Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerropa tässä se mitä et naamakkain uskalla/kehtaa.

Vierailija
29.05.2012 |

Mitä olet aina halunnut sanoa ja kenelle. Nimiä ei tietenkään tarvi laittaa jos ei halua. Pura mieltäsi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan arkenakin.

Vierailija
2/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukehdu parhaimmuuteesi! Kohta alkaa taas marjastusaika, enkä ole pätkääkään kiinnostunut, vaikka saisit tänä vuonna noukittua 100 litraa mustikoita ja saman verran vattuja. Ei kiinnosta.

Samoin kuin ei kiinnosta, montako tuntia jaksoit peräjälkeen zumbaajumppaahumppaapumppia ja mitä lie pikkiä.. Ei kiinnosta.

En myöskään jaksa kiinnostua, kuinka monta tuntia olet milläkin viikolla tehnyt ylitöitä, tai moneltako heräsit. Ei kiinnosta.

Mä olen ihan tavallinen ihminen.

...mutta mun mies tuntuis olevan ihanampi kuin sun mies.. =0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sanoa, että jos jokainen heistä laittaisi euron tililleni, pääsisin pois pitkään ahdistaneesta tilanteesta.

Saisin hoidettua velan, joka syntyi, kun elämäntilanne meni liian raskaaksi.

Vierailija
4/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parahin sinä,

Etkö tunne pistosta sydämessäsi rikkoessasi perheen? Miten kehtasit? Tosin ei kai tuollaiselta tyrkyltä muuta voi odottaakaan.

Nyt on monta elämää hajalla ja pilalla sinun takiasi. Mutta eihän sillä ole väliä kunhan sinä vain saat mitä sinä haluat? Saisit hävetä!

Niin pahalta tuntuu asianomaisten puolesta.

Muista karman laki: "what goes around, comes around".

Vierailija
5/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte olla noin tyhmiä?!?! Eikö teitä hävetä?!? Ihmiset on muka kouluja käyneitä ja sivistyneitä mutta oikeasti tyhmiä kuin saappaat. Tehkää jotain tai menkää vittuun mun oikeasti kivasta työpaikasta!!!

Vierailija
6/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä oikein mukava mutta älä aina utele mites opiskelut, mites gradu, mites valmistuminen. Ei kuulu sulle! Ei jaksaisi aina soittaa suuta ja selitellä ja pelätä että törmää teikäläiseen hississä! Rehellinen vastaus kysymykseesi: gradu on ihan alkuvaiheessa ja olen tässä pari kuukautta läinnä juonut päivisin punkkua, roikkunut netissä ja rypenyt itsesäälissä. Ha!

ps. muut naapurit:teidän vessakäyntinne ja seksielämänne kuuluu seinän läpi oikein hyvin. Kiitos.

Vierailija
7/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin vittumainen? Itse olet pitkään jaksanut jo puhua seläntakana minusta pahaa vaikka olen aina ollut sinulle avulias ja ystävällinen ja huomaavainen työkaveri. Sitten, kun kostin pitkäaikaisen paskanpuhumisen tekemällä samat jutut Sinulle, olit niin väärinkohdeltua että!

Kerropa minulle, miksi sinä saat käyttäytyä veemäisesti minua kohtaan, mutta minun täytyisi kohdella sinua silkkihansikkain?? Etkö ymmärrä, että niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Olisin niin halunut luottaa sinuun, ja yhteistyöhömme. Luulen, että olet vain kateellinen tietyistä seikoista joista en halua täälä sen enempää puhua.

Kyllä, tiedän että voin olla ärsyttävä kun puhun itsestäni, lapsistani ja elämästäni mutta toisaalta kuuntelen erittäin mielenkiinnolla myös sinunkin kuulumisia ja lasten asioita jne. En siis ole mikään itsekeskeinen.

Vierailija
8/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ollu aika paska mutsi itse, eli älä tule mua neuvomaan, miten lapsia hoidetaan. Oot kylmin tuntemani naisihminen, enkä oo sulle mitään velkaa. mieluiten en näkisi sua ikinä enää.

Oikeasti uskaltaisin ja kehtaisin sanoa mitä tahansa, mutta en sano, koska siitä olisi vain haittaa. Suvussa on ihan kohtuullisen fiksujakin, joiden mieltä en viitsi pahoittaa.

Vierailija
9/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olet pian lähdössä työpaikalta pois, mutta voisit silti edes yrittää tutustua! Toisaalta minua helpottaa, että olet lähdössä, sillä tunnen oloni epämukavaksi seurassasi. Toisaalta ajattelen, että meistä olisi voinut tulla hyvätkin kaverit. En vain tiedä miksi et tunnu pitävän minusta. Olen yrittänyt olla ystävällinen ja hymyillä, mutta sinulta saa aina myrtynyttä naamaa. En yhtään ihmettele, että sinua pidetään vähän hankalana ihmisenä. Otat niin helposti itseesi. Lisäksi minusta tuntuu, kuin olisin tunkenut sinun ja parin muun porukkaan! Mmuut kyllä ovat ottaneet minut iloisesti vastaan, mutta sinä pidät etäisyyttä. Joinain päivinä enemmän, joinain vähemmän. Kuitenkin tunnen aina epävarmuutta seurassasi, kuin en osaisi olla.

Vierailija
10/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko olla vähemmän uteliaita? Miten teitä voi jaksaa kiinnostaa toisten ihmisten (siis niiden jotka samassa elämäntilanteessa kuin te itse, eli kotiäidin-isän) tekemiset?

Ja oikeasti, mä en tervehdi teitä, kun minulla on maailman huonoin kasvomuisti, eikä minua kiinnosta pätkääkään kuka on kenenkin äiti ja missä asunnossa te asutte jne eli siis en muista edes että olette minun naapureitani. Eli jos en tervehdi, en tee sitä epäkohteliaisuuttani vaan siksi kun en muista teidän olevan minun naapueritani, kun tämä on aika iso kerrostalo missä asutaan, ja täysi lapsiperheitä.

Huoh, jo helpotti!

Vierailija
11/23 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minulle rakas, mutta samalla inhoan sinua.

Inhoan ääri-itsekkyyttäsi. Et edes pienen vastasyntyneen tarpeita osaa arvottaa omien tarpeidesi yläpuolelle. Omat pienet lapsenlapsesi saavat väistyä sinun tarpeidesi edessä. Se vihastuttaa minua.

Olet niin itsekäs! Jo lapsena päätin, että en koskaan, milloimkaan, ikinä mene kaltaisesi miehen kanssa naimisiin, joka potkii vaimoaan kun vaimo ei suostu seksiin migreenin kourissa. Ja joulupäivänä kuristat vihapäissäsi vaimoasi kaulasta meidän lasten nähden.

Ja kun jouduit työttömäksi anastit äitimme pankkikortin ja anastit äidin ansaitsemat palkkarahat omalle tilillesi "yhteisen hyvän vuoksi, koska olet paras valvomaan raha-asioita ja päättämään niistä". Äiti joutui pyytämään lupaa sinulta joka euroon, jonka oli itse hankkinut kovalla työllä.

En ikinä anna anteeksi sitä, että äiti, joka hoiti yksin kodin: siivosi, laittoi ruokaa, hoiti lapset, kävi kaupassa jne joutui vielä kestämään sinun pettämiset esim. prostituiotujen kanssa.

Pelkäsin sinua niin pitkään. Raivokohtauksesi olivat demonisia. En koskaan kokenut olevani turvassa kun olin seurassasi. Olit oikukas kuin Itätuuli ;koskaan ei tiennut milloin suutut ja mistä.

Haluan sanoa sinulle, että olet sairas ihminen, ja omalla tavallasi itsekin uhri. En luottanut miehiin Sinun takiasi, mutta onneksi oma aviomieheni palautti minulle uskon miehiin.

Vierailija
12/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä saatana viitsi puuttua joka asiaan, mikä sinulle ei kuulu tippaakaan. Jätä minut ja elämäni jo rauhaan, helvetti!!!

Vierailija
13/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARASTA!!! Varsinki nuo mustikat ja vatut :DD

tukehdu parhaimmuuteesi! Kohta alkaa taas marjastusaika, enkä ole pätkääkään kiinnostunut, vaikka saisit tänä vuonna noukittua 100 litraa mustikoita ja saman verran vattuja. Ei kiinnosta.

Samoin kuin ei kiinnosta, montako tuntia jaksoit peräjälkeen zumbaajumppaahumppaapumppia ja mitä lie pikkiä.. Ei kiinnosta.

En myöskään jaksa kiinnostua, kuinka monta tuntia olet milläkin viikolla tehnyt ylitöitä, tai moneltako heräsit. Ei kiinnosta.

Mä olen ihan tavallinen ihminen.

...mutta mun mies tuntuis olevan ihanampi kuin sun mies.. =0)

Vierailija
14/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta,muistathan että minulla on täällä asuinalueella paljon tuttuja jotka tuntee minut. Sinulla ei näytä olevan elämää ollenkaan muuta kun sotkeutua muiden asioihin,nyt ymmärrän miksi ukkosikaan ei kestänyt sua. Koeta pitää ne murkkusi kurissa ne ei ole mitään herranterttua mutta ethän sinä sitä näe. Mutta hei niin kylvää kun niittää ja niin makaa kuin petaa,valheella on lyhyet jäljet.

Vierailija
15/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi pohtia, oletko mahdollisesti hiukan lyhytnäköinen ja millaisia riskejä itse asiassa näin otat. Ja mihin sinulla oikeasti on varaa.

Vierailija
16/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-kamulle:

Turhaan laitat niitä hienoja viisaita lainauksia tyyliin Tommy Hellsten ja Paolo Coelho, sievistelet inhimillisyyttäsi ja olet aina suvaitsemassa. Lisäksi julistat aina elämän epävarmuudesta ja heittäytymisestä, vaikka tiedän sinun kokkaavan italialaista ja nauttivan yhden lasillisen punkkua joka ikinen lauantai tiettyyn kellonaikaan, se lienee hurjin heittäytymisesi.

Vierailija
17/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN ANTO MULLE OPUKSEN MISSÄ KERROTTIIN JUURTAJAKSAEN KUINKA VAIN RASVATONTA MAITOA JA PEHMEITÄ RASVOJA JAJAJAJA AARRGGGHHHHH!!!!! mutta en vaivautunut koska tiedän että ne joutuu käyttämään virallisia ravintosuosituksia...

JA anopille:

JUMALAA EI OLE, ihmiset on eläimiä.

Vierailija
18/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä järkyttävästä valaan ruhostani huolimatta olen onnellisesti naimisissa, rakastan työtäni ja perhettäni ja mikä parasta perheeni rakastaa minua läskeistäni huolimatta. Asiani ovat muutenkin aivan loistavasti, vaikka se saattaa teistä tuntuakin ihan uskomattomalta.

t: 140 kg sotanorsu

Vierailija
19/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet äiti, sinun ei tarvitse puhua muille aikuisille kuin lapsille, eikä minua kiinnosta millä sävyllä vauvasi jokelsi tai miten päristelette aamuisin keskenänne. Pitäkää se teidän välisenä asiana.

Vierailija
20/23 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aina jutellessamme jaksaisi kuunnella kuinka suloisia ja ihmeellisiä sinun lapsesi ovat, minulla on omat lapseni enkä niin kovin jaksa innostua toisten lapsista. En myöskään pidä siitä että lähes kaikki sinun kanssasi puhutut asiat liittyvät rahaan,tienaamiseen tai omaisuuteen, sinun tai muiden. Kun tutustuin sinuun pidin suorapuheisuudestasi ja mutkattomuudestasi, nyt vanhemmiten alat vaikuttaa yhä tökerömmältä ja moukkamaisemmalta. Ihan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen,jotain pidäkkeitä on hyvä olla. Anteeksi,olen jo kauan halunnut varovasti puhua sinulle tästä mutta en ole tohtinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan