Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin tai ainakin toivon, että tuon näköinen ja kokoinen Mikki Hiiri taitaa itse päästä tuonne telkien taakse pilluksi/persereiäksi vielä vähän pahemmille pojille! Siinä sitä on oikeutta ja kohtuutta rangaistukseen! Sen jälkeen kun tommoset ammuskelijat tuotaisiin vielä julkiselle paikalle koko kansan potkittavaksi ja piestäväksi niin eipähän jäisi yhteiskunnalle turhia kuluja pyörimään!

Vierailija
2/130 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan aspergerilta.

mutta assilta kyllä näyttää: terävät piirteet, pienikoko, laihuus...sairaanloinen kiinnostus yhteen asiaan eli ampumiseen ja sotaleikkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Amerikan ja Suomen kouluampujat ovat syoneet masennuslaakkeita. Siita on syyta alkaa etsia todellista syyllista! Miksi kukaan ei puhu tasta aiheesta vaikka on todistettu, etta ne aiheuttavat tallaisia sivuvaikutuksia!

Vierailija
4/130 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti. Nuori poika ja ikuinen leima otsassa.

Kunpa olis hiukan tarkemmin miettinyt.

Tulevaisuus meni.

Voi voi.

Myöntää ja katuu, todennäköisesti ei ihan vielä kuitenkaan ole kaikkea ymmärtänyt, mitä tästä seuraa ym.

Voipi olla pää kovilla siinä vaiheessa kun tajuaa.

Vierailija
5/130 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoisia aspergereja ei ole olemassakaan juuh..

Näyttää ihan aspergerilta.

mutta assilta kyllä näyttää: terävät piirteet, pienikoko, laihuus...sairaanloinen kiinnostus yhteen asiaan eli ampumiseen ja sotaleikkeihin.

Vierailija
6/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin tai ainakin toivon, että tuon näköinen ja kokoinen Mikki Hiiri taitaa itse päästä tuonne telkien taakse pilluksi/persereiäksi vielä vähän pahemmille pojille! Siinä sitä on oikeutta ja kohtuutta rangaistukseen! Sen jälkeen kun tommoset ammuskelijat tuotaisiin vielä julkiselle paikalle koko kansan potkittavaksi ja piestäväksi niin eipähän jäisi yhteiskunnalle turhia kuluja pyörimään!

Kiihottaakoajatus sinua?toivoisitko olevasi näkemässä raiskausta? älä siteeraa raamattua noilla teeseillä, pirukin lukee raamattua omilla merkityksillään....

Vierailija
7/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaajat taitava olla linnassa ns. "parasta A-luokkaa " joten toiveesi (pilluksi pääsemisestä) ei välttämättä toteudu.

Vierailija
8/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen vierestä menee ja lujaa, mutta tuo Du Hast -biisi on aika moniulotteinen.

Tosiaan kertosäe menee

Du

Du hast

Du hast mich

Du hast mich gefragt

Du hast mich gefragt

Du hast mich gefragt

Und ich hab' nichts gesagt.

Eli alussa kun tuo kertosäe alkaa, sen voi kuulla eri tavalla. Du=sinä ja hast äännetään tosiaan samalla tavalla kuin hasst, eli sen voi ymmärtää aluksi "sinä vihaat", sitten "sinä vihaat minua", mutta tuossa tulee se tuplamerkitys, koska se voisi myös olla "sinulla on minut". Mutta nuo kumotaan, kun seuraavaksi sanotaankin "du hast mich gefragt", jolloin merkityksestä tulee yksioikoinen: "sinä olet kysynyt/kysyit minulta". Kun kuuntelee biisiä enemmän, se kertookin siitä että biisin "sinä" on pyytänyt "minää" ilmeisesti naimisiin, mutta biisin "minä" ei halua sitoutua.

Pakko oli korjata, sorry.

eli 75. Tosin mä en tiennyt tota getragtin merkitystä ja itselläkin päässä tosta biisistä soi lähinnä tuo du hast mich -toisto.

Olikin mielenkiintoista, kun tuttava kertoi, että sillä on äännettynä 2 merkitystä, suurin osa varmaan luuleekin, että siinä puhutaan vihaamisesta.

Ja minä pidän Rammsteinistä. :) mun 15-v tyttö taas ei, koska tietää, että yksi Rammsteinin biisi on Lilja 4-ever elokuvassa ja vaikka ei ole sitä nähnyt, tietää jotain tarinasta ja pitää sitä kautta kappalettakin ahdistavana ja pelottavana.

Eikä tääkään liittyny aiheeseen...

jaahas,joku saksan kielen ja retooriikan professori selitti meille tyhmille mistä kysymys!olen jutellut Till lindemanin kanssa esim. tästä biisistä ja hän nauraa partaansa näille selityksille! sitäpä ajanut takaa-pitää meilata tämä neronleimaus eteenpäin -kiitos kun valistit ja jos noin on soita tyttärelles vain titi nallea, tai kerro tokii kokoo tarina ja syvemmät merkitykset, eli getragt vaan

Vierailija
9/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Breivik sanoi...näitä hänen kaltaisia tekoja on suunniteltu suomeen, ruotsiin, tanskaan jne.... Tässäkö yksi??? Ei kauaakaan kun kaverin kans mietimme että missä pamahtaa seuraavaksi.

Vierailija
10/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
11/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sitä kaikki femakko kommarit uhoaa tuomioita ja muuta.helppo se netissä on tehdä mutta uskaltasiteko ähly patjat mennä sanomaan saman eerolle päin naamaa?????

Vierailija
12/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa saksaa, niin googleta "Rammstein sanoitukset" ja mieti sanoja tarkkaan tutkittuasi, että onko kivaa musaa...

Vierailija
13/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee, mäkin fanitan seuraavia:

- Rammstein

- Varusteleka

- Olen tosi Saksa uskovainen, koska se on vain paras maa. Ja Berliini on tosi kiva kaupunki nykyisine ilmapiireineen asiasta enempää nyt kertomatta.

Taidan olla vielä koulukiusattuna tosi pahassa ryhmässä.

Vierailija
14/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 75. Tosin mä en tiennyt tota getragtin merkitystä ja itselläkin päässä tosta biisistä soi lähinnä tuo du hast mich -toisto.

Olikin mielenkiintoista, kun tuttava kertoi, että sillä on äännettynä 2 merkitystä, suurin osa varmaan luuleekin, että siinä puhutaan vihaamisesta.

Ja minä pidän Rammsteinistä. :) mun 15-v tyttö taas ei, koska tietää, että yksi Rammsteinin biisi on Lilja 4-ever elokuvassa ja vaikka ei ole sitä nähnyt, tietää jotain tarinasta ja pitää sitä kautta kappalettakin ahdistavana ja pelottavana.

Eikä tääkään liittyny aiheeseen...

jaahas,joku saksan kielen ja retooriikan professori selitti meille tyhmille mistä kysymys!olen jutellut Till lindemanin kanssa esim. tästä biisistä ja hän nauraa partaansa näille selityksille! sitäpä ajanut takaa-pitää meilata tämä neronleimaus eteenpäin -kiitos kun valistit ja jos noin on soita tyttärelles vain titi nallea, tai kerro tokii kokoo tarina ja syvemmät merkitykset, eli getragt vaan

mutta en katsonut tarpeelliseksi laittaa perään viestiä: "Oho, piti lukea gefragt".

En osaa saksaa, joten todellakin aiemmin ajattelin, että "Du hast Mich" tarkoittaa "Sinä vihaat minua."

Sitten kohtasin henkilön, joka osasi selittää minulle, että se tarkoittaakin "Sinulla on minut".

En tiedä mitä väärää siinä on, että syntyperäinen saksalainen osaa selittää minulle asian, jota en itse tiennyt?

Sinulle voisin sanoa, että nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, samoin lauseen alkuun tulee iso alkukirjain, pisteen jälkeen välilyönti. Pilkkusäännön voisit myös kerrata. Ja mitä tarkoittaa "kokoo" tai "tokii"? Entä tämä lause: "sitäpä ajanut takaa-pitää meilata tämä neronleimaus eteenpäin" tai tämä "selitti meille tyhmille mistä kysymys"? Ettei vaan joku verbi puuttuisi välistä?

Sen verran fiksuja meillä ollaan, että Ti-Ti-Nalle a ei kuunnella.

Ja voin sulle kertoa, että tuossa lainaamassasi pätkässä oli kahden eri kirjoittajan viestit.

Lilja 4-ever kertoo itäblokin maassa asuvasta tytöstä, jonka äiti lähtee paremman elämän toivossa Amerikkaan ja lupaa hakea tyttärensä myöhemmin, mutta ei pidä lupaustaan. Tytär on hunningolla ja kohtaa miehen, joka lupaa paremman tulevaisuuden Euroopassa. Lupaus ei tietenkään ole totta ja tyttö joutuu seksiorjaksi.

Eli elokuva on rankka ja alkaa Rammsteinin biisillä "Mein Herz brentt". Ja samaa mieltä olen tytön kanssa, että etenkin kappaleen alku kuulostaa ahdistavalta.

Vierailija
15/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa saksaa, niin googleta "Rammstein sanoitukset" ja mieti sanoja tarkkaan tutkittuasi, että onko kivaa musaa...

Näissä sanoituksissa on asiat kohdallaan. On oikeaa extrememamma musiikkia!

Vierailija
16/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkia siksi, että se on "kivaa"?

Jos se kuulostaa hyvältä, se riittää.

En edes suomalaisesta musiikista juurikaan kuuntele sanoja, mutta Nygårdia en siedä, sen verran on sanoilla merkitystä.

Voin nopeasti nimetä 2 suomalaista, hyvin eri tyyppistä bändiä, joilla molemmilla on insestiä käsittelevä kappale, mutta kumpaakaan ei silti yleisesti paheksuta, kun "ei ole kiva aihe".

Vierailija
17/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mielestäni ne pitäisi ottaa suurennuslasin alle.

Vierailija
18/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens perussuomalaiset? Eero fanitti myös persuja, ja persuilta irtoaa tällaista tekstiä:

"Nimeni on Veli-Pekka Kortelainen. Olen poliittisesti aktiivi Perussuomalainen ja vapaa kirjoittaja. Kiinnostuksen kohteena ovat laajasti yhteiskunnalliset asiat; politiikka, historia, kansantalous, filosofia ja uskonnot. Luottamustoimeni tällä hetkellä ovat; lautamies, kaupunginvaravaltuutettu, PS:n Oulun paikallisosaston hallituksen jäsen, Oulun ja Kainuun PS-nuorten hallituksen jäsen sekä PS-nuorten hallituksen varajäsen

Tämän vuoksi lausun täysin vakavissani seuraavan ennusteen:

Jos ensi vaalit ja sitä seuraava hallituskausi eivät tuo meneillään olevaan Suomen kansan riistämiseen muutosta, niin alkavan vuosikymmenen loppupuolta kohti tultaessa kansa ei enää käy äänestämässä äänestyspaikoilla, vaan mieluummin vaikka talojen katoilta. Silloin jokaisella on yhtä monta vaikuttavaa ääntä, kuin hänellä on ammuksia mukanaan."

Vierailija
19/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli-Pekka Kortelainen

Tämän vuoksi lausun täysin vakavissani seuraavan ennusteen:

Jos ensi vaalit ja sitä seuraava hallituskausi eivät tuo meneillään olevaan Suomen kansan riistämiseen muutosta, niin alkavan vuosikymmenen loppupuolta kohti tultaessa kansa ei enää käy äänestämässä äänestyspaikoilla, vaan mieluummin vaikka talojen katoilta. Silloin jokaisella on yhtä monta vaikuttavaa ääntä, kuin hänellä on ammuksia mukanaan."

Miten kirjaimellisesti otettavana mahtoi tuota itse pitää?

Huh.

Onko jossain kerrottu, että Eero osasi saksaa? Voidaanko siis sanoa saaneen vaikutteita Rammsteinista?

Entä ne Muumit, muumipapalla taitaa pyssy olla?

Vierailija
20/130 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkääpä katsomaan ja KUUNTELEMAAN yuotubesta Hassisen koneen biisi Julkinen eläin! Sen te tekopyhät olette3 tästä pirupahasta ihmisestä tehneet ja huom kaikki sympatiani on uhrien omaisten puolella ystäväni tappoi kouluampuja samanlainen onneton ihmisparka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi