Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko 165/65 kokoinen nainen lihava?ev

Vierailija
28.05.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu koostuuko paino läskistä vai lihaksesta.

Vierailija
2/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta AV:llahan kaikki yli 55 kg painavat ovat ryhävalaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 164/68 ja olen hoikka. Treenaan punttaamista tosissani ja olen lihaksikas ja vahva, ei todellakaan mahamakkaraa tai muutakaan ylimääräistä. Painoindeksin mukaan kai olen kuitekin läski (?), ainakin joskus joku työterkkari on vihjaillut että pitäisi vähän liikkua (liikun nyt noin 8-10h viikossa...).

Mutta on niitäkin ihmisiä jotka samoilla mitoilla näyttävät pullealta, tämä on siis lihaskoostumus/ruumiinrakennekysymys.

Mutta yleistasolla vastaus on siis että ei todellakaan ole noilla mitoilla lihava!

Vierailija
4/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä minut!

Olen 160 ja 62 kg tiimalasivartalo.

En tietenkään ole langanlaiha. Painoin 25 vuotta sitten 45 kg. Se sopi siihen ikään. Tämä sopii tähän ikään.

Vierailija
5/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa pois niin ei ole enää lihava

Vierailija
6/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei pahasti.

t. 168 cm ja 60 kg, ei lihava eikä laiha

Vierailija
7/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankaan lihava, mutta hieman pyöreähkö. Tietysti voi olla lihaksikaskin vartalo......

Itse olen 160/48 eikä ole paljoa lihasmassaa. Yritän nyt urheilla enemmän että kunto nousisi ja saisin lihaskuntoakin kohotettua. On ollut sairautta ja flunssaa joten paino on tippunut normaalista 51.stä. 50-51on mulle ideaalipaino jos on sopivasti kuntoilua.

Vierailija
8/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, mutta sellainen 'pömppävatsainen', myös sellaria löytyy. Oikeat vaatteet päällä onnistun kuitenkin näyttämään jopa hoikalta, kun kasvot ja käsivarret ovat kaposet. Olen pohdiskellut, että 5kg hoikempana olisin tosi fit, mutta ihan tyytyväinen olen nytkin. En tiedä jaksaisinko laihduttaa, kun arvostan hyvää ruokaa niin kovin paljon :)!

Vierailija
9/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos iso osa kiloista on vatsassa niin voi olla pyöreähkö, mutta minulla on esim. sellainen uimarin harteikas vartalo ja kilot tasaisesti. Eri asia jos on kaitaluinen, kapeat hartiat ja ohuet jalat ja painosta 50kg vatsassa...

Vierailija
10/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ton kokonen.

Vierailija
11/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 ja painoa nyt 63kg

Laiha olen pikemminkin, vaatekoko S/36

Vierailija
12/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos iso osa kiloista on vatsassa niin voi olla pyöreähkö, mutta minulla on esim. sellainen uimarin harteikas vartalo ja kilot tasaisesti. Eri asia jos on kaitaluinen, kapeat hartiat ja ohuet jalat ja painosta 50kg vatsassa...

Minä olin iso yli 60-kiloisena. Olen siro, kapeat hartiat, kapea lantio, raajat pitkät, pienet rinnat, enkä ole järin lihaksikas, vaatteet löytyy kenkiä ja hattuja myöten lasten osastolta. Ylimääräinen kerääntyy vatsalle ja reisiin.

Eli ei voi pelkästä painosta tietää.

Vierailija
13/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odottaessani. Nytpä 20 vuotta myöhemmin 40-vuotiaana olen tuon kokoinen ihan ilman raskauttakin. Iän myötä koko kasvaa ja se on ihan okei. En edelleenkään ole läski ja naama näyttää erittäin hyvälle, ei siis kuihtunut.

olin ton kokonen.

Vierailija
14/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 46v olen 68kg ja olen kyllä nähän turhan leveäperseinen. Ok paino nyt olisi varmaan sellainen 64kg.

Tän ikäisenä laihuus alkaa näyttää vähän erilaiselta kuin nuorena. Paikat roikkuu ja rypistyy. Itse tykkään olla vähän tanakampi nykyään .Nuorena olisin tässä painossa kokenut itseni lihavaksi.

Vierailija
15/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartoitakin löytyy

t. tiimalasivartalo

Vierailija
16/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pääsin vauvamahasta eroon, mut läskimaha jäi. :) Kymmenen kiloa aion laihtua, eli siihen missä olin ennen raskauttakin. Turhan paljon lihoin raskausaikana.

Vartalon koostumus vaikuttaa eniten. Minä koostun enimmäkseen läskistä :)

Vierailija
17/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystäkin olen miettinyt, olenko läski. Olen kuitenkin päätynyt siihen, että en ole, koska kilot eivät ole vyötäröllä. Rinnanympärys on 98, vyötärö 70 ja lantio 97. No onhan tossa vyötäröllä toki rasvaa, mutta vartalo on tiimalasi=)

Vierailija
18/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 167/72 ja rasvaprossa on 21 ja vaatekoko 36 alaosassa ja 38 yläosassa.

Kun ihmiset enemmän miettisivät sitä sisältöä...

Vierailija
19/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakenteesta, ja vähän iästäkin. Mä painoin viimeisillään raskaana 65, pituutta on 163. Ja kyllä olis mulle liikaa ilman raskautta. Mut kaveri on yhtä pitkä, ruumiinrakenne eri ja se painaa reilusti mua enemmän ja näyttää hyvältä, mun normipainossa olisi nälkiintyneen näköinen. Sille tuo 65 olis ihan ok paino.

Vierailija
20/21 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali painoindeksihän tuolla on.

Mutta se taas onko ulkonäöllisesti nykymakua miellyttävä tuossa painossa, riippuu muusta ruumiinrakenteesta, siitä miten rasva kehoon kertyy ja lihaksikkuudesta. Jollain voi olla makkarainen vatsa tai suuri selluliittine takapuoli tuossa painossa, joku taas voi näyttää timmiltä. Lihavuutta ei kuitenkaan sekään ole jos on nykymakuun vähän enemmän pehmustetta, kun normaalipainon sisällä ollaan.