Kertoakko miehelle että olen todella mustasukkainen hänen naispuolisesta ystävästään?
Pelkään mieheni reaktiota mutta asia vaivaa mua todella paljon! =( Mies voi kai olla naisen ystävä ilman taka-ajatuksia mutta epäilen ettei yksikään nainen ole, itse en olisi.
Kommentit (10)
Nykyinen poikaystäväni tietää, että kyseessä on elämäni tärkein ystävä.
Tietysti keskustelisin asiasta, mutta en päästäisi väliin KETÄÄN!!!
Toivottavasti otat eron, etkä aloita uutta seurustelusuhdetta ennen perusteellista psykoterapiaa.
Sinun todellakin kannattaa kertoa.Miehellesi ei välttämättä ole tullut mikään tällainen mieleenkään.Joskus keskustalusta on apua..joskus..ei.
Itse kyllä uskoudun miehelleni kaikesta, mikä painaa. Jos miehen reaktio on pelottava, saatte mahdollisuuden selviytyä siitä. Suhde syvenee ja rakentuu juuri tuollaisten tilanteiden kautta. Ei elämä ole pelkkää pintaliitoa.
Pelkään mieheni reaktiota mutta asia vaivaa mua todella paljon! =( Mies voi kai olla naisen ystävä ilman taka-ajatuksia mutta epäilen ettei yksikään nainen ole, itse en olisi.
Säkö sitten olet salaa kuolannut kaikkia miespuolisia kavereitasi ja autuaasti vaan luopunut heistä miehesi tavattuasi? Nyt järki käteen...
ellei nainen tunne jotain vastenmielisyyttä kys miestä kohtaan.
Mä en nyt sanois, että pitää paikkansa. Mulla on kaikkiaan 11 miespuolista ystävää, koskaan en ole heitä seksuaalisesti ajatellut, enkä ällöinä pitänyt. Upeita tyyppejä, osa lapsuuden aikaisia, pari duuneista vuosien varrelta.
Miehelläni puolestaan on neljä naispuolista ystävää. Ja mä olen yhdestä saanut mustasukkaisuus oireita.
Se häiritsi mua kauan, kun yritin päästä oireista eroon, mussahan se vika on. Sitten mun oli pakko sanoa miehelle, etten tykkää, että lähtee reissuun tuon naiskaverin kanssa kaksin. Mies meni ihan hämilleen, että mitvit?! Selitin, että mä en ole sujut sen asian kanssa, enkä halua, että tavallaan kukaan tietääkään tästä mustasukkaisuudesta.. Hän peru reissun jollain verukkeella. Nyt mä olen tutustunut tähän naiseen paremmin ja olen päässyt mustasukkaisuudesta eroon. Hemmetin hyvä jätkä! ;)
Puhu miehellesi, jospa hänkin ymmärtäisi. :) Jospa säkin tutustuisin miehesi ystävään paremmin.
olen tavallaan mustis naisen saamasta huomiosta enkä siitä että epäilisin suhdetta! Tajuaako joku mitä tarkoitan? Ap
Mikä mustasukkaisuuden herättää? Naiskaveri yleensä vai juuri heidän välinen ystävyytensä? Jos epäilet kaikkia naiskavereita, niin laskisin epäilyt sinun mustasukkaisuutesi piikkiin. Jos juuri tämän naisen ja miehesi välit jostain syystä vaivaavat, olet hyvinkin vain huomannut jotain huolestuttavaa ja epäily voi olla aiheellista. Puhu miehelle ja hänen reaktiostaan voit saada levollisen mielen tai oppia paljon miehestä.
Ihan aiheesta sivuun, mutta alituksestasi tule taas mieleen (kuten usein vastaavista), että voisin olla vaikka miehesi "kaveri". Tiedän, että olen ihminen jonka on vaikea luottaa, mutta olen seurustellut vuoden etäsuhteessa. Tapaamme harvoin, puhumme lähinnä iltaisin ja mies pitää puhelimensa aina äänettömällä ja siksi ei huomaa vaan soittaa ajan x päästä takaisin. Mies ei ole esitellyt minua kellekään tutulleen tarkoituksella, mutta näyttää kyllä seurustelen (pitää kädestä, antaa ymmärtää puheesta) jos sattuu kohtaamaan kaupassa jonkun tutun kanssa kun olen hänen luonaan.
Olen varmaan ihan hullu, mutta taas tuli mieleen että entäs jos olenkin se naispuolinen kaveri josta vaimo yrittää piilottaa mustasukkaisuuttaan? En osaa selittää mistä tuo tunne johtuu, mutta koko ajan on häirinnyt ajatus että olenkin miesystäväni kaksoiselämä :(
Toivottavasti ap miehesi suhde tähän naiseen on aidosti kaverisuhde. (ja anteeksi että siirryin ihan sivuun aiheesta enkä varmaan ainakaan mieltä parantaen. Piti vain viimeinkin sanoa tuo viimeisen vuoden hullun olon tuonut tunne edes jossain ääneen.)
mä olin juurikin mustasukkainen siitä, että me tässä jotain juteltiin ja setvittiin perheen juttuja, ja sitten tämä nainen ongelmiensa kanssa esim soitti siihen väliin ja siinähän kesti.
Usein ne olivat olleet aika hölynpölyä, mutta niin perheenkö kesälomareissun suunnittelu jäi sen alle?! - vaikka senkin kerkee heti myöhemmin suunnitella.
TAI kun piti miehen kanssa tavata lounaalla keskustassa, niin miehellä olikin kiire kuunnella tuon naisen sydämen murinaa...
SENPÄ takia päätin, että pyytää hänet meille, mähän tykkään parisuhdejutuista, kun itsellä on ihana, rakas ja jollain tapaa iisi suhde > helppo keskustella.
vai puhuinko ollenkaan siitä mitä ajoit takaa ap?
ihan suoraan, että onkohan mulla syytä olla mustasukkainen tuosta naisesta? Tai: onko tuon naisen/ihmisen asiat niin paljon tärkeämpiä, että meidän tärkeät neuvottelut keskeytyvät hänen takiaan kerta toisensa jälkeen?