♥♥♥♥ ENSIKOT TIISTAIHIN ♥♥♥♥
Kommentit (28)
Täällä ollaan :) Ei vieläkään tietoakaan tädistä.. Hui!
Nyt olis menossa kp 26/24 (-28).. Taitaa vaan muistuttaa mua että se kierto heittää! En vielä usko että olis mitään saatu alulle..
Rinnat on kyllä kipeytyny eilisestä.. Nänneissä nipistelee:) Aika veikee tunne.. Välillä on kylmä ja välillä hehkun ku paraski lämpöpatteri! On tämä ihmeellistä.. en vaan uskalla vielä testata!
Tuntuu jotenkin aivan sekavalle.. illalla töissä olin niin väsynyt että olisin voinu nukahtaa minne vaan jos ei työpari olis ollu seurana! Nyt on sama fiilis.. taidan vielä mennä takaisin nukkumaan!
Pitäis kyllä vähän siivota kun jäi viikonloppuna välistä! Makkaria olen sisustanut uudestaan ja ommellakkin saisi.. Viikonloppuna menemme ostamaan uudet lipastot ja tietokonepöydän :) Mukavaa saada uutta kotiin kun on niin monen värisiä kalusteita samassa huoneessa.. Pyökkiä, koivua ja kirsikkaa.. Aika kaamee sekasotku!
Olipas sekavaa tekstiä.. jospa tämä olotila vielä selkenis!
Täällä on taas ihan masisfiilis.
Eihän tässä mitään testejä ehditty tehdä kun lauantaina alkoi tuhruttaa ja se jatkui vielä eilenkin. olin ihan hämilläni kun ei ikinä ole ollut tuommosta juupas-eipäs touhua. Ja viime yönä sitten hanat aukes ihan tosissaan ja melkosilla kivuilla höystettynä.. P....le
Mutta niameyllä kuulosti aika kivalta, toivotaan että sieltä se seuraava plussa irtuaa.. :)
fio, kp1
-kohta alkaa taas hormonihirviön aikakausi ;)-
Sopiskos tähän seuraan liittyä... Tuolla Puolukoissa olen aiemmin kirjoitellut, mutta kun mies nyt viimein on myöntynyt vauvahankkeeseen (liki kolmen vuoden kuumeiluni jälkeen) ja yritys on aloitettu, niin lienee syytä hakeutua pinoon, jossa muut ovat samassa elämäntilanteessa. Ikää mulla on 27 ja miehellä 34, yritys on alkanut 10/05. Ensi viikon lopulla olisi taas piinailun aika. Nyt jo hirvittää se jännityksen määrä - saati sitten se pettymys, jonka täti tuo tullessaan. Toivoahan vielä on, mutta silti...
Plussatuulia odotellen siis :-)
Enska-kaverit! Ja kiitos miljardisti tsemppauksestanne!! Nyt olen taas kuin eri ihminen; kunnon yöunet tekevät kummia ihmiselle...
Tervetuloa Essi, meidän tosi kivaan porukkaan! Kaikki esikoista kuumeilevat ovat tervetulleita - ja tietysti ex-enskat myös, kuulumisia on aina ihanaa kuulla (PauliNea, tsemppiä! Ei VOI kestää 9 kuukautta tuollainen olo...).
Fio, osanottoni! Olin eilen ihan samoissa pohjamutafiiliksissä... Mutta kyllä se siitä - häntä pystyyn vaikka hakaneulalla, niin kuin äitini tapaa sanoa : ) Uusi kierto = uusi 100 % mahdollisuus!
Tosta haluttomuustouhusta sen verran, että me ei miehen kanssa koskaan puhuta siitä että milloin ois otolliset tärppiajat tms. Minä tietysti syynäilen hulluna kalenteria, mutta en hiisku miehelle " hyvistä päivistä" mitään, koska en halua luoda hänelle mitään paineita. Näin meidän seksielämä on ihan yhtä kivaa ja spontaania kuin ennenkin.
Nyt täytyy taas tehdä töitä että pääsee lounaallekin jossain välissä.
Tiistai on toivoa täynnä vai mites se menikään... Plussaista tiistaita koko porukalle!
t. Jessica
Nyt menossa kp10. Ja se plussa olisi enenmmän, kuin tervetulut jo meijän perheeseen. Edellinen kierto oli vain 19 päivää jota edelleen ihmettelen, että miten noin lyhyt kierto oli. Ennen pillereitä kierrot tosi pitkiä ja kivuliaita nyt ei edes kipuja laisinkaan (vuotoa kesti 8 päivän ajan, pientä tiputtelua kokoajan), mutta kait se oli jotain välivuotoa tai vastaavaa vaan. Tässä kierrossa olisi tarkoitus mennä AVA klinikkalla käymään (erikoistunut lapsettomuuteen) ottamaan verikokeet (tapahtuuko ovulaatiota), että onko aihetta rueta syömään clomeja. Yritystä siis takana jo 04/05
Että sellaista!
Ei auta, kuin uutta yritystä kehiin vaan pinnistää, vaikka vaikeelta tuntuukin!
Niameylle erityisen paljon plussasäteitä nyt! Ootpa reipas, kun kestät testaamatta vielä! Oireet lupailee hyvää!
Ja tervetuloa [color=deeppink]Essi![/color] Kävitkö jo laittamassa esittelytietosi Esikoiden esittelypinoon? Sieltä voi sitten luntata, kun ei aina muista noita taustoja. Kivaa, että olet päässyt hommiin monen vuoden kuumeilun jälkeen! Tiedän tunteen, kun itse kuumeilin reilun vuoden, ennen kuin mies lähti leikkiin (lue tositoimiin) mukaan.
D.
Pahoitteluni Fiolle!!Ja lohtuhali!
Mua taas kyrsii,ei oo pupuilut lähteny vauhtiin,yhen kerran vasta pupuiltu kp8,ja nyt jo kp11 ja ovistestit näyttää aika punasta jo.Tää yö ollaa eri paikois miehuksen kaa joten voi oi ei jos menee taas hukkaan kierto.Ootteko käyttäny acon ovistestejä?Ku mä en tajuu ku toinen reuna tulosviivast on tumma mut se ite koko viiva ei niin tumma,et millonkas se sitte o plussaa?Eilen yritin taas saada vällyjen väliin mutku ei ni ei.Johan se viime kierto olikin liian hyvää ollakseen totta,turha oli luulla et yhtä innokkaasti taas jatkuis.....sehän mua vähä harmittiki ku ei viime kierros tärpänny ku oltii touhuttu aivan armottomasti...:(Jos en huomen saa suostuteltuu ni voi sanoo heipat tälle kierrolle.Oispa jossai purkissa niitä simppoja et vois sit aina oviksen aikaa ruiskuttaa niitä sisääsä...;)
Nyt täytyy mennä!!
Mukavaa pakkaspäivää!!!!
Tervetuloa Muppeli! Kirjoiteltiin näköjään samaan aikaan!
Tämä sitten otti nokoset vielä.. ja aina vaan väsyttää! Kissa tuolla kopaa isännän pelikassissa:) On varmaan mukava paikka riehua siellä..
Surku tädin yllättämille:( Kyllä minäkin vielä tipahdan samaan jamaan aivan varmasti! Laitoin tuossa testi tilauksen vetämään kun olivat loppuneet.. eli vaikka nyt jo tekis mieli testata ni en sitten vielä pysty:) Ehkä parempi niin..
Mitenkähän mä nyt tästä oikeen heräisin.. pitäis puol viis lähtä marssimaan töihin päin! Ehkä sitten siinä matkalla:)
mulla on tänään syntymäpäivä :-), kävin just ostamassa leivoksia ja kohta menen kahville työkavereiden kanssa. Tarjoaisin teillekin jos olisitte lähempänä. Vaikka tän vauvakuumeilun kannalta nämä syntymäpäivät ei tietysti niin riemukkaita ole, kun ikävuodet alkaa jo kolmosella...
Minäkin luin viikonlopun ja toivon Moolille ja miehelleen paljon pupuiluintoa! Mulla on sama taktiikka kuin Jessicalla, eli en ole koskaan mainostanut miehelle että nyt olis tärppipäivät tms (tosin harvemmin olen itsekään selvillä milloin ne olisi, kun kierrot on mitä sattuu) vaan annan sen ymmärtää, että ihan muuten vaan haluan puuhailla. Mun mies on aika " herkkätunteinen" monissa asioissa, joten luulen että aiheuttaisin hänelle vain turhia paineita jos alkaisin liikaa höpöttää lapsen " tekemisestä" . Tietysti sitten jos ilmenee että jommassa kummassa on jotain vikaa ja joudutaan turvautumaan hoitoihin, niin pakko kai sitten on ruveta vähän enemmän " tähtäilemään" ajoitusta.
Mulla on nyt kp 14 meneillään, ja epäilen että ovis saattaisi olla tulollaan. Saisi kyllä tullakin, sillä torstain jälkeen olemme miehen kanssa melkein 2 viikkoa erossa. Viime kierrossa ovis oli jossain kp 15-20 välillä, mutta eihän tästä kierrosta taas tiedä, voi olla paljon pitempikin.
PauliNealle jaksamista, toivottavasti pahoinvointi helpottaisi pian! Kamalaltahan tuo kuulostaa, mutta kyllä me kaikki muutkin taidettaisiin ottaa se pahoinvointi riemusta kiljuen vastaan, kunhan vain saisimme sen vauvan mahaan!
Tervetuloa uusille ensikoille!
Ja Brookelle paljon onnea synttärinä!! Ja onnea tietty myös ovisbongailuun...
Fio, halistus ja pahoittelut tädistä.. Ja uutta kiertoa kohti =)
Vissiin liikkeellä väsymystä, kun minäkin ajattelin pikasesti piipahtaa täällä ennen päiväunia.. Kamala väsy. Sit pitäs jaksaa vähän siivoilla.
marinda kp 25/28-30
PAAAALLLL-JOOOON ONNNN-NNNEA BROOKE, PALJON ONN-NNNEEEA VAAN!!!! Hyvähyvä Brooke, taijanki illalla kumota tölkin sidua sun synkkärin kunniaksi:=) Ootko jouskari vai skorppari?
Voih fio - miten se täti taas sut löysi?!! No, positiivista on lyhkäseks jäänyt kierto. Nyt sitten mennäänkin aika samoissa, kp 3 on mulla tänään ja täti mellastaa ja rällästää elämänsä kunnossa mestoilla!!!
Laskin tossa, että jos tässä kierrossa plussaisin, la olis elokuun lopussa. Hih, jos ei tärppää, pitää vaan toivoa, että nyytti tulis edes vuoden 2006 aikana!!!! Juuh, nyt just en jaksa ressata nyyttiasioilla.
Olipas omanapainen viästi...palailen taas, +++++++säteitä enskoille!
-mooli
Tiistai päiväkin alkaa sitten pikku hiljaa vedellä viimesiään (siis työpäivän suhteen). Ihanaa, huomenna on taas keskiviikko!! =)
Pääsee tallille.
Toivottavasti karvanen kaveri lähtee mielellään mukaan lenkille, kun parina edellisenä kertana ei oikein meinannut suostua tarhasta mukaan ollenkaan... todella harvinaista.. joten outoa moinen käytös.
Pitäisiköhän se ottaa ihan henkilökohtasesti.. kaveri ei tykkää musta.. =(
Hei, OIKEIN PALJON ONNEA Brooke!
Mukavahan se on olla päivänsankari, vaikka ne vuodet ei välttämättä enää niin mukavilta tunnukaan, kun ne vaan lisääntyy koko ajan.
Fiorellalle pahoittelut tädistä. =(
Todella kökkö juttu.
Mutta, ehkäpä ens kierrossa sitten.
Jospa tämä oli vähän tällainen " testikierros" ja ens kierroksella sitten " dopingit" toimisi jo täydellä teholla. *sormet ristissä toivoo fiolle plussaa*
Tervetuloa myös uusille enskoille.
Nyt tarttee mennä tekemään viimeset välttämättämättömät hommat ja sitten kotiin ja lenkille koiruuden kanssa.
... vaan pitkästä aikaa. En ookkaan kirjotellut muutamaan hetkeen, mutta lukenu olen " läksyni" (eli pinon) joka päivä.
Onnee kauhhian paljo niille, keille se plussa on testissä näyttäytyny ja isot kirosanat niille, keille on tädinpentele kaikesta huolimatta tullu!! Lueskelin ja naureskelin tossa v-loppuna myöhäisillan jutustelua, välillä on kivaa pitää hauskaa.. ;o)
Onneks olkoon [b]Brooke[/]!! *laulaa paljon onnea vaan* Mä tiedän kyllä tunteen, kun noita vuosia tulee aina vaan lisää, ja tuntuu että kamalalla vauhdilla kaiken lisäks. Ite täytin tänä vuonna 31 ja hienoista kyselyä on silloin tällöin anoppien suunnalta tullu, mut ihmeen rauhassa ovat vielä ottaneet tän vauva-asian. Kaipa ne ottaa rauhassa kun ite ottaa rauhassa... Joopa joo -kyllä tässä neljän vuoden aikana oppii, ettei kannata turhia stressata. Mitä vähemmän miettii ja ressaa, niin sitä paremmin menee ainakin meillä. Välillä aina hiipii takaaivolokerosta joku depis/mussaonjotainvikaa -ajatus, mut kyl se sit taas siitä...
...eli tsemppiä kaikille. Kyl ne plussat sieltä tulee meillekin! Uskokaa vaan.
Itellä menos kp 44, oviksen bongasin kp37 eli tosi myöhään ja nyt odotan siis tätiä saapuvaks kp51 jos tää mun kroppa toimis sen logiikan mukaan et oviksesta 2vkoo ni alkaa menkat. En usko et mulla oli ovista täs kierros, vaikka tikutin sen, koska minkäänlaisia oireita en tuntenu. Nothing. Viime kierrossa oli niin selkeet, ettei voinu missata. No, kohta päästään uuteen kiertoon :o) ja sitten uutta yritystä kehiin!
Terkkuja kaikille Wäiskiltä!
tiputtelu jatkuu nyt jo 10 päivää. Hiukka on etovaolo ja otsa on rasvottunu ihan hirveesti :/ ja väsyttää. Huomenna olis tarkotus tehä uus raskaustesti, kun minä nimittäin näin edellisessä testissä jonka tein viime ma niin, ihan selvän ns. viivan paikan (joka ei ollut yhtään punainen viiva, mutta sellaisen " painautuman" kuitenkin näin siinä) ja täällä, kun olen lukenut niin moni on sanonut, ettei testeissä ole ns. viivan paikkaa ellei kyseessä ole raskaus ja ne jotka ovat nähneet sen viivan paikan testissään niin viikon päästä se on näyttänyt plussaa. Ja minun piti kysyä vielä varmuuden vuoksi mammksi.fi:ltäkin, että kuuluuko testeissä näkyä sitä viivan paikkaa ja vastaukseski sain, että
" Siis varsimaista viivan paikkaa ei ole, mutta ajan kuluessa viivan kohdalla oleva kultajohdannainen tummuu ympäristön ja virtsassa olevan hCG johdosta. Siksi on tärkeää, että tulosta ei tutkita yli 10 min päästä."
No tottakai minä luin testin ihan ohjeiden mukaan 3 minutin päästä ja silti näin sen " painautuman" . Mutta olen kyllä ennekin havainnut ns. raskausoireita, vaikka en ole ollutkaan raskaana. Sitä kun oikein kova odottaa sitä plussaa niin sitä jo muka on niin pahoinvoivakin ;)
Että saapas sitten nähä mitä se testi huomenna näyttää. Yritän olla toivomasta liikaa, ettei pettymys taas olisi niin kova.
Ja synttäri onnittelut vielä minunkin puolesta Brookelle!
PAAL-JON OONN-NEEAA BROOKE, PAL-JON ON-NEEAA VAAAN!
Ja Muppelille nyt kunnon plussasädetykset huomista testaamista varten!
Mooli: mukavaa, että olet positiivisella mielellä!
Mulla ois la elokuun 14. jos tänään tärppäisi, mitä siis ei tuu tapahtumaan. Itseäni koitan kans psyykata siihen, että jaksaisi toivoa edes vauvaa vuonna -06. Tänään vaan vähän masis-päivä, kun kuulin yhden kaverin saaneen just vauvan ja tuntuu, ettei tänne sitä koskaan tuu... :( Olin nimittäin ajatellut, että oisin raskaana ennen kuin tuo synnyttää, mutta kuten te muutkin varmaan ootte huomanneet: ei niitä lapsia tehdä, ne saadaan!
Olen nyt saanut tarpeekseni näistä kierroistani ja kunhan täti seuraavan kerran saapuu, varaan heti ajan gynelle. Jos en saa apua sieltä, varaan sit ajan kallonkutistajalle, jos saisi tänne korvien väliin jotain apua! ;) No ei vaan, eiköhän tämä tästä iloksi taas jossain vaiheessa muutu! Saisi vaan sen oviksen tänne, niin pääsisi piinailemaan. Tää on niin tylsää...
Plussatkaahan taas joku, niin vähän piristyisi itsekin hyvistä uutisista!
Diotima:
Ja Muppelille nyt kunnon plussasädetykset huomista testaamista varten!
Huh huh! Selvisinpäs maanantaista ja tiistaista, ne on mulla aina kamalan kiireisiä! Mutta nyt taas ehdin palstailemaan teidän kanssa! :)
Synttärionnea Brookelle! Ja Plussaonnea Niameylle ja Muppelille! Toivottavasti saatte ne harvinaiset kaksi viivaa!
Dioko se kyseli, milloin mulla on ultra? No huomennahan se! Ja jännittää niin pirusti! Mutta oon toiveikas, nimittäin mulla on tosiaan sellanen aavistuksenomainen tuntu, että kierto on nyt " pidemmällä" kuin yleensä kp9, mutta tiedä häntä sitten. Huomenna varmaan nauratte mun aavistukselle, kun tuun maailman murjomana takaisin lääkärin pakeilta. Voi vishnu (kuka se olikaan joka on BB koukussa? Mä kans!), kun toivoisin nyt vaan, että sopivankokoinen munis olis siellä kypsymässä!!!
Pepsikselle tsemppiä ukonkaatourakkaan (mikä sana!)! Mutta oireiden mukaanhan sulla on varmaan jo ovis ollutkin, vai? Tai sitten se on nyt ja simpat on just hyvin asemissa odottelemassa :)
Fiolle suurensuuri (((((halaus))))), tosi kurjaa, ettei tärpännyt dopaamisesta huolimatta! Mutta harjoitukset jatkukoon, kyllä se pian onnaa meillä molemmilla ja sitten pois alta risut ja männynkävyt, kun me tulla huristellaan kaksosrattaittemme kanssa :D
T.Toinen hemohessu Q
Nostan esittelypinoa taas, niin voitte laittaa sinne tietojanne.
Olipas NapNap jo ihanan pitkällä masunkasvatuksessa (huomasin esittelypinossa olevan viestin justagirlille)! Terveisiä vaan sulle, jos satut tän näkemään! Ja mukavaa loppuodotusta!
-Q-
Nyt erityisesti Fiorellaa kuuluttelen! Uutisia?! Vai olenko missannut jotain?!
Täällä ei uutta auringon alla: kp 23/29-46 eikä oviksesta edelleenkään tietoakaan! Ovistestejä on tässä kierrossa kulunut jo 8, pisimmän kierron mukaan voisi mennä vielä kymmenkunta lisää, tulee vähän kalliiksi tämä kuumeilu. Mutta toisaalta en voi olla tikuttamattakaan...
Quiero, sanoppas vielä koska sulla olikaan se ultra?
D.