Mieheni heitti kihlasormukseni juuri lattialle
Kommentit (11)
Ja sitten täällä julistat eroa kun voisit vaihtoehtosesti puhua miehes kanssa.
ja käy nukkumaan. puhutte sit rauhassa asiasta kun ootte molemmat selvinpäin.
Ja sitten täällä julistat eroa kun voisit vaihtoehtosesti puhua miehes kanssa.
Nyt nukutte päänne selväksi ja aamulla katsotte asiaa uusin silmin...
vai repikö väkivalloin ja nakkasi?
Olen juonut. Ei voida selviät enää tästä. Monet riidat takana.
vai rapistuuko provo? Avioliitto? Kihlasormuksen heittää muttei vihkisormusta? Hmm...
vai rapistuuko provo? Avioliitto? Kihlasormuksen heittää muttei vihkisormusta? Hmm...
Eihän miehellä yleensä ole muuta kuin kihlasormus. Onko tullut juotua liikaa?
Haloo! Ap sanoo aloituksessa, että KIHLASORMUKSENI.
nainen ostaa miehelle kihlasormuksen, mies ostaa naiselle kihla- ja vihkisormuksen.
(sorry että tulen mukaan teidän nokitteluun/näsäviisasteluun/pilkunnussintaan, en ole kommentoinut aiempia)
Mutta kommenttini
Vaomoni heitti aikanaan useinkin sormuksen nurkkaan kun suuttui. Vieläkin ollaan enemmän ja vähemmän onnellisesti yhdessä.
t. Mies
ei meillä nainen mitään kihlasormusta miehelle ostanut. Ne hankittiin samalla kertaa ja mies maksoi sillä kertaa. Eikö ole vähän hölmöä että osta sä mulle ni mä ostan sulle?
vihkisormuksen ostin sitten itse itselleni mieluisen. oikeastaan kun kihloihin mennään on talous yleensä jo melkolailla "yheinen" eli samasta kassasta ne menee jokatapauksessa, kuten lopulta tuo vihkinikin.
Tuo otsikko tarkoittaa mun mielestä sitä, että mies heitti nimenomaan naisen sormessa olleen sormuksen, riippumatta siitä kuka sen osti. Tuskin kukaan joka on ostanut kumppanilleen sormuksen, sanoo että se on "mun sormus" (koska minä ostin sen, sulle)
Ollut vaikeaa ja nyt mies juonut. Sanoi että ero tulee. Ap