Kusipää laittaa lapsen minun vapaailtanani minun pihalle leikkimään.
Minun vapaailta vittu tarkoittaa sitä, etten silloin vahdi pentuja, en omia enkä vieraita ja kusipää vastaa pennusta joka ikinen sekuntti jos se laittaa sen minun vapaailtana yksinään leikkimään mun pihalle ja mun pihan leikkipaikalle.
Onneksi pääsee kohta muuttamaan kauas kusipäästä.
Kommentit (34)
Se siitä. Oppii tavoille (tai pääsee parempaan kotiin lapsiraukka).
joka jauhaa kusipään aiheuttamista ongelmista täällä jatkuvasti. Sairas ihminen eikä osaa hakea apua.
mielipiteillämme sinuun vaikutusta, paljonkin, turhaan muuta jauhat
haet täältä epätoivoisella tavalla apua tilanteeseesi, mutta kapinoit jokaista hyvää neuvoa vastaan, koska neuvot kehottavat sinua muuttumaan, ja sitä pelkäät, koska et tiedä mitä itsestäsi vielä voisit löytää
Jos teidän neuvoja noudattaisin, jäisin ylikalliiseen, itselleni isoon asuntoon kusipään 24/7 päivystäväksi lastenhoitajaksi, jolla ei ole omaa elämää ja joka on olemassa vain siksi, että jos isänsä luona asuville lapsille tulee joku hätä, kun isänsä on selkärangaton nilviäinen.
Joo, tuon kaiken voi toteuttaa niinkin, että muuttaa kelan neliörajojen sisälle sopivaan sinkkkuasuntoon, välttää velkaantumasta liian isossa asunnossa ja saa elää omaa elämäänsä silloin kun ei ole sovittu lasten luonapitoa.
En ole vielä toistaiseksi saanut palstalta yhtään HYVÄÄ neuvoa, pelkkiä ohjeita siitä miten ollaan lähivanhemman kyykytettäviä kynnysmattoja ja velkaannutaan liian kalliissa ja liian isossa asunnossa.
Minä muutan sellaiseen kämppään, jonka yhteiskunta on katsonut riittävän kokoiseksi tulonsiirroilla elävälle yksinasuvalle.
Jos kelan mielestä 37 neliöö on sopiva etävanhemmalle, niin se on sitten sopiva mulle.
joka on todella hyvä ja mun elämääni jotenkin muuttaa..ei oo vielä näkynyt, täytyy siis tehdä siten miten itsestä tuntuu.
tekemisissä?? Tosi outoo, mä luulin että en saa.
Minä muutan sellaiseen kämppään, jonka yhteiskunta on katsonut riittävän kokoiseksi tulonsiirroilla elävälle yksinasuvalle.
Jos kelan mielestä 37 neliöö on sopiva etävanhemmalle, niin se on sitten sopiva mulle.
Mielenkiintoinen pointti. Tämä ongelma taitaa koskettaa monta muutakin perhettä.
antanut sinulle yhden hyvän neuvon:
tutustu itseesi, tule toimeen itsesi kanssa, selvitä ongelmasi
tätä et ole halunnut noudattaa
ihmiset sanelevat aikatauluni niin, ettei ehdi muuta kuin mennä paikasta a paikkaan b tuli perseen alla.
Minä niin mielelläni istuisin terassillani yksinäni (ehkä siideri seuranani) ja tutustuisin itseeni, mutta kun ei ehdi.
menee elämä liian tylsäksi jos kaikki on liian hyvin tai edes keskinkertaisen hyvin.
Tylsää, tylsää ja tylsää, pitää olla aina joku rähinä päällä johonkin suuntaan niin tietää elävänsä.
Tuollaisella aivotyöllä ei voi muuta kuin ihmetellä että osaat käyttää tietokonetta...
näytä hirvesti lapsi sinulle merkitsevän,kun asenne on tollanen.Luulis että etänä olisit onnellinen joka hetkestä jonka saat lapsesi kanssa olla...Olis ollut parempi jättää väliin koko lapsen hankinta niin ei tarvitsisi täällä kiukutella siitä miten kamalaa onkaan huolehtia omasta lapsesta.
Seuraavalla kerralla ruiskuta penskoja vesiletkulla, toivottavasti älyävät antaa sinulle kaljarauhasi!