Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn salaa moikkaamassa ex:n isää eli appeani vanhainkodissa.

Vierailija
28.05.2012 |

Käyn usein istumassa ja kahvittelemassa hänen kanssaan,muistisairas kun on,ei muista mun käyntejä.En voinut unohtaa vaikka ex mut jätti kuitenkaan appea yksinkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia vanhusten muistamiseen.Niin helpolla kun jäävät eläkkeelle,lapsenlapset unohtaa papan ja mumman.Ei sen eron tarvitse tarkoittaa lopullista eroa.Itse käyn taas anopin luona kahvilla,salaa ettei exäni,joka anopin tytär,tiedä tästä mitään.Mun oma äitini on taasen kuollut.Haen toista äitiä itselleni.

Vierailija
2/4 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en. Mutta voisin salaa tapailla exän isoveljeä.LOL

Ja ap:lle. Olet ihan mahtava ihminen! Mulla tuli ihan liikutuksen kyynel silmään. Hienoa, että on kaltaisiasi ihmisiä olemassa! Kaikkea hyvää sinulle ja vointia ex-apelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erostamme on jo 15 vuotta ja pidämme salaa yhteyttä, koska ex-avokkini vaimo pillastuisi jos kuulisi siitä.

Käyn usein istumassa ja kahvittelemassa hänen kanssaan,muistisairas kun on,ei muista mun käyntejä.En voinut unohtaa vaikka ex mut jätti kuitenkaan appea yksinkään.

Vierailija
4/4 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erostamme on jo 1 vuotta ja pidämme salaa yhteyttä, koska ex-avokkini vaimo pillastuisi jos kuulisi siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä