Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loukkaannuin työtoverille!

Vierailija
30.05.2012 |

Mulla on viikonloppuna vapaata ja hyvä onkin kun vapaat sattui just sopivasti just nyt ettei tarvinnut erikseen ruveta järjestämään, sillä esikoisemme valmistuu ammattiin ja meillä on perhepiirissä pienet juhlat.

Nyt sit työkaveri tuli kyselemään, voisinko vaihtaa hänen kanssaan työvuoroa niin että hän sais lauantain vapaaksi koska hänellä on tiedossa ylioppilasjuhlia. Tekis sitten jonkun muun vuoron mulle jossain vaiheessa.

Sanoin etten voi kun meillä on omatkin juhlat, niin työkaveri katsoi mua päästä varpaisiin kuin halpaa makkaraa ja tokaisi että ette kai te jotain amista juhli, herranjestas sentään!

En kyllä kovin pienestä loukkaannu mutta nyt loukkaannuin. Tajuan kyllä että kaikki eivät arvosta ammattikoulua eikä tarviikaan arvostaa, mutta kai nyt jokainen saa kuitenkin juhlia ihan mitä haluaa. Hyvät tavat hallitseva aikuinen olis kyllä ainakin pitänyt suunsa kiinni ja sanonut sitten vain, että voivoi ja pitää kysyä joltain muulta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta idioottimaista todellakin. Itse kun valmistuin merkonomiksi aikanaan niin todellakin juhlin sitä! Olen myös valmistunut tradenomiksi ja juhlin sitäkin. Mielestäni ei ole yhtään huonompi kuin ylioppilasjuhla.

Vierailija
2/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pieni ystävällinen pyyntö: Ethän jää sitä miettimään sen enenpää, myrkyttää vaan turhaan välejä ja työyhteisöä. Josta kärsii sitten sivullisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pieni ystävällinen pyyntö: Ethän jää sitä miettimään sen enenpää, myrkyttää vaan turhaan välejä ja työyhteisöä. Josta kärsii sitten sivullisetkin.

yllämainitusta syystä. Mut ilmeisesti pääsi sammakko suusta, ei sen pahempaa. Saattoi ollakin että työtoveri ei aikonut sanoa noin, mutta siltä vain lipsahti. Meidän esikoista se ei tunne, muutaman kerran on nähnyt mutta siitäkin on jo aikaa ja tietää vain mun kertomana, että poika opiskelee ammattikoulussa. ap

Vierailija
4/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhahko? Vanhemmille ikäpolvillehan ylioppilas on jotain tosi hienoa, ammatillinen koulutus ei mitään. Mummonikin keräili aikoinaan ylpeänä lyyria lastensa ylioppilaaksi pääsyn kunniaksi.

Vierailija
5/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan aina tosiaan kääntää toisenkin posken ja ymmärtää vastapuolta, olethan nainen ja se on sinun velvollisuutesi. Sivullisetkin kun kärsii. Tää ihan pienenä "ystävällisenä" muistutuksena.

Vierailija
6/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilahtavat pienimmästäkin.

taitaa sittenkin vituttaa, kun oma penska ei päässyt lukioon vaan joutui jonnekin autoja rassaamaan.

palstalla ainakin on suorassa suhteessa se että mitä enemmän av-mamma hokee että amislaisia tarvitaan ja niillä on paremmat palkatkin kuin akateemisilla niin sitä enemmän av-mammaa tuntuu harmittavan

Vierailija
7/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisit tunnistaa oman lausahduksesi täältä :D

Vierailija
8/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan aina tosiaan kääntää toisenkin posken ja ymmärtää vastapuolta, olethan nainen ja se on sinun velvollisuutesi. Sivullisetkin kun kärsii. Tää ihan pienenä "ystävällisenä" muistutuksena.

Vierailija
9/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhahko? Vanhemmille ikäpolvillehan ylioppilas on jotain tosi hienoa, ammatillinen koulutus ei mitään. Mummonikin keräili aikoinaan ylpeänä lyyria lastensa ylioppilaaksi pääsyn kunniaksi.

Vierailija
10/10 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä käsittämätön ahdistava junttila, ei voi muuta sanoa. Nousukkaita kusipäitä aivan koko maa täynnä, vähät välitetään muista kun oma ego puskee edelle.

Kaikesta huolimatta onnea teille ja pitäkää hienot juhlat esikoiselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän