Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun olen laihtunut monta kiloa easydietin ja kevyen ruoan yhdistelmällä niin minusta on

Vierailija
30.05.2012 |

tullut sellainen, että jätän kokonaan aterioita väliin, eli menee vähän yli. Tänäänkin pelkällä kahvilla liikenteessä, vaikka viideltä jo nousin. Onko samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaloreita laskemalla. Huomaan, ettei tekisi mieli syödä oikein mitään, nälkä siis on mutta ei vaan huvittaisi syödä ja mitä suuhusi pistät, on huono omatunto siitäkin.

Taitaa siis mennä vähän överiksi minullakin tämä homma..

Vielä toiset neljä kiloa ja sitten voin hieman höllentää, jos enää osaan.

Vierailija
2/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi on oppinut siihen että ottaa heti varastorasvat käyttöön energianlähteeksi ilman nikotteluja, kun ruokailuväli on pitkä.

Täytyy kuitenkin muistaa huolehtia siitä että syö kuitenkin päivän aikana tarpeeksi ja saa kaikkia ravinteita. Jos tämän muistaa, ei pitkistä ruokailuväleistä ole yhtään mitään haittaa. Itse syön 2 kertaa päivässä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauon- jos pystyn :) ap

Vierailija
4/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laihtunut jo 5 kg. Nälkäkin on melkein kadonnut. Tai ennemminkin ruokaa ei tee ollenkaan mieli. Syön pienen aamupalan, töissä lounaan ja illalla jonkin hedelmän tms. Painoa oli aloittaessa 88, nyt 83. Ja pituutta 170, eli ylipainoa on. En tiedä syönkö liian vähän, mutta kun ei tee mieli!! Juoda olen yrittänyt

Vierailija
5/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaloreita laskemalla. Huomaan, ettei tekisi mieli syödä oikein mitään, nälkä siis on mutta ei vaan huvittaisi syödä ja mitä suuhusi pistät, on huono omatunto siitäkin. Taitaa siis mennä vähän överiksi minullakin tämä homma.. Vielä toiset neljä kiloa ja sitten voin hieman höllentää, jos enää osaan.

Vierailija
6/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vetänyt vain noita pussikeittoja.

En tiedä, olenko ketoosissa vai en. Mies sanoo, et oon hoikistunut, joten ehkä oon.

Mut asiaan.

Niinku AP sanoi, tässä tulee semmonen syömishäiriöinen meininki, että siirtyminen edes sellaiseen terveelliseen, normaaliin ruokavalioon tuntuu "väärältä".

On niin hienoa laihtua nopeasti ja sit, jos tää laihtuminen ei jatkukaan yhtä komeesti, niin masentaa...

Taijan olla hullu. (Mut ainaki laihempi hullu ku ennen.)

Vierailija
7/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kolme ateriaa vuorokaudessa. Aamupalan klo 7, lounaan klo 12 ja päivällisen klo 17. Ihan hyvin pärjää ja paino on tippunut mukavasti.

Vierailija
8/8 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ap todella terveeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme