Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin tietää...

Vierailija
22.11.2005 |

Kun nääs mulla nyt istukka tuossa etuseinämässä, edellisessä oli takaseinämässä. Niin kuinka paljon se tulee vaimentaa liikkeiden tuntemista ja millä viikoilla olette liikkeitä alkaneet tuntea??



Mulla viikkoja nyt 16+5

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt etusenässä ja kyllä ne liikkeet alko tuntuun ihan " ajallaan" . ehkä alkuun tuntu vähemmän sillä laidalla jossa istukka oli

Vierailija
2/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen ekat liikkeet tuntu rv18 ja nyt tässä odottelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa raskaudessa, kun istukka on edessä. Aiemminkin tunsin jotain mutten ollut yhtään varma oliko ne liikkeitä.



Ekalla kerralla istukka takana ja liikkeet tuntui rv 16 lähtien.