Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, etten tule koskaan saamaan miestä!

Vierailija
27.05.2012 |

Tai kokemaan aitoa rakkautta, luottamusta ja kumppanuutta. Nyt se vasta osu ja uppos.

Totta tosiaan, mitä mulla on annettavana? En ole hyvännäköinen, en todellakaan. Eli en ole yhtään mitään. Tahtoisin rakastaa, välittää, huolehtia ja nauraa jonkun kanssa. Jakaa asioita, kertoa mitä olen kokenut, kertoa ajatuksia, halailla, suudella, saada hyvää seksiä ihmisen kanssa, josta välitän eniten maailmassa.

Haluaisin löytää jonkun sellaisen, jonka tavattuani en enää lotkauttaisi korviani millekään "kaikki miehet jättävät ruman naisen jos saavat kauniin" -keskusteluille tai Henry Laasasen aivopieruille. En joutuisi pelkäämään, että mies vokottelisi ystäviäni selkäni takana, tai pitäisi salaa nettitreffiprofiilia.

Mutta eihän tollasta taida olla olemassa, ei ainakaan mulle. Kun en ole laadukas, en tasokas. Ihmisarvo nolla.

Mihin sitten pitäisi keskittyä elämässä? Kun ei mikään muu riitä tekemään onnelliseksi? Hankinko pari kissaa, tai alan harrastaa käsitöitä, ehkä puhdistelen koriste-esineitä iltaisin sen sijaan, että voisin painaa pään miehen, mun miehen, rintakehälle?

Mutta niin, näähän on näitä naisten kotkotuksia.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Voi ihminen olla kunnollinen vaikka käykin vieraissa, ei osaa lukea eikä osaa kirjoittaa, jos on ns sydämen sivistynyt. Minä tulkitsin tuon niin, ettei miehet lähesty häntä ja siksi sanoin, että hanki mamu, niille kun yleensä kelpaa vaikka lauta-aita jos siihen on piirretty kirkkoveneen kuva.

Mikähän se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan