Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aRVIOI MINUT MEIKKIPUSSINI PERUSTEELLA

Vierailija
29.05.2012 |

Sisältää Marimekon pussukassa:

Meikkivoide Maybeline Dream mat mousse sävy 21 beige doré

Rimmelin peitepuikko Hide the blemish conclear sävy 01

Ripsari L'Oreal Téléscopique väri musta

Kulmakynä Lumene vaaleanruskea blond nro 3

Yves Saint Laurent valokynä Touche éclat radiant touch

Luomiväri Nivea Nobel Ivory 11 solo

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten kummassa et käytä poskipunaa?

Eipä mulla muuta tuu susta meikkipussin sisällön perusteella mieleen.

Vierailija
2/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailet sittarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkä ikäinen olen?

ap

Vierailija
4/18 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 v. Ostat tuotteet jostain Sokokselta tai cittarista. Valokynä ehkä viimeiseltä Finnairin lomalennolta. Marimekkoo tarviiolla, ehkä äiti antanut synttärilahjana...

Vierailija
5/18 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea, hoitovapaalla (joten en kamalan varoissani enkä halua maksattaa miehelläni meikkejäni koska olen independent woman..) ja Marimekkoa on pakko olla tosiaan, sekä Luhtaa! ;)

Ap

Vierailija
6/18 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en halua maksattaa miehelläni sitä tai tätä"-tyypit...miten te voitte olla yhessä jos kaikki jaetaan puoliksi..mä ostan mitä tykkään yhteiseltä tililtä, viimeksi miehelle kalliit bokserit...voi apua...ei kai vaan menny MUN rahoista...heh

Vierailija
7/18 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitepuikko Clinique

Pore minimizer Clinique

Valokynä YSL

Eyeliner YSL

Ripsiväri Clinique highdefinition lashes

luomivärit Bodyshop ja Clinique

Poskipuna Clinique

Eyebrow pencil YSL

Puuteri Clarins mineraalipohjainen

Meikkivoide Clinique

kosteusvoide Clarins SPF15

Siveltimet Bodyshop ja Clinique

Vierailija
8/18 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitoin sen ainoastaan sen takia että joku osui "oikeaan" budjetin suhteen.

Kuukausitulomme ovat yli 10 000e/kk, voisin listata pelkkää Chanelia, mutten sitä tee, enkä halua laittaa liikaa rahaa meikkeihin. Olen tavallaan jämähtänyt opiskelijana omimaani valikoimaan, enkä tunne tarvetta vaihtaa sitä nyt.

Että pitikin taas nostaa tämä aihe ylös..

ap

Vierailija
9/18 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitoin sen ainoastaan sen takia että joku osui "oikeaan" budjetin suhteen.

Kuukausitulomme ovat yli 10 000e/kk, voisin listata pelkkää Chanelia, mutten sitä tee, enkä halua laittaa liikaa rahaa meikkeihin. Olen tavallaan jämähtänyt opiskelijana omimaani valikoimaan, enkä tunne tarvetta vaihtaa sitä nyt.

Että pitikin taas nostaa tämä aihe ylös..

ap

Vitsi mitä selittelyä...

Meille on kuule ihan samantekevää jonkun anonyymin ap:n mahdollisen miehen mahdolliset kuukausitulot.

Vierailija
10/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessin meikkipussissa;

Helene Rubinstein ripsiväri

Dior Forever meikkivoidepuuteri

Inglot luomiväri paletti (5 väriä)

Dior kajaali

Rimmel eyeliner

Lumene meikinpoistoaine

Dior huulipuna

Hm huulikiilto

Ja maybelline aurinkopuuteri

Perus hajuvetenä escada tai lacoste

Vierailija
11/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot muodista ja ulkonäöstä kiinnostunu, 30 vuotta, teet toimistohommia, olet myyjänä vaatekaupassa tai teet jotain kosmetiikkaan liittyvää työtä.

Vierailija
12/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään merkkisessä pussukassa Joe Blascon meikkivoide, red neutralizer, rajausväri, muutama luomiväri ja poskipuna, YSL:n ripsari ja Chanelin huulipuna

Vierailija
13/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aloitus, minä osallistun myös!

1: Eli ketjun aloittaja 31-vuotias lapsiperheen äiti, harrastaa urheilua (varmaan kuntosali, lenkkeily, ehkä laskettelu talvisin), perheessä koira, työssäkäyvä ja ottaa omat eväät mukaan tupperware kipossa :) Lukee ehkä iltasanomia ruokatauolla töissä, on facebookissa. Ei yleensä osta itselleen H&M vaatteita mutta Lindex ja KappAhl menee kyllä, tykkää Marimekon ja Luhdan kodintekstiileistä ja omistaa auton jolla käy kaupassa yms.

8: Ikää noin 26 vuotta, pienen pojan äiti? Harrastaa spinningiä ja shoppailee vaatteita toisinaan H&M:ssä, farkut saa olla Guessin tai Dieselin. Käy ehkä krran vuodessa Ruotsin-laivalla risteilyllä.

Minä, H&M pinkissä Hello Kitty meikkipussissa:

* Lumene Natural Code meikkivoide, väri 10 Vanilla

* Lumene Natural Code puuteri, väri 10 Vanilla

* Dior Diorshow Extase ripsiväri, musta/noir

* Make up Store poskipuna, Chic (kylmä pinkki)

* Rimmel aurinkopuuteri

* Yves Saint Laurent rouge pure shine huulipuna 11 pink diamond

* Yves Saint Laurent valokynä, väri 2

Vierailija
14/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minigrip -pussissa Cliniquen värivoide, puuteri, valokynä, poskipuna, kulmakynä ja ripsiväri; Lumenelta luomivärejä ja huulipunia. Rajauskyniä eri merkkejä.

Vierailija
15/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaalea, pitkät hiukset, meikkaat melko voimakkaasti eli ero luomuun on selvä. Tällä hetkellä et ole erityisen varoissasi, mutta et halua kuitenkaan olle kokonaan meikittä. Sattaisit olla opiskelija tai vähän aikaa työelämässä ollut keskiateenkoulutuksen saanut henkilö. Ehkä joltakin pieneltä paikkakunnalta kaupunkiin muuttanut? Yksi, kaksi pientä lasta.

Tällaista tuli mieleen :)

Vierailija
16/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minigrip -pussissa Cliniquen värivoide, puuteri, valokynä, poskipuna, kulmakynä ja ripsiväri; Lumenelta luomivärejä ja huulipunia. Rajauskyniä eri merkkejä.

Minäkin tykkään Cliniquesta :) Mullakin on eri pussukoissa meikkejä ja joskus jopa pari tärkeintä ihan minigripeissä, että mahtuu mukaan pieneenkin laukkuun. Mulla on myös noin, että pohjustukset ja ripsari voi olla paremmat, mutta luomivärejä ja huulipunia ei voi koskaan olla liikaa ja niitä ostankin halvalla Rimmeliltä/Lumenelta/Maybellinelta.

Vierailija
17/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut pilasi(meikkipusseillaan) ap.n aloituksen:0/

Vierailija
18/18 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps, lisää meikkipusseja esittelyyn ja mielikuvia noista yllälistatuista :) Hauska aloitus kerrankin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan