Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä kunnossa tiskialtaasi on juuri nyt?

Vierailija
28.05.2012 |

Hankasin meinaan itse putipuhtaaksi taikasienellä ja voi järkytys kuinka likainen siitä tuli, yöks :( Vaikka oli mukamas rätillä ja pesuaineella pesty. No, mutta mun tiskiallas siis kiiltää tällä hetkellä :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flylady iltarutiini on tehty, tiskipöytä ja allas kiiltää.

Vierailija
2/5 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen rekisteröitynyt sivustolle mutta enemmän ja vähemmän hyvällä menestyksellä nyt pari viikkoa lueskellut noita sähköpostin tukkivia viestejä :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen suihkuttelin laimennettua Tolua suihkupullolla ja pyyhdin enimmät liat altaasta pois. Meidän vastaremontoitu keittiö on niin kaunis, että sitä tekee mieli pitää puhtaana.

Vierailija
4/5 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen rekisteröitynyt sivustolle mutta enemmän ja vähemmän hyvällä menestyksellä nyt pari viikkoa lueskellut noita sähköpostin tukkivia viestejä :) ap

En ole rekisteröitynyt. Hieman soveltaen sitä muutenkin noudatan.

Tein kodinkansion, johon olen kirjoittanut ne ZONEt. Kansioon laitoin myös kuukausittain, puolivuosittain ja vuosittain tehtävät kotityöt. Pakko myöntää, että 5 hengen perheeseen on saatu nyt perusjärjestys luotua, kun olen vihdoin saanut "pakotettua" muutkin asukkaat hommaan mukaan.

SHINE YOUR SINK!

Vierailija
5/5 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis tosiaan ole enää mitään toivoa. tukossa ja mätää reunoilla. ei siis voi pestä, koska niin tukkeutunurt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi