Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin juuri, etten tule koskaan saamaan miestä!

Vierailija
27.05.2012 |

Tai kokemaan aitoa rakkautta, luottamusta ja kumppanuutta. Nyt se vasta osu ja uppos.

Totta tosiaan, mitä mulla on annettavana? En ole hyvännäköinen, en todellakaan. Eli en ole yhtään mitään. Tahtoisin rakastaa, välittää, huolehtia ja nauraa jonkun kanssa. Jakaa asioita, kertoa mitä olen kokenut, kertoa ajatuksia, halailla, suudella, saada hyvää seksiä ihmisen kanssa, josta välitän eniten maailmassa.

Haluaisin löytää jonkun sellaisen, jonka tavattuani en enää lotkauttaisi korviani millekään "kaikki miehet jättävät ruman naisen jos saavat kauniin" -keskusteluille tai Henry Laasasen aivopieruille. En joutuisi pelkäämään, että mies vokottelisi ystäviäni selkäni takana, tai pitäisi salaa nettitreffiprofiilia.

Mutta eihän tollasta taida olla olemassa, ei ainakaan mulle. Kun en ole laadukas, en tasokas. Ihmisarvo nolla.

Mihin sitten pitäisi keskittyä elämässä? Kun ei mikään muu riitä tekemään onnelliseksi? Hankinko pari kissaa, tai alan harrastaa käsitöitä, ehkä puhdistelen koriste-esineitä iltaisin sen sijaan, että voisin painaa pään miehen, mun miehen, rintakehälle?

Mutta niin, näähän on näitä naisten kotkotuksia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ottaa kaikki avosylin vastaan etekin jos ei ole vielä passia taskussa. Mutta älä mene naimisiin tai älä ainakaan lapsia rupea heti tekemään ja ne käy myös usein vieraissa. Niille kelpaa kaikki.

Vierailija
2/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ruma mies jolla kaunis sydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun vallitsee kristilliset arvot, joissa sydämen kauneus on se joka rulaa:)

Munkin pitäis kokeilla sitä, sillä muualta en usko kunnollista miestä löytyvän enää.

Vierailija
4/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et arvosta itsesi, ei sua arvosta muutkaan. Joten itsetuntokohdilleen ja eiköhän sen joku mies aikanaan huomaa. Kukaan mies ei halua naista jonka itsearvo on 'nolla'

Vierailija
5/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, menehän nyt ulos ja katso kadulla käveleviä pariskuntia. Ei heistä 90 % ole mitään laatusaaliita tai milläänmuotoa erityisen hyvännäköisiä. Ihan tavallista porukkaa, jotkut suorastaan rumiakin (varmaan kumppaninsa näkee heidät toisin kuitenkin), onnellisina elävät kuitenkin yhdessä. Ei ole mitään syytä, mikset sinäkin voisi löytää hyvää ja uskollista kumppania. Myös miehet ovat epävarmoja ja pelkäävät, kelpaavatko ja riittävätkö.

Unohda se Laasanen. Ei tämmöisten tavallisten keski-ikäisten aikuisten parisuhde-elämä noudata millään muotoa hänen teorioitaan.

Vierailija
6/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mamu!

Sanoiko ap ettei löydä miestä?

Vierailija
7/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se löytyy. Näin on monelle (myös minulle) käynyt.

Vierailija
8/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mamu!

Mamuissakin on miehiä ja erittäin helppoja sellaisia, tai siis helppo saada meiheksi, mutta ei elämänkumppaniksi. Niille tosiaan kelpaa ihan mikä vaan missä on reikä ja jos on mahdollisuus passiin niin rima menee maasta läpi.

Vierailija
9/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinusta huokuu, ettei sinua kukaan voi rakastaa, niin miten uskot käyvän? Tuossa ajattelussa oma asenne vaikuttaa omaan käytökseen ja varmasti karkoittaa miehiä.

Miksi et pidä itsestäsi?

Vierailija
10/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat parannettua kun alat harrastaa liikuntaa (sekä salia että jotain jumppaa), syöt terveellisesti, käyt kampaajalla ja hommaat kivoja vaatteita. Jos ulkonäkö on ainoa esteesi niin ei se vie kuin pari kuukautta (no, nykykunnosta riippuen) niin olet jo paljon paremman näköinen. Ei muutkaan hyvännäköiset luonnostaan ole hyvännäköisiä, kasvoiltaan korkeintaan mutta hyvän kropan eteen pitää tehdä töitä (mä en laske hyväksi kropaksi pelkästään laihuutta).

Ulkonäön paraneminen toivottavasti parantaa myös itsetuntoasi..

Vierailija
11/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tosiaan tahtoisin, että mies haluaisi nimenomaan _minut_ eikä vaan "jotain reikää" siksi aikaa, että löytyy parempaa. Haluaisin, ettei kukaan joudu TYYTYMÄÄN minuun. Lisäksi pidän tavallisista suomalaisista miehistä, joten ei kiitos mitään mamu-juttuja.

Väittäisin, etten paljon pysty ulkonäköäni muokkaamaan. Toki, voisin alkaa harrastaa liikuntaa tosissani ja koittaa hyvällä kropalla korvata kasvojen puutteita, mutta kun esimerkiksi luusto (niin vartalossa kuin kasvoissa) on niin RUMAA, ettei sitä niin vaan muokata. Olen nyt hieman pulleassa kunnossa (kuitenkin normaalipainon rajoilla) mutta ei sitä miesten huomiota herunut 10kg aiemminkaan. Meikkaan, värjäilen hiuksiani, katson vähän mitä päälleni laitan. Ei niilläkään ihmeisiin pysty.

Enkä ole mitään eroa huomannut, kun olen päättäväisesti kävellyt leuka suorana jättäen ulkonäköasioiden vatvomiset sikseen - ehkä olen ollut entistä ärsyttävämpi, minunhan kuuluisi pysyä piilossa ja hävetä itseäni.

ap

Vierailija
12/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tosiaan tahtoisin, että mies haluaisi nimenomaan _minut_ eikä vaan "jotain reikää" siksi aikaa, että löytyy parempaa.

... minunhan kuuluisi pysyä piilossa ja hävetä itseäni. ap

Saanko kysyä että mikä sinut on saanut luomaan itsestäsi näin negatiivisen kuvan?

Ja kun sanot, ettet saa miestä enää, niin tarkoitatko että sinulla kuitenkin joskus on ollut mies? Että olet eronnut? Onko sinut petetty tai jätetty tai molempia?

Suosittelen, että hankkiutuisit terapiaan. Ei ole tervettä, eikä tosiaankaan mukavaakaan, että sinulla on noin negatiivinen kuva itsestäsi.

Ei kukaan oikeasti ole ruma. Sinä olet varmasti ihan viehättävä tapaus.

Minä olen aina pitänyt itseäni epäviehättävänä, jopa rumanpuoleisena. Ja hankalana persoonana. Kuitenkin olin vakituisessa parisuhteessa 16 v, puolet siitä naimisissa.

Eron jälkeen itsetuntoni on hitaasti mutta varmasti parantunut. Työtä siihen on saanut tehdä. Nyt ajattelen itsestäni, että olen aika kiva tyyppi, reilu reipas ja rehti. Eikä minun ulkonäössänikään mitään isompaa vikaa ole, kun ei ole kyttyrää selässäkään eikä syyliä naamassa.

Vieläkin kyllä joskus syyllistyn ajattelemaan, että en löydä elämääni onnea ikinä. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka löytäisinkin. Nyt olen tuoreessa suhteessa, ja nautin tästä täysin siemauksin yrittäen olla monimutkaistamatta tilannetta liikaa.

Ehkä se suurin muutos, mikä minulla tapahtui, oli se, että en minä miestä tarvitse ollakseni onnellinen. Halusin tutustua itseeni ja myös tykästyä. En ole vielä kokonaan onnistunut, mutta aika hyvässä vaiheessa kuitenkin.

Ja mitä miehiin ja niiden saamiseen tulee, niin suurin asia on - - - hymy. Hymy valaisee kasvot ja hymyilevä, ystävällinen ihminen on taatusti viehättävä.

Olen vähän väsynyt joten tähän tuli vuodatettua tajunnanvirtaa.

Pointtini on, että ei sinun tarvitse olla niin mieli maassa. Tottahan toki sinä vielä saat miehen. Muista, että pidät tason korkealla!

Hanki ihan oikeasti apua, jos et yksin saa uitua noin syviltä vesiltä kirkkaammille. Jookosta?

Tsemppiä!

Vierailija
13/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tosiaan tahtoisin, että mies haluaisi nimenomaan _minut_ eikä vaan "jotain reikää" siksi aikaa, että löytyy parempaa.

... minunhan kuuluisi pysyä piilossa ja hävetä itseäni. ap

Saanko kysyä että mikä sinut on saanut luomaan itsestäsi näin negatiivisen kuvan?

Ja kun sanot, ettet saa miestä enää, niin tarkoitatko että sinulla kuitenkin joskus on ollut mies? Että olet eronnut? Onko sinut petetty tai jätetty tai molempia?

Suosittelen, että hankkiutuisit terapiaan. Ei ole tervettä, eikä tosiaankaan mukavaakaan, että sinulla on noin negatiivinen kuva itsestäsi.

Ei kukaan oikeasti ole ruma. Sinä olet varmasti ihan viehättävä tapaus.

Minä olen aina pitänyt itseäni epäviehättävänä, jopa rumanpuoleisena. Ja hankalana persoonana. Kuitenkin olin vakituisessa parisuhteessa 16 v, puolet siitä naimisissa.

Eron jälkeen itsetuntoni on hitaasti mutta varmasti parantunut. Työtä siihen on saanut tehdä. Nyt ajattelen itsestäni, että olen aika kiva tyyppi, reilu reipas ja rehti. Eikä minun ulkonäössänikään mitään isompaa vikaa ole, kun ei ole kyttyrää selässäkään eikä syyliä naamassa.

Vieläkin kyllä joskus syyllistyn ajattelemaan, että en löydä elämääni onnea ikinä. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka löytäisinkin. Nyt olen tuoreessa suhteessa, ja nautin tästä täysin siemauksin yrittäen olla monimutkaistamatta tilannetta liikaa.

Ehkä se suurin muutos, mikä minulla tapahtui, oli se, että en minä miestä tarvitse ollakseni onnellinen. Halusin tutustua itseeni ja myös tykästyä. En ole vielä kokonaan onnistunut, mutta aika hyvässä vaiheessa kuitenkin.

Ja mitä miehiin ja niiden saamiseen tulee, niin suurin asia on - - - hymy. Hymy valaisee kasvot ja hymyilevä, ystävällinen ihminen on taatusti viehättävä.

Olen vähän väsynyt joten tähän tuli vuodatettua tajunnanvirtaa.

Pointtini on, että ei sinun tarvitse olla niin mieli maassa. Tottahan toki sinä vielä saat miehen. Muista, että pidät tason korkealla!

Hanki ihan oikeasti apua, jos et yksin saa uitua noin syviltä vesiltä kirkkaammille. Jookosta?

Tsemppiä!

Kivaa, kun aina välillä törmää tälläkin palstalla ihmisiin, joilla ei ole tarvetta ilkeillä.

Ei, minulla ei ole ollut koskaan miestä (parisuhdetta). Ainoa kosketus vastakkaiseen sukupuoleen on ollut ne muutamat kerrat, kun olen ennen pilkkua kelvannut baarissa tanssimaan hitaita, sekä pari ihmistä, jotka käyttivät omiin tarpeisiinsa, olinhan ihastunut ja "helppo nakki". Kunnioitusta en tietenkään ansainnut, vaikka sitä silloin tällöin ryhdyin vaatimaankin.

Luonteessani pidän monista asioista (ja mielestäni ne negatiivisetkin asiat, kuten arkuus ja pessimismi) johtuvat pääsääntöisesti ulkonäöstäni. Mutta tiedostan toki, etten ole sellainen "kaikkien kanssa toimeen tuleva" ihminen persoonaltanikaan.

Olen itsekin yrittänyt olla onnellinen yksin, enkä ole mitenkään läheisriippuvainen. Viihdyn paljonkin yksin, ja keksin puuhailtavaa, mutta vaikka miten yritän, niin onnellinen en ole yksin. En vaan ole. :/

ap

Vierailija
14/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lapsi. Aina se ne kissat voittaa.

Vierailija
15/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat, että mies haluaa juuri sinut, eikä vain ns. tyydy paremman puutteessa. Tämä on ihanan romattinen ajatus, mutta itse asiassa tyytyminen on vielä romanttisempaa ;)

Se että ymmärtää (molemmat osapuolet ymmärtävät) elämän rajallisuuden ja ettei sitä "ainutta oikeaa sielunkumppania" ehkä tässä elämässä löydy, vaan osaa tyytyä ja rakastaa vähän vaillinaistakin. Ihminen on aina yksin, täydentävä toinen puoli on illuusio. Kun tämän ymmärtää, pääsee suhteessa helpommalla ja pidemmälle. Tsemppiä elämääsi

Vierailija
16/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mamu!

Mamuissakin on miehiä ja erittäin helppoja sellaisia, tai siis helppo saada meiheksi, mutta ei elämänkumppaniksi. Niille tosiaan kelpaa ihan mikä vaan missä on reikä ja jos on mahdollisuus passiin niin rima menee maasta läpi.

Sanoi ettei saa kunnolloista miestä jota voisi rakastaa

Vierailija
17/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mamu!

Sanoi ettei saa kunnolloista miestä jota voisi rakastaa

Voi ihminen olla kunnollinen vaikka käykin vieraissa, ei osaa lukea eikä osaa kirjoittaa, jos on ns sydämen sivistynyt. Minä tulkitsin tuon niin, ettei miehet lähesty häntä ja siksi sanoin, että hanki mamu, niille kun yleensä kelpaa vaikka lauta-aita jos siihen on piirretty kirkkoveneen kuva.

Vierailija
18/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne tyypit, joista sulle on tullut vaan paha mieli. Sinä löydät ihan varmasti vielä sen miehen, joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Sinä olet sinä ja muuksi ei tarvitse muuttua.

Vierailija
19/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne tyypit, joista sulle on tullut vaan paha mieli. Sinä löydät ihan varmasti vielä sen miehen, joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Sinä olet sinä ja muuksi ei tarvitse muuttua.

Mitä ap. tykkäät tehdä? Ala tekemään sitä jossakin seurassa, yhteisössä yms., jossa tapaat kaltaisiasi.

Vierailija
20/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, menehän nyt ulos ja katso kadulla käveleviä pariskuntia. Ei heistä 90 % ole mitään laatusaaliita tai milläänmuotoa erityisen hyvännäköisiä. Ihan tavallista porukkaa, jotkut suorastaan rumiakin (varmaan kumppaninsa näkee heidät toisin kuitenkin), onnellisina elävät kuitenkin yhdessä. Ei ole mitään syytä, mikset sinäkin voisi löytää hyvää ja uskollista kumppania. Myös miehet ovat epävarmoja ja pelkäävät, kelpaavatko ja riittävätkö.

Minusta tärkeintä on, että et yritä liikaa, etkä varsinkaan muuttaa itseäsi saati ajatella, että sinussa on vikaa, koska et ole perinteisellä tavalla kaunis. Oikeasti, kun katsoo ympärilleen, suurin osa kolme-nelikymppisistä ja sitä vanhemmista naisista on kutakuinkin yhtä kauniita kuin samanikäiset suomalaismiehet, eli eivät erityisemmin.

Sisin ratkaisee, ja onnen kantamoiset. Ihastus ei vaadi kuin oikeat ihmiset törmäämään oikeaan aikaan. Ole avoin, sinulla ei ole mitään syytä epätoivoon!