Lue keskustelun säännöt.
Kerropa tässä se mitä et naamakkain uskalla/kehtaa.
29.05.2012 |
Mitä olet aina halunnut sanoa ja kenelle. Nimiä ei tietenkään tarvi laittaa jos ei halua. Pura mieltäsi.
Kommentit (23)
Kasva aikuiseksi. Ole mies.
Yli viisikymppinen sentaan :0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ketään ei oikeasti kiinnosta sinkkuelämäsi päivitykset lauantaisin "jaa pitäskö lähtee baariin" sunnuntaisin "ohhoh onpa pää kipee" ja joka arkipäivä "pesinpä pyykkiä", "imuroin", "saunoin", "sit tiskikone päälle", istutinpa kukkia". Joka jumalan viikko samat asiat. Kuka vittu siellä sun kämpässä kerkee sotkee kun koko ajan luuttuat lattioita?? Nyt vihdoin piilotan itseltäni jännittävät päivityksesi.
Ihanaa!
Keskittyisitte niihin asioihin mitkä teillä ovat hyvin. Usein ongelmat voi ratkaista ilman motkottamista sille miehelle. Tuntuu, että monella on ihan kunnollinen ja kiva mies, mutta valitatte kaikesta.
Itse olisin onnellinen pienestäkin. Minulla ei ole omaa kotia asun vuokralla mieheni petti ja pahoinpiteli minua, käytti taloudellisesti hyväksi jonka seurauksena menetin kaiken. Hän myös pahoinpiteli minua ja aiheutti lapsille traumoja. Silloi meillä oli vielä sentään oma asunto minun nimissäni.
Summa summarum:antakaa miestenne olla miehiä, kunhan ovat miehiä!