Näyttääkö tämä vartalo mielestäsi hyvältä?
Kommentit (36)
meikki ja photoshop tekee sen että tuo outoturpa on kohtuullinen
Tykkään . Tulee mieleen se yksi niin seksikäs näyttelijä , jonka nimeä en muista . On tässä " Koti Eläintarhassa" leffassa joka nyt pyörii.
Tollanen kroppa on niin upea , sileä , pehmeä , naitava.
ja täysin treenaamaton kroppa. yleensä kaikilla nuorilla naisilla on kiva kroppa, mut toi on plösö.
ja rinnatkin on ihan omat DD:t. Kaikki ei saa ampiaisvyötäröä ikinä, tai sitten tarvitsee kroppa kuihduttaa muutenkin lähes rasvattomaksi.
Kyllä pidän itseäni (ja Hennaa myös) ihan normaalivartaloisena.
tuo ihan nätti, mun mielestä hoikahko, normaali vartalo.
Mut toi karvotuksen läpi näkyminen... ei oikein nappaa. Ei sillä että kaikkien pitäis olla posliineja, mut housut voi valita sellasetki mistä ei näkyis läpi... Paitsi että onko toi edes karvotusta vai jotain näppylöitä niinku reisissä? Photoshoppia vois käyttää kunnolla kun sillä on naamaaki sörkitty. Näyttää sukupuolitaudilta, voi kyllä olla ihan finnejäki. Noloa.
Ja käsissä ja jaloissa epätasanen rusketus.
löysä liikkumattoman ihmisen perusvartalo, tissit on liian suuret suhteessa kroppaan. Kiinteytystä kaipaisi kyllä.
hyvältä näyttää, tissien koosta plussaa
muistelen joskus nähneeni Hennen alastonkuvan ja siinä tissit jotenkin luonnottoman näköiset mutta tässä oli biksut joten kirurgin virheet ei näy
Mut toi karvotuksen läpi näkyminen... ei oikein nappaa. Ei sillä että kaikkien pitäis olla posliineja, mut housut voi valita sellasetki mistä ei näkyis läpi... Paitsi että onko toi edes karvotusta vai jotain näppylöitä niinku reisissä? Photoshoppia vois käyttää kunnolla kun sillä on naamaaki sörkitty.
Mikä siinä niin ahdistaa? Eikö nainen saa olla nainen? Jokainen varmaan tietää, että housujen alla kasvaa karvaa, miksi se ei saisi edes housujen päältä näkyä jos sitä kerran on? Olisiko aina syytä poistaa naiseuden merkit ettei vaan näytä erilaiselta kuin muovibarbi?
Todellakin arvostan, että uskaltaa olla tuolla tavallla karvoineen. Miksi ei uskaltaisi?
... ei se sentään tursunnut reisien puolelle. :D
Musta Henna on ihan riittävän nätti tyttö - saisi hyväksyä itsensä, nyt hakee vähän liian epätoivoisesti muiden hyväksyntää.
Henna on ehdottomasti valioluokkaa!
Olisikohan saanut kirurgin veitsen lisäksi rajusti Photoshoppia?
lihaksia ei yhtään.
Ei se nyt ihan kamala ole, eihän se mikään valas ole. Mutta itse en olisi tuosta ylpeä.
Emme ole koskaan ystäviä olleet, koska suoraan sanoen Henna oli minun mieleeni "turhan erikoinen". Tiedän kuitenkin, että Hennalla on itsetunto-ongelmia johtuen koulukiusaamisesta. Selkeästi kaikki se ulkonäkäkritiikki teiniajoilta on jättänyt melkoiset arvet Hennaan. Aika kamalaa, että vaikka tyttö on "korjauttanut" ne kohdat kehostaan, joiden vuoksi häntä kiusattiin, niin ihmiset kuitenkin edelleen jatkavat arvostelemista. No onneksi lisänimet eivät enää nykyään ole käytössä.
Toivottavasti Henna jaksaa tämän kaiken kritiikin, ja jos ei, niin ymmärtää vetäytyä julkisuudesta.
Mutta Henna on kyllä suloisen näköinen. Hoikka minun mielestäni , sopivan hoikka , ei liian laiha eikä missäännimessä mistäänkohtaa liian pyöreä.