Apua olen työreissulla, ja jotain aika olennaista mukaan!
Nimittäin meikkisivellinboxin! Tänään tulin hotellille, ja miten ihmeessä huomen aamulla meikkaan, kun ei ole poskipuna- eikä luomivärisivellintä? Perhana, unohtu ihan täysin matkasta!
Seuralaisetkin on vain miehiä, joten ei varmaan niiltä voi lainata...
Luomivärin ehkä just ja just pystyn vanupuikolla levittämään, mutta miten poskipuna ja aurinkopuuteri?? Sormin ei ainakaan minulla onnistu.
Kommentit (24)
En keksi mitään muuta "työreissua" jolla kaikki muut mukanaolijat olisivat miehiä ja jolla olisi ihan absoluuttisen tärkeää miettiä jotain luomiväriä ja varjostusta ja ties mitä. Siveltimet, voi kristus. Onnea vaan matkaan. Toivottavasti joskus pääset tutustumaan tosielämään.
jokainen meikkaa sillä tavalla kuin on tottunut ja kuinka hänelle sopii, jos ap näyttää kivalta vasta aurinkopuuterin jälkeen niin mitäköhän se sinulta on pois?
Omaan joka päivän meikkiini kuuluu luomiväri. Ilman sitä silmät ei ole tarpeeksi ehostettu. Minulla on epätasaisen värinen iho ja joudun sen vuoksi laittamaan pohjan meikkivoiteella, jos haluan näyttää "normaalilta". Jos taas en meikkaa silmiä kunnolla, näytän kalvakalta. Että sillee. Ja jos taas pitää toitottaa sitä, että luonnonkauneus on sitä parasta kauneutta niin hohhoijakkaa.:) Minusta tuo kommentti jo siitä, että aurinkopuuteri ja poskipuna olisivat ilotytön käyttämiä, kertoo vain siitä, että kommentoija ei itse osaa meikata (tai ainakaan käyttää ko. tuotteita).
Teen töitä aivoillani, en pärställäni. Ilmeisesti sinulla ja ap:lla on vähän eri juttu kun on niin tärkeää maalata naama myös arkisin.
En keksi mitään muuta "työreissua" jolla kaikki muut mukanaolijat olisivat miehiä ja jolla olisi ihan absoluuttisen tärkeää miettiä jotain luomiväriä ja varjostusta ja ties mitä. Siveltimet, voi kristus. Onnea vaan matkaan. Toivottavasti joskus pääset tutustumaan tosielämään.
jokainen meikkaa sillä tavalla kuin on tottunut ja kuinka hänelle sopii, jos ap näyttää kivalta vasta aurinkopuuterin jälkeen niin mitäköhän se sinulta on pois?
Omaan joka päivän meikkiini kuuluu luomiväri. Ilman sitä silmät ei ole tarpeeksi ehostettu. Minulla on epätasaisen värinen iho ja joudun sen vuoksi laittamaan pohjan meikkivoiteella, jos haluan näyttää "normaalilta". Jos taas en meikkaa silmiä kunnolla, näytän kalvakalta. Että sillee. Ja jos taas pitää toitottaa sitä, että luonnonkauneus on sitä parasta kauneutta niin hohhoijakkaa.:) Minusta tuo kommentti jo siitä, että aurinkopuuteri ja poskipuna olisivat ilotytön käyttämiä, kertoo vain siitä, että kommentoija ei itse osaa meikata (tai ainakaan käyttää ko. tuotteita).Teen töitä aivoillani, en pärställäni. Ilmeisesti sinulla ja ap:lla on vähän eri juttu kun on niin tärkeää maalata naama myös arkisin.
että nämä meikkaamisesta kettuilijat jaksaisivat eläytyä sellaisen ihmisen asemaan, jolta joko edellytetään siistiä meikkiä töissä. Tai jolla on iho niin punoittava, että ilman meikkiä ei todellakaan ole luonnonkaunis vaan jotain aivan muuta.
Mutta ei se mitään. Senkus jatkat tuota mustavalkoista vouhkaamistasi.
silloin haluaa näyttää ainakin ihan ok:lle. Jos on tottunut laittamaan varjostukset ja poskipunaa, ei niitä ilman halua olla myöskään työreissuilla.
Ap:lle: Ainakin luomivärin pystyy levittämään sormin. Mulle on jopa meikkitaiteilija niin kerran tehnyt. Se vaatii tekniikkaa, mutta kyllä sä siihen pystyt.
Omaan joka päivän meikkiini kuuluu luomiväri. Ilman sitä silmät ei ole tarpeeksi ehostettu. Minulla on epätasaisen värinen iho ja joudun sen vuoksi laittamaan pohjan meikkivoiteella, jos haluan näyttää "normaalilta". Jos taas en meikkaa silmiä kunnolla, näytän kalvakalta. Että sillee. Ja jos taas pitää toitottaa sitä, että luonnonkauneus on sitä parasta kauneutta niin hohhoijakkaa.:) Minusta tuo kommentti jo siitä, että aurinkopuuteri ja poskipuna olisivat ilotytön käyttämiä, kertoo vain siitä, että kommentoija ei itse osaa meikata (tai ainakaan käyttää ko. tuotteita).