Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vain" suuseksiä..?

Vierailija
27.04.2012 |

Tässä sitä ollaan "perustotuuksien äärellä". Mies jäi kiinni pitempään kestäneestä sähläyksestä toisen naisen kanssa. Kovistelin ja sain kuulla, etteivät ole "varsinaisesti panneet", mutta suuseksiä on harrastettu ja hartaasti onkin. Itse en siitä touhusta välitä, joten ukko sitten vissiin "ulkoisti" homman.

Taidan olla sitten vielä tyhmempi kuin luulinkaan - mutta kun en ymmärrä, miksei suuseksi ole miehen mielestä "varsinaisesti pettämistä"? Kyllä se omasta mielestäni on, on itseasiassa enemmän kuin se, että olisi vaikka kännipäissään baarireisulla yhden kerran käynyt panemassa.

No, nyt on johtopäätösten aika ja ne teen ihan omaan tahtiini. Mielipidettänne tässä kysyn, että onko suuseksi mielestänne "vain" suuseksiä eikä siis pettämistä..?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on SUN mielestä pettämistä, se ON pettämistä.

Vierailija
2/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen seikkailu vieraissa, ilman eri lupia, on pettämistä. Urpo se sun mies on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut siltä suihin :) Niin ja onhan se pettämistä.

Vierailija
4/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kai se silloni ole pettämistä.

Parisuhde kun IMO on molemmin puolista joustamista toisen mieltymysten suhteen.

Jos meillä ei mies suostuisi mua nuolemaan niin kyllä mä kielikylpyni ihan hyvällä omallatunnolla muualta hakisin koska satun nauttimaan siitä enemmän kuin iyse panemisesta.

Vierailija
5/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehesi harjoittama seksuaalinen toiminta missä et SINÄ ITSE henkilökohtaisesti ole mukana on sinun pettämistä. Aivan turha tulla selittelemään että suuseksi ei olisi pettämistä. Jopa kielisuudelmat on pettämistä koska siinäkin mennään toisen sisään.

Vierailija
6/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, sinä et asiaa hyväksy, joten se on pettämistä. Olisin itse täysin samaa mieltä asiasta.

Vierailija
7/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se pettämistä on. Se onkin sitten aivan eri asia, onko se anteeksi annettavaa tai jopa hyväksyttävää. Jos ei puoliso kotona tarpeita jaksa tyydyttää, niin minun puolestani on moraalinen oikeus hankkia palvelu toisaalta. Kerranhan tässä eletään, eikä suuseksi ole sieltä mitättömimmästä päästä, josta noin vain luovuttaisiin, kun toista nyt ei satu huvittamaan.

Vierailija
8/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuushan on ihan itsestään selvyys, mutta yhtä itsestään selvyys on seksuaalinevapauskin.

Mikä antaa parisuhteessa toiselle oikeuden määritellä, millaista seksin tulee olla.

Suuseksi on vain suuseksiä, paneminen on vain panemista. Rakastaminen kokonaisvaltaisesti tunnetasolla ja MOLEMMINPUOLINEN kunnioitus toisen tarpeita kohtaan on välittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi