Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja paikalla hetken.

Vierailija
22.11.2005 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2-vuotias erittäin pitkähiuksinen neiti.Hänellä on takaraivolla vierekkäin 2 pyörrettä ja otaksun,että viimeistään teini-iässä niiden kanssa tulee ongelmia.. :) Voiko niitä jotenkin " kääntää" niin,että kasvun myötä häipyisivät pois? Onko siis mitää hyöryä kammata esim.vedellä niitä taaksepäin ja koettaa häivyttää pyörteitä?

Entä kuinka usein pesisit tuonikäisen hiuksia shampoolla,riittääkö kerran viikossa?

Vierailija
2/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme n. kuukausi sitten muuttaneet ja minulla alkoi hirmuinen hiustenlähtö. Johtuuko se stressistä vai muuttuneista asuinoloista (vesi?) vai voiko se olla jotain vitamiinin tms. puutetta? Hiuksia lähtee yhtä paljon kuin synnytysten jälkeen, eli ihan " tukottain" . Tuleeko minusta kalju???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörteitä ei saa mitenkään pois,ne on ja pysyy. Niitä voi vain leikkauksella yritää häivyttää. Tiedän että niiden kanssa on vaikea elää varsinkin teininä kun haluaisi hienot hiukset.Mutta niille ei voi mitään. -kampaaja-

Vierailija
4/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voi olla useitakin syitä,nimenomaan tuo stressi,vitamiiniien puutos mutta ei vesi. Myös lapovaiheen aikana hiuksia voi lähteä paljonkin mutta ei sentään tukottain. Suosittelen ensihätään rentoutumista,vitamiini kuuria ja päänahan harjausta. Ei kai kyseessä voisi olla pälvikaljuuntuminen? -kampaaja-

Vierailija
5/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiharat ihan out ole. Niissäkin vain tuo kampaamis tapa muutuu muodin mukana ja kiharan koko. -kampaaja-

Vierailija
6/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on tuota stressiä, mulla on päänahkakin kokoajan tosi " kireä" . Taidan aloittaa myös vitskukuurin, kun syötyä tulee välillä vähän huonosti... T. nro 4.

Vierailija
7/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pitkät hiukset leikataan jakauksen mukaan mutta mikäpä estää laikkaamasta niinkään ettei selkeää jakausta tulisi. Vähän hankala selitää miltä se sitten näyttäisi..käy katsomassa mallikirjoja kampaamossa. -kampaaja-

Vierailija
8/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tukkaa lähtee tasaisesti tukottain? Pälvikaljussahan tulee tosiaan kaljuja länttejä. -kampaaja-

Vierailija
9/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole liian hankala kysymys....

Eli mulla on aika " pörröinen" hiuslaatu ja helposti takkuuntuva,kasvaa hitaasti ja löytyy 2-5 haarasia hiuksia!Niin mikä shampoo olisi hyvä tällaiselle hiustyypille?Haluaisin joskus pitkät hiukset,mutta en tiä onnistuuko ikinä...=(

APUA!

Vierailija
10/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hoitoaineeksi ota kuiville kiharoille sopiva hoitoaine. Muistathan leikata latvoja tasaisin väli ajoin,kiharan latva huononee helposti. -kampaaja-

Vierailija
11/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti neuvo sma mutt hoitoaineeksi kuiville hiuksille tarkoitettu aine joka vahvistaa hiusta!!!! - kampaaja-

Vierailija
12/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jääkö jakaus ikävästi näkyviin ,kun puran letit?

Vierailija
13/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät, vaaleat ja tuuheat hiukset. Kampaaja ehdotti banaaninutturaa, (?) mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se ei kuulosta mielestäni kovin hyvältä vaihtoehdolta. Eikö olisi parempi jos hiukset olisi auki, kun lakkikin pitäisi päähän mahtua ja yo-kuvissakin olisi hiusten mukava näkyä? Mitäs ajattelet? Pitäisikö muuttaa suunnitelmaa?

Vierailija
14/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se tahtoo jäädä. -kampaaja-

Vierailija
15/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et erotu kyllä joukosta mitenkään. Ja tietty lakin asettelua pitää vähän harjoitella näyttääkseen hyvältä. Suorat hiukset on tietysti vaihtoehto,kokeile jotain kiharaa että olisi sitten juhlavampi. -kampaaja-

Vierailija
16/16 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin ohuelle tukalle. Mulla on tällähetkellä rikottu polkka mutta väriä tekis mieli. Mulla siis toooosi ohut luirutukka joka on aina ihan päätämyöten..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi