Kiltti Näkijä, vastaisitko?
Tein aikaisemmin kysymyksen koskien mieheni sairautta, tadoulellista tilannettamme ja omaa työtilannettani.
Kysymys on tietysti ihan tavallinen ja arkipäiväinen, mutta minua huolestuttaa miten pärjäämme jos mieheni ei enää kykene töihin. Ja yleensäkin missä kunnossa hän on.
Kommentit (5)
Miehellesi tulee nyt pitempi jakso kun ei ole töissä, mutta lopullista ei tuo ole. Pärjäätte taloudellisesti ihan kiitettävästi, joistakin asioista on tosin luovuttava, mutta perustarpeet hoituvat kyllä. Miehesi tilanne paranee ajan kanssa, selviätte toisiinne tukien tämänkin vaikean ajan ylitse.
Voimia ja enkeleitä halauksien kera sinulle.
Vierailija:
että onko mieheni ollut uskoton...sanoit että tulevaisuudessa ei tule olemaan joka sai ajattelemaan että menneisyydessä hänellä ollut jotain peliä.
Tiedän että henkisellä tasolla petti ja loukkasi mua pahasti mutta että fyysisellä...se häiritsee jostain syystä kovasti.
Olis kiva jos vastaisit vielä tähänkin =)
Olitkin jo vastannut...en malttanut katsoa kun asia niin kovasti vaivasi =)
Kiitos kun poistit " huoleeni" =)
Mitä tämä vuotta nuorempi mies minua kohtaan tuntee? Rakastaako hän aidosti ja todella minua niinkuin sanoo? Tuleeko meillä olemaan yhteistä tulevaisuutta? Kannattaako minun jättää perheeni hänen takiaan? Miten suhde lapseni isään? En enää tiedä mitä elämältäni haluan. Onko pojassani jotain vikaa? Mitä ovat hänen raivokohtaukset?
että onko mieheni ollut uskoton...sanoit että tulevaisuudessa ei tule olemaan joka sai ajattelemaan että menneisyydessä hänellä ollut jotain peliä.
Tiedän että henkisellä tasolla petti ja loukkasi mua pahasti mutta että fyysisellä...se häiritsee jostain syystä kovasti.
Olis kiva jos vastaisit vielä tähänkin =)