Miten kostan miehelle?
Mun uusi paita roikkui tuuletusikkunan edessä. Mies oli sulkenut tuuletusikkunan huomaamatta, että paita jäi väliin. Nyt paidassa on neljä pientä reikää ja mustaa saranaöljyä, eli ei siitä saa siistin näköistä enää millään.
Laitoin asiasta miehelle tekstiviestin, johon vastasi :( -hymiöllä ja sillä, ettei ole tahallaan pilannut paitaa. Mua ärsyttää! Vaikka kuinka ei olisi tahallaan pilannut sitä niin silti se nyt on pilalla ja minä olen yhtä uudenveroista paitaa "köyhempi". Ja miten se mies ei tajua pyytää anteeksi! Kyllähän lapsillekin opetetaan, että vahinkoa pyydetään anteeksi, mutta se ei vissiin koskekaan aikuisia!
Nyt se ei sitten edes vastaa tekstiviestiin (jossa alennuin kerjäämään sitä anteeksipyyntöä) niin mun tekee mieli vittuillessani kostaa sille. Miten?
nimim. vapaapäivä pilalla kun vituttaa niin että kynnet irtoaa sormista
Kommentit (22)
vaikkakin vielä verrattain kesyltä siihen nähden, mikä on oma kokemukseni.
avaimen käytössä ongelmana on, ettei minulle ole kerrottu vielä, missä sitä säilytetään.
Kerro hänen harrastuksistaan ja tavoistaan. Vaikea antaa vinkkiä kun ei tiedä miehestä mitään. Heitellään nyt jotain tähän silti:
- Ota hänen CD-kokelma käsittelyyn. Vaihtele levyjen paikkoja koteloissa. Antaa miehen järjestellä ne uudelleen. Sano että kuuntelit niitä ja "et tahallasi laittanut CD-levyjä eri koteloihin".
- Piilota miehen vaatekappaleita yksi päivässä. Katso miten kauan menee ennen kuin hän tajuaa. Vinoile kunnolla päälle kun hän alkaa tuskastelemaan kadonneita vaatteita. Aloita niistä vaatteista joita hän vähiten käyttää.
- Laita äijälle huulipunaa hänen nukkuessa sikeästi.
- Osta tai lainaa 5 kännykkää joihin saa omia soittoääniä ladattua. Nauhoita naurunräkätystä, mielellään omaasi, ja laita se jokaisen kännyn soittoääneksi. Piilota kännykät pitkin kotia. Soittele jokaiseen niistä vuorotellen kun hän on yksin kotona.
:)