Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥♥♥ ENSIKOT TIISTAIHIN ♥♥♥♥

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kuulkaas kaikki raskausoireet mielessä ;) Kait sitä on maailman harhaluuloisin immeinen! Jotku on sanunu, että heti hedelmöittymisen jälkeen on ollu runsaapaa valkovuotoa???

Nyt olis kyllä enemmän, kuin mahtavaa saada se plussa aikaan.

Kuinkas teillä muilla, taisi ainakin muutamalla olla piinailut edessä? :)

++++++++++ONNEA kaikille++++++++++

Ull-Maij kp 19/28

Vierailija
22/28 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi: Mä oon testaillu nyt noilla aconin ovistesteillä ja kp 8-14 tuli koko ajan kontrolliviivan lisäks myös tuo oviksesta kertova viiva vaihtelevan haileena ja vähän " epätasaisena" ..kp 14 se oli jo melko vahva, luulin että nyt ovis on käsillä mut sit kp 15-18 ei mitään, pelkkä kontrolliviiva ja yhtäkkiä kp 19 tosi vahva ovisviiva:) Eli kyllä ainaki mulla oli varsin selkeä viiva sit ku se vihdoin ja viimein tuli..mutta en oo asiantuntija ku ekaa kertaa tikutan! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja fiolle pahottelut tädistä:(

Vierailija
24/28 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uudet mukaan!!!

Nyt on kunnon ovismaiset tuntemukset mahassa ja limaa tullu tänää,pitäkää peukkuja ettei irtois ainakaa vielä 24 tuntiin ku ukon kanssa nähdään vasta huomenna ja peukkuja vielä kaatohommii....;)Jos nyt ois jo ovis ni en kyl usko et ne kp8:n simpat ois tänne asti pysyny hengissä...äääh,taas tää fiilis et eihä tästä kuitekaa taaskaa tuu mitään....onko muilla viel kokemusta noist testeistä?Ei se kyl ihan yhtä punane se tulosviiva viel tänää ollu.

Tänään näin yhtä kaverii ja se sano et mikäs teilläkää nyt ois et senku rupeette ukon kaa tekemään lapsia(kaveri on ite raskaana)....ja mä sanoin et nii...juuu...ja sit tää kamu tokas et nii no se sun miehes ei taia vielä haluta ja mä sit sanoin et niin,mut jospa se lämpiäis jossai vaihees ajatukselle.Niin tosiaan,ruvetkaa vaa tekemään niitä lapsia...sehän tässä ollaanki jo nähty et ei tartte ku " tehä" ni pullat on uunis.Sori taas purkaus mutku tuntuu et nyt parin viime viikon aikana tullu hirveesti kyselyjä et millos te teette ja plaa plaa ja plaa plaa ni rupee välillä vituttamaan ja ku ei voi suoraa sanoo et johan tässä ollaa jonku aikaa yritetty.Meiän yrityksestä ku ei tiiä kukaan ja huh,että oon onnellinen nyt etten oo kertonukkaa.

Mitäs muuta....taitaa nuo kammarin puolen ongelmat olla aika yleisiä...ja mä kun luulin et meillä vaa on sellasta...enpä oo ainut.Kiva kun saa kuulla ettei oo mikää outo hyypiö(vaik vähä oonki) ja ei oo ainut jonka mies ei välil ajatukselle lämpene. ;)

Koittakaaha plussailla!!!!!

-Pepsis kp11/24-27

Vierailija
25/28 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi: mulla ihan samoja fiiliksiä. Pari päivää sitten kävin yhden raskaana olevan tutun luona - ärsyttää se kokoaikainen kysely, että millonkas te.. Ja johan tekin voisitte.. Ja ettekö tekin kohta.. Ja miks tekin ette jo... Ja olishan se kiva kun yhtäaikaa olis pienet lapset.. Siitä tulee kyllä paha mieli, varsinkin kun on jo tovi tätä yritystä takana. Tulee semmonen tunne, että onneks en oo kertonu ja toisaalta tekis mieli pamauttaa, että valitettavasti ne vauvat ei kaikille ihan sormia napsauttamalla tule. Koita saada mies huomenna kellistettyä, kyllä ne simpat vielä ehtii! :)

Ull-maij: saimpahan yhden " oireen" kun luin sun kirjotusta - mulla tuli n. viikon oviksen jälkeen tosi paljon valkkaria (ei normaalisti ollenkaan). Muuten kyllä pessimisti olo, kun leukakin alko kukkimaan, liekkö tädin varotteluja.... Todella toivon, että ei oo. Tässä kierrossa ainakin ajotus ollu kohillaan niin tottakai sen tädins saapuminen tupalasti harmittaa...

Enskarit ++++aaltoon mukaan hop, hop!! :)

Vierailija
26/28 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu rakkaat enskat! Mä vastailen kans tähän ainakin viimeks Pepsis-kultaa ja marindaa vaivanneeseen asiaan...mä olen jo monta kertaa sanonut liian uteliaille työkavereille (eilen yks työkamu kertoi raskaudestaan kaikille) että me ei saada lasta vaikka ollaan yritetty. Ihmiset ei kysele sen enempää. ja siis vaan pari kolme on multa kyselly,muut tietää, ettei kandee kysyä. Sukulaisten kanssa en ole tekemisissä, joten ei oo sitä painetta, miehen äiti ei sellaista kyselis, kun on varmaan ne kyselyt hoitanut jo miehen edellisessä avioliitossa ja mun äiti on sitä mieltä, että ei vielä ole kiirettä...joten tuttujen ihmisten paine ei rassaa mua. Sitten kun näkee pitkästä aikaa jotain puolituttuja, ne aina kyselee ja " painostaa" ...mut melko rauhassa olen saanut olla:=)

taas omaa napulia...olenpas itsekäs pikku paskiainen!

++++++++++++säteitä enska-kullat!

-mooli

'

p.s. kippis, Brooke:=)

Vierailija
27/28 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsimax7:

Mitäs muuta....taitaa nuo kammarin puolen ongelmat olla aika yleisiä...ja mä kun luulin et meillä vaa on sellasta...enpä oo ainut.Kiva kun saa kuulla ettei oo mikää outo hyypiö(vaik vähä oonki) ja ei oo ainut jonka mies ei välil ajatukselle lämpene. ;)

Joo, et sä varmasti oo mikään hyypiö! Kaikenmaailman työstressi yms. saa meilläkin miehen välillä haluttomaksi, ja siinä ei sitten auta minkäänlainen vonkaus :)

Hyvää yötä! Tosin en nuku varmaan yhtään, kun jännitän niin sitä ultraa. Mitäköhän jännitettävää siinäkin taas on? Hullua pohtia tällasia asioita päänsä puhki, että onkohan joku munasolu jo kypymässä. Enpä olis ikinä uskonut esittäväni tällaista toivetta... Pitäisköhän lisätä joulupukin lahjalistaan?

-Q-

Vierailija
28/28 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Sinulle Brooke! Oikein hyvää synttäriä!!! :)

Ja tervetuloa uudet mukaamme kohti plussa-aaltoa! :)

Ja sitten ei muuta tänään, kuin että oikein hyvää yötä koko enskariporukalle, oon kuoleman väsynyt. Toivottavasti aamulla oon virkeämpi!

Keinuhepo kp25/28-32, edelleen täysin " normaali" olo, ei oireita, ei pienintäkään.... Sniisk! :(