hiuksia tai silmäripsiäkään nypitä pois kun tavoitellaan siisteyttä, ne pestään.
Toinen on tarina, että on se miehellekin kiihottavampi paljaana eikä mene karvoja kurkkuun suuseksissä. Ensinnäkin, mistä helvekosta te voitte olla lähtökohtaisesti varmoja että miehet eivät kiihotu naturellista? Aivopestyjä ovat sellaiset jotka olettavat, että posliini on kiihottava. Toiseksi, olen nuollut pillua vuosikymmeniä eikä sinne suuhun mene mitään karvoja jos sen homman osaa. Jos teidän miehet ei osaa nuolla pildeä, niin älkää luonnollista karvoitusta syyttäkö. Siinä taas vain laitatte itsenne nyrkin ja hellan väliin muuntautumalla kuin kameleontti.
Useimmin kerrottu syy posliinille on se että pidetään paikat "siistinä". No sehän ei ole mikään oikea syy vaan mielikuva ihmisen päässä. Pillu ei tule siitä yhtään siistimmäksi vaikka sen ajaisi nahkabroileriksi. Ainoastaan tuhotaan alapään luonnollinen suoja ja piste.
Miksi sinä tarvitset syyn ylipäätään sille, jos joku karvojaan ajelee? Mitä se sinulle kuuluu? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa toisten karvat. Kukin tehköön omalle räpsälleen mitä haluaa..
Kun ei todellakaan kuulu toisille mitä karvoilleen tekee! Säälittävää tuollainen miettiminen..
Käyttää lyhyitä housuja, hameita ja hiattomia puseroita. Sen sijaan pillu paljaana en kulje julkisesti.
Samalla logiikalla voidaan kyseenalaistaa kainalo- ja säärikarvojen ajelu. Hyi hyi luonnottomat naiset! Takaisin luolaan asumaan siitä!
Hyvin sanottu!
aika hiljaiseksi sitten mennään kun kysytään OIKEITA järkeviä syitä alapääkarvojen ajeluun. Ainut syy näyttää olevan oman pään sisäinen huutelu ja "yleinen tapa".
Aina vedotaan, että ajathan kainalosikin ja blaa blaa. No kuljetteko te tussu paljaana? Ainakin se logiikka pettää heti
AP
Miksi ihmeessä niiden pitää ajaa partansa ja leikata hiukset lyhyeksi? Paljon kauniimpi, seksikkäämpi ja luonnollisempi olisi kun vain antaisi niiden kasvaa.
Mun syy pimppikarvojen ajeluun on se, että mua inhottaa kun ne liimaantuu yhteen menkkaverestä ja sit kun se veri kuivuu niin kävely sattuu.
pitää ajaa, mutta ei niitä joita ei julkisesti näytellä???
ihan oikeesti, miks sua muiden karvat kiinostaa tai mikä sä olet sanomaat että jokin syy niiden ajamiseen ei ole OIKEA syy? Sama jos mä sanon että ei ole mikään oikea syy olla syömättä sieniä että ei tykkää niistä... niitähän on syöty sitten metsästäjöä ja keräilijäkulttuurista lähtien. Ei sulla ole oikeutta määritellä muiden syitä ja mieltymyksiä, ne on jokaisen henkilökohtaisia. Ne henkilökohtaiset syyt on jokaisen ihmisen kohdalla ihan oikeita syitä olla tekemättä tai tehdä jotain oli sitten kyse karvojen ajelusta tai lihan syönnistä. Sä itse olet tässä kaikkein pahin pikkusielu ja ahdasmielinen...
anna kaikkien kukkien kukkia...
Miksi sinä tarvitset syyn ylipäätään sille, jos joku karvojaan ajelee? Mitä se sinulle kuuluu? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa toisten karvat. Kukin tehköön omalle räpsälleen mitä haluaa..
Ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi. Aloitin tämän sen takia, että on kerrottu vaikka mitä "syitä" karvojen ajelulle, täysin hulluja perusteita. Ihminen voi vaikka repiä sormensa irti aivan vapaasti, mutta ei sitä oikein voi perustella järkevästi.
Täysin naurettavaa sanoa "mutta minä olenkin siisti alapäästä, olen ajanut aina karvani". Siis voi elämän kevät, alapään siisteys on pesua ja sekin ilman saippuaa, ei mitään karvojen ajelua!
Jos puhutaan vaikka suun siisteydestä niin tarkoittaako se, että hampaat revitään irti tai vähintään ajetaan rälläkällä isot raot hampaisiin ettei jää mitään väliin. Vai olisiko harjaus mitään?
Tai onko hiuksien "siisteys" sitä ettei niitä ole? No ei tasan ole.
Täysin käsittämätön ajattelutapa että nainen on "siisti" vain kun se hankaa vittuaan terillä, kuorruttaa happovaahdoilla tai nyppii pinseteillä. Tuohan on itsensä kuritusta koska sillä ei ole muuta funktiota kuin ruokkia oman pään sisäisiä pakkomielteitä.
Täytyy myöntää, että mun mielestä on kivempa, kun menkkaveri ei jää roikkumaan karvoihin. Tai nyt raskaana ollessa runsas (mutta normaali) valkovuoto. En ihan koko aikaa jaksaisi olla pesemässäkään niitä hemmetin karvoja. Helpommalla pääsee, kun on vetää tuolta alhaalta kaikki pois. On puhtaampi olo, eikä sitä kukaan muu voi mulle tulla sanomaa, että sulla ei voi olla puhdas olo ilman karvoja. Tämä on henkilökohtainen syy ja tunne! En yleistä. Mutta MINUSTA TUNTUU KIVEMMALTA OLLA ILMAN KARVOJA.
Mun mies on sanonut, että on mukavampaa antaa suuseksiä, jos alhaalla ei ole karvoja. Pitäiskö mun sanoa hänelle, että hänen TUNNE tästä asiasta on väärä? Miksi? Minäkin tykkään antaa hänelle suuseksiä silloin, kun hän on siistinyt ja lyhentänyt omia karvojaan. Ja siitä huolimatta niitä eksyy suuhun, vaikka niitä karvoja ei kasvakaan itse vehkeessä
Mulla on siis alhaalta aina kaikki pois, edessä ehkä lyhyt ja siisti kolmio tai viiva, nyt just ei ole mitään.
Mutta kun oma mieheni tykkää posliinista, niin miksen saisi miellyttää häntä? Ja kyllä, olen kysynyt asiaa eli ei ole oma olettamukseni. Ei joka asiasta tarvitse tehdä feminismin kulmakiveä. Ja kyllä, mieheni ottaa minun mieltymyksiäni myös huomioon. Ja kelpaamme kyllä toisillemme oikein hyvin luomunakin, ei ole siitä kyse. Mutta jos tiedän että mies tykkää posliinista ja itsekin tykkään, niin why NOT? Itselleni ei tule näppylöitä sheivaamisesta, iho on vain kauniin sileä. Ja kun sitä tekee säännöllisesti niin se ei ole todellakaan mikään iso operaatio, eri asia kun eka kertaa alkaa puskaa sheivaamaan.
"Siis voi elämän kevät, alapään siisteys on pesua ja sekin ilman saippuaa, ei mitään karvojen ajelua!"
Ehkä ihmiset käsittävät siisteyden eri tavalla kuin sinä. Minusta siisteys ja likaisuus ovat eri asioita. Ajeltu pillu näyttää siistimmältä, kuin karvat valtoimenaan oleva. Kai jokainen posliiniakin suosiva pillunsa pesee säännöllisesti?! Eli siisti ja puhdas eivät ole synonyymeja.
Minua vain ihmetyttää, että miksi ihmisiä edes kiinnostaa tämä aihe? Kun kerta on kyse henkilökohtaisesta asiasta. Minusta kenenkään ei tarvitse perustella omaa karvaisuutta/karvattomuutta kenellekkään.
Ilmaisena vinkkinä: jos vain tyytyisit siihen, että ihmiset ovat erilaisia ja tekevät (tässäkin) asiassa mitä haluavat, riippumatta mitä sinä ja muut asiasta ajattelevat. =)
Minusta siisteys ja likaisuus ovat eri asioita. Ajeltu pillu näyttää siistimmältä, kuin karvat valtoimenaan oleva. Kai jokainen posliiniakin suosiva pillunsa pesee säännöllisesti?! Eli siisti ja puhdas eivät ole synonyymeja.
Kuka niin päättää, että karvat pitää rehottaa täysin valtoimenaan? Ne eivät rehota mihinkään kun nipsasee nivusista pilkistävät pois. Ja kuka päättää että posliini on siistimmän näköinen?
Se on vain henk.koht. fiksaatio, siitä on aivan turha tehdä mitään "normia".
Parhaimmillaan olen nähnyt sanottavan "minä olen sieltä puhdas ja siisti posliini enkä mikään haiseva karvatursake" Eli on olettamus, että karvojen ajelu lisää siisteyttä ja puhtautta vaikka se on todistetusti juuri toisin.
"Ja kuka päättää että posliini on siistimmän näköinen?
Se on vain henk.koht. fiksaatio, siitä on aivan turha tehdä mitään "normia"."
Minä päätän, että se on minulla siistimpi näin. Muiden pilluista en välitä pätkääkään. Miksi karvaisuuden pitäisi olla normi? Ai siksi, kun ihmisillä on aina ollut karvoja? Pitääkö minunkin siksi pitää karvani, kun sinä sen sanot? Ihan sama lisääkö karvat siisteyttä taikka puhtautta, tutkitusti tai ei. Pointti on se, että jokainen tekee niinkuin tykkää! Onko se tosiaan noin vaikea ymmärtää?
Samalla logiikalla voidaan kyseenalaistaa kainalo- ja säärikarvojen ajelu. Hyi hyi luonnottomat
naiset! Takaisin luolaan asumaan siitä!