Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kaikki!

22.11.2005 |

Ajattelin liittyä joukkoonne tänne kun saatiin kotiin kone joka vihdoin pelittää ! Niin että jos suinkin pystyisi olemaan nyt vähän aktiivisempi täällä keskusteluissa... siis jos aikaa vaan on arjen pyörittämiseltä :). Meille syntyi 19.11 kaksospojat Oulun seudulle eli ovat ke viiden viikon ikäisiä ihania nyyttejä. Uskomaton mitä kyytiä pikku-ukot kasvaa!!

Arki on lähtenyt pyörimään hiljalleen eteenpäin... selkeää rymiä emme ole vielä löytäneet... ainakaan yhteistä :). Suurimmaksi haasteeksi olen näinä viikoina kokenut ajanhallinnan... poijilla on kummallakin oma rytminsä joka menee osittain päällekkäin osittain ihan eri tahtia... enkä ole sitä raaskinu rueta muokkaa...eikä sitä kyllä tässä vaiheessa voisikaan mitenkään tehdä... minä en ainakaan saa nukkuvaa lasta syömään yhtä aikaa veljensä kanssa ... hymyilee vaan onnellisena nänni suussa kun joskus on yrittänyt herätellä rinnalle yhtäaikaa ku pitäisi ulos päästä lähtemään tms... :). Ja kyllähän se niin on kuten kaikki täällä tiedetään että kädet on täynnä työtä. Meillä on lisäksi kaksi vanhempaa lasta,jotka myös vaativat huomiota... ja välillä sitä vaille jäävät josta sitten on huono omatunto.... Mutta eiköhän se tästä hiljalleen kaikki kohdalleen loksahda... tai sitten ei :).

Oikein mukavaa marraskuista tiistaita kaikille!

Äiti ja nukkaposket pian 5 vko:a

PS: Onkohan täällä muita vanhempia lapsineen Oulun suunnalta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin,Onnea koko perheelle.Me ei ihan Oulussa asuta,mutta ei kovin kaukanakaan.

Meillä on kaksostytöt kohta 2-vuotiaita(s.19.12.03) touhutätejä.

Nopeasti on aika mennyt ja ihmeen hyvin jaksettu,vaikka tytöt sairastelivatkin paljon pienenä.

Postia saa laittaa:tuplat2@netti.fi

Vierailija
2/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut vauvojen syntymän johdosta!

Olen itse Oulusta ja minulla on aivan ihanat 8,5 kuukautta vanhat kaksostytöt :) :) Arkeemme kuuluu tällä hetkellä kävelemisen opettelua ja loputonta uusien asioiden tutkimista tyttöjen taholta.

Jos haluat, voit meilailla minulle. Osoitteeni on anu.takalo@suomi24.fi

Muutkin Oulun seudulla asuvat kaksosmammat saavat meilailla!

Hyvää joulunodotusta kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut teidän koko perheelle!

Oulun seudulta ollaan mekin, tytöt on nyt 9kk 1 vko:n. Mullekin voi laittaa postia jos haluaa... Syrra93@luukku.com

Vierailija
4/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta onnittelut pikkusten johdosta ja jaksamisia tupla-arkeen!! Ei mene kauaa, kun ne tuplahymyt ja kikatukset on teilläkin arkipäivää!-)

Dummy + kaksikko (6,5 kk)

Vierailija
5/7 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut uusista perheen jäsenistä!

Meillä on vuoden ikäiset tuplat, tyttö ja poika. Nyt ollaan jo " elävien kirjoissa" , mitä ei voinut sanoa ensimmäiseen puoleen vuoteen, joka oli rankka, vaikka lapset oli sinänsä ihan terveitä. Rankkaa oli!

Nyt meidän lapset jo alkaa kävellä ja vauva-ajan valvomiset on taakse jäänyttä elämää.

Vierailija
6/7 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei asuta Oulussa, mutta kaksospoikamme syntyivät 18.10!

Hyviä jatkoja!

Vierailija
7/7 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myös teille kaksospojista tuplanen! Kiitos kaikille osotteista... näkyy olevan niin kiirusta ettei paljon kerkeä kirjoittelemaan. Kyllä sitä on melkoinen tsombie kun noiden poikien kanssa yöt " valvoo" ... kaksi kertaa yössä poijat syövät, mutta nyt näyttää menevän rytmit ihan hajalle. Aiemmin heräsivät peräjälkeen mikä oli hyvä, mutta nyt antavat äitin välissä nukkua tunnin mikä ei ole niinkään yhtään hyvä äidille !!!! Miten teillä on muuten riittänyt maito tuplien imetykseen ?

Ihana kun ollaan vihdoin saatu tänne pohjoiseen lunta on heti enemmän joulun tuntua ilmassa. Tänään saatiin avata ensimmäinen kalenterin luukkukin mikä oli isommille lapsille kovasti mieleen :). Nyt täyttyy lähteä ruuan laittoon jos meinaa tälle päivälle jotain syödä.

Mukavaa joulukuun ensimmäistä päivää kaikille !

Äityli ja nukkaposket