Minulla on kriisi. Miten selviän tästä kaikesta?
Olin juuri menossa liiteliin ostamaan esikkoni opelle (eppuluokan ope) päättäjäislahjaa. Ajattelin ostaa deodoranttia, kun se on joka tapauskessa kuluvaa tavaraa.
No, siinä matkalla sitten totesin, että vessassa pitää käydä. Kävin läheisen viraston yleisessä vessassa ja eikö siellä ollut joku pissinyt pöntön reunalle. Otin taidokkaasti ja hygieenisesti pitkän palan paperia ja kuivasin renkaan pitämällä paperin päistä kiinni. Sitten istuin pöntölle niin, että housuilla peitetty osa reisistä osui renkaalle.
Ei aikaakaan kun viereisestä kopista kuului molskahdusääniä. Järkytyin! Ovatko jotkut naiset todella niin sivistyneitä, että eivät osaa tehdä vessapaperista pöntön pohjalle äänieristettä.
Eikä tässä vielä kaikki. Kun tulin vessasta, tuo vulgääri nainen korjaili peilin edessä huulipunaansa eikä ollut pessyt käsiään lainkaan. Vilkaisin naista sen näköisesti, että varmasti hän ymmärsi, mitä tarkoitin.
Lähdin sauvakävelemään kohti kauppaa ostamaan esikkoni opettajalle lahjaa. Vieläkin olen järkyttynyt. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
esikko ja eppuluokka
triplayök!