Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusipää laittaa lapsen minun vapaailtanani minun pihalle leikkimään.

Vierailija
29.05.2012 |

Minun vapaailta vittu tarkoittaa sitä, etten silloin vahdi pentuja, en omia enkä vieraita ja kusipää vastaa pennusta joka ikinen sekuntti jos se laittaa sen minun vapaailtana yksinään leikkimään mun pihalle ja mun pihan leikkipaikalle.

Onneksi pääsee kohta muuttamaan kauas kusipäästä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää on sun ex?

Vierailija
2/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilman sopimista se ei vittu laita pentuja yksinään leikkimään mun pihalle ja luulee että minä niistä vastaan.

Mulla on vittu vapaailta ja mä saatan olla vaikka kännissä.

Vierailija
4/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen sopimista mun oven taakse ja itse lösöttää sisällä ja kaivaa persettä kun "kyllähän se äiti vahtii, kun kerran sen pihalle leikitäänkin".

Vittu mä oon etä-äiti ja mä saan olla vapaailtanani rauhassa, ilman että joudun pihalle kyttäämään missä pennut viilettää.

Vierailija
5/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla terassilla kaljapullo kourassa enkä vahdi ensimmäistäkään pentua pihalla, kun olen vapaalla.

Vierailija
6/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin SINUN lapsi..En ihmettele yhtään miksi olet etävanhempi...kaljapullo on lastasi tärkeempi...luuletko, että lastasi vahditaan paremmin kun olet kaukana? Mistä tiedät jos lapsi haluaa tulla luoksesi..

Vierailija
7/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin SINUN lapsi..En ihmettele yhtään miksi olet etävanhempi...kaljapullo on lastasi tärkeempi...luuletko, että lastasi vahditaan paremmin kun olet kaukana? Mistä tiedät jos lapsi haluaa tulla luoksesi..

sopiiko (lähivanhempi soittaa).

Ei pukata lasta minun vastuulleni ilman että siitä erikseen sovitaan.

Mullahan olis voinut olla täällä vaikka viinanhöyryiset orgiat ja jos olisin kakaran perässä kännissä pihalla hortoillut, olis sossunakat soitettu paikalle alle minuutin vaikkei edes ole mun lapsenvahtivuoro.

Lapsi voi tulla jos minulle sopii ja siitä etukäteen ilmoitetaan.

Vai alasti kännissäkö mä sen pennun perässä pihalla juoksen?

Vierailija
8/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu minulle vaan lähivanhemmalle. Minä vahdin lapsia silloin kun ne ovat minun luonani käymässä ja se mitä lähi tekee omalla hoitovuorollaan on lähin ja sossujen välinen asia jos lapselle jotain sattuu.

Vierailija
9/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi, että lähivanhempikaan ei välitä..säälin lastasi, joka ei ole pyytänyt sinua levittämään haaroja päästäkseen seuraamaan sinun juopotteluasi. Henkisesti vaikutat jälkeenjääneeltä, kun selvästikin vedät lapsen riitoihinne. Muutat kauemmaksi, jotta voit ryypätä rauhassa. Järkevä vanhempi ei muuttaisi vaan ajattelisi lapsen parasta ja olisi vahtimassa lastaan. Lähivanhempi ei välttämättä tiedä, että haluat pitää viinanhöyryiset orgiat takapihallasi. Miksi juoksisit alasti lapsen perässä? Ethän pysty tekemään sitä kauempanakaan siis vahtimaan lasta. Luuletko, että lähivanhempi pitää parempaa huolta lapsesta, kun muutat?

Vierailija
10/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

armomurhasta, niin kohdallasi tulisi mieleen armosterilisaatio.

Ihan hirveää että tuollaiset ihmiset voivat lisääntyä.

Olis saunan takana töitä.

Vierailija
11/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakamasta pilluasi, niin niitä lapsia ei tule.

Vierailija
12/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole minun ongelmani. Sossut hoitakoot lapsille paremman hoitajan.

Ja minä en jää lähivanhemman kyvyttömyyden takia itselleni liian isoon ja liian kalliiseen asuntoon.

Muutan tulotasooni sopivaan kämppään ja sen kokoiseen, joka on asumistuen neliörajojen sisällä.

Lasten lähellä asumisesta tulee mulle pelkkiä kuluja ja siihen en suostu.

Ja nykyinen asuntoni menee isoon remonttiin tai puretaan kokonaan pois vuoden päästä, eli viimeistään sitten olisi pitänyt muuttaa, mutta muutan jo nyt koska löysin mieleiseni asunnon.

Jos lähivanhempi on kyvytön huolehtimaan lapsista, täytyy sossujen tehdä omat ratkaisunsa, minä en voi lähivanhemman puolesta lapsia hoitaa.

Ja toi kaljanjuonti nyt oli vaan heitto, mutta sitähän ei rautakanki perseessä palstaa lukevat mammat edes tajua, mutta enhän mä sitä teiltä edes odotakaan.

Vierailija
13/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut niistä lapsistasi kuin ne olisivat jotain ei-toivottuja lemmikkieläimiä, korkeintaan

kokeiles rakastaa jotakuta, vaikka itseäsi, ei siitä mene rikki

Vierailija
14/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan miehille ja mä oon niin läski etten sikiä kumminkaan vaikka jakaisinkin.

Vaikka mistäs sitä tietää..jos vaikka iltatähti putkahtaisi vielä...

Vierailija
15/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommia en hoida, koska olen etävanhempi ja minulla on oikeus omaan elämääni.

Ja nyt en tuhlaa teihin enempää aikaani, pitää pakata kamoja.

Vierailija
16/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla terassilla kaljapullo kourassa enkä vahdi ensimmäistäkään pentua pihalla, kun olen vapaalla.

niin saat vetää perseet vaikka aamulla ja illalla lyhyen elämäsi tappiin saakka.

Toivottavasti se lapsi pääsee huostaan.

Vierailija
17/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäälle, niin tulee lapsiraukatkin hoidettua, tehkää jotain asialle älkääkä vaan kitiskö.

Äitipuolenpaikka on ollut vapaana jo kohta kaksi vuotta, miksei kukaan ole sitä paikkaa hakenut??

Vierailija
18/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauaksi kakaroistani ja olemaan niistä erossa ja sit kun sen teen, ni ei kelpaa.

Ootte te kans ailahtelevaista sakkia. En se taidakaan olla minä jolla on mt-ongelma.

Vierailija
19/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mun lapsiani

IKINÄ sun kirjoituksista käynyt ilmi, ei millään vähäiselläkään tasolla, päinvastoin kirjoituksistasi tiukkuu vihaa, itseäsi, lapsiasi, exääsi, yhteiskuntaa vastaan

se on syönyt sinulta kaiken, se viha, ja vain sinä voit sille jotain tehdä

Vierailija
20/34 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun 37 neliön yksiööni kovin paljon tavaraa mahdu, omat kamat ja ehkä muutama lelu tai jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi