Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itkun kiukku! Pitäis palata töihin, eikä yhtään huvita

Vierailija
22.11.2005 |

Onko muita kohtalotovereita. neiti kohta vuoden ja pitäis palata töihin kun vakipaikka oottelee. Kolme lasta täällä kotona. Mut ku tuntuu ettei rahallisesti yksinkertaisesti pärjää jos jään kotia. Olis ihan hommaa olla täällä kotonakin... MÄ oon jo kaikki miettinyt, et sanois itsensä irti ja vois silloin olla liiton rahalla, pärjäis sit ihan ok hyvin. Töitä ei varmaan olis pahemmin tarjolla..... Mutta kun ei oikeen sellaiseenkaa osaa alkaa....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans kolme muksua, nuorin 1,5-vuotias. Vuoden alussa pitää palata töihin eikä tasan yhtään kiinnosta. Mutta kun on vakipaikka, ei tosiaan ole sitä mahkua että ilmoittautuis työkkäriin. Joko töihin tai sitten kärvistelee kotihoidontuella. Taloudelliset syyt mutkin sinne töihin nyt vie, mutta ei tosiaan ole mitään motivaatiota! Tsemppiä vaan sinnekin!

Vierailija
2/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vielä viedä vauvaa hoitoon, ihan jo vaikeiden allergioiden ja astmankin takia. Onneksi meillä menee rahallisesti +/- 0, olenko kotona vai töissä, jos maksamme kotonaoloaikana vain asuntolainan korot.

Mutta kun en kehtaisi jäädä pidemmäksi aikaa kotia, kun työni on projektissa, joka kärsii pahoin, jos en palaa töihin huhtikuussa :/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein nelipäiväistä työviikkoa, siinä jäi sentään enemmän aikaa lapselle kuin täyttä työviikkoa tekemällä. Hoitomaksutkin olivat pienemmät kun hoitopäiviä ei kertynyt niin paljon. Suosittelen lämpimästi!