Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy rämemajavaani

Vierailija
29.05.2012 |

olen 44v. Nuoruudessani karvoja ei ajeltu, päin vastoin, mitä tuuheampi karvoitus, sen parempi.

8 vuotta sitten silloinen poikaystäväni ehdotti karvaston siistimistä. Suostuin. Nykyisin karvoitus leviää myös reisiin, josta olen sitä poistellut, karvat kun ovat ah, niin kamalia (nykymuodin mukaan)!

Kaiken tämän seurauksena olen jo vuosia kärsinyt jatkuvista karvatupentulehduksista jotka ovat välillä äityneet paiseiksi asti.

Antibiootteja on kulunut kopallinen ja reisien yläosa on täynnä arpia.

Nyt viimeinkin löysin ihotautilääkärin joka vahvisti epäilyni: meinän suvussa on geneettinen alttius jatkuviin karvatupentulehduksiin. Samaa vaivaa on naisilla ja miehillä, esim. miehillä tulehduksen voi aiheuttaa vyönsolki.

Ainoa keino vähentää tulehduksia on pidättäytyä karvojen poistamisesta. Myös loppuelämän kestävä tetrasykliinin (antibiootti) syönti auttaa.

Joten ensi kerralla kun kauhistelette sopimattomia häpykarvojani, muistakaa että kaikki eivät voi valita.

En silti olen sen likaisempi kuin epäkelvompi kuin tekään karvattomat;)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai parranajokoneella? Todella erikoista, jos karvaa on reisissä asti... En jaksa uskoa ap:n kertomukseen. En ole koskaan kuullut mistään geneettisestä taipumuksesta karvatupintulehduksiin. Tulehdukset saa sitä paitsi näppärästi hillittyä aftershave- tuotteilla.

Ei ole outoa, minullakin karvat kasvavat reisille viuhkana.Samoin takaa reidet karvaiset. Joo ja tupit tulehtuu jos sheivaa, mutta vähemmän kun ottaa vahalla tai sokeroi.

Ap: pakkohan sun on ne reisikarvat poistaa ja bikinirajat siistiä jos meinaat yleisillä paikoilla olla uimapuvussa,niinkuin uimahallissa ja kylpylässä. Kokeile sokerointia, ei tule tulehduksia ja pyydä ekalla kerralla puudute tai osta itse apteekista emlaa,voitele sillä poistettava alue,laita elmukelmua päälle. Puhdista hyvin rasvasta ja sitten kiireen kyytiä sokerointiin. Toimii.

Vierailija
22/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja finnejä jos sheivaan. Ja se kutina!! Kamalaa vaikka rasvalla lotraisi.

Niinpä epiloin bikinirajat ja leikkaan saksilla karvat lyhyemmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: pakkohan sun on ne reisikarvat poistaa ja bikinirajat siistiä jos meinaat yleisillä paikoilla olla uimapuvussa,niinkuin uimahallissa ja kylpylässä. Kokeile sokerointia, ei tule tulehduksia ja pyydä ekalla kerralla puudute tai osta itse apteekista emlaa,voitele sillä poistettava alue,laita elmukelmua päälle. Puhdista hyvin rasvasta ja sitten kiireen kyytiä sokerointiin. Toimii.

ainoa tomiva ja mahdollinen keino on poistaa karvat laserilla. Tai sitten syödä jatkuvasti antibiootteja ja toivoa parasta.

-ap

Vierailija
24/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäksi ajelen ne pois mutta en muuten ja nyt ajattelin ostaa lahkeelliset uikkarit, niin voi sen ajelemisenkin jättää pois.

Kyllä mä voin uskoa geneettiseen taipumuksen karvatupin tulehdukseen. Kyllä sitä ihmisillä on kaikenlaisia omituisia pikkuvaivoja ihan suvuittain.

Ja koska karvaton alapää on on melkoisen ruma, niin itse en ainakaan halua yhtään rumentaa itseäni nykyisestä.

Vierailija
25/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa tomiva ja mahdollinen keino on poistaa karvat laserilla. Tai sitten syödä jatkuvasti antibiootteja ja toivoa parasta. -ap

Tuo mainittu laserkäsittely tekee lopullisesti karvattoman ihon. Ja voihan edelleen sen pienen tupsun säästää, kuten olen tehnytkin.

Vierailija
26/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaahan tällaisten ketjujen lukeminen on, mutta toisaalta en sentään tuhlaa aikaa alapääni kanssa näpertelyyn. Kuulostaa kovin työläältä, ihan päivittäinkö te tyttöset kaivelette, nypitte ja peilailette värkkiänne?

En enää ikinä ihmettele, miksi naisia on niin vähän yritysten johdossa. Eihän ne ennätä johtotöihin, kun tuheroa pitää trimmata. Huokaus.

Vierailija
27/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaahan tällaisten ketjujen lukeminen on, mutta toisaalta en sentään tuhlaa aikaa alapääni kanssa näpertelyyn. Kuulostaa kovin työläältä, ihan päivittäinkö te tyttöset kaivelette, nypitte ja peilailette värkkiänne?

En enää ikinä ihmettele, miksi naisia on niin vähän yritysten johdossa. Eihän ne ennätä johtotöihin, kun tuheroa pitää trimmata. Huokaus.

Tuokin on vaan keino pitää naiset hiljaisina ja pois tärkeiltä paikoilta.

Vierailija
28/28 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaahan tällaisten ketjujen lukeminen on, mutta toisaalta en sentään tuhlaa aikaa alapääni kanssa näpertelyyn. Kuulostaa kovin työläältä, ihan päivittäinkö te tyttöset kaivelette, nypitte ja peilailette värkkiänne? En enää ikinä ihmettele, miksi naisia on niin vähän yritysten johdossa. Eihän ne ennätä johtotöihin, kun tuheroa pitää trimmata. Huokaus.

Esim mieheni sisko on keskisuuren yrityksen johdossa ja kun on saunottu yhdessä niin ei ole epäselväksi jäänyt hänen suhtautuminen karvoihin. Ja on muutenkin huoliteltu keski-ikäinen nainen.

Myös lapin hiihtokeskuksien saunoissa, kylpylöissä voi pongata julkkisnaisia jotka eivät todellakaan tykkää karvoistaan. Kuten en itsekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan