Miksi miestä tuntuu kiinnostavan mun kanssa vaan seksi eikä mikään muu =(
Mä tykkäisin käydä yhdessä kövelyllä ja kaupoilla ja ravintolassa syömässä, uimassa, elokuvissa yms ihan mitä vaan, kattoo telkkaria, saunoa yms mutta aina kaikki menee siihen että miestä alkaa panettaa ja alkaa vihjailemaan seksistä ja sitten jos harrastetaan seksiä mies haluaa sen jälkeen nukkua...
En nyt tiedä ymmärtääkö kulaan tätä pointtia tässä mutta olis kiva joskus tehdä miehen kanssa vaikka kaksi tuntia jotain etteintulis aina puhe seksistä vaikka se kivaa onkin.
Kommentit (11)
Mut todellisuudessa miehellä on jonkin sortin pakkomielle seksiin ja se on joskus pelottavaa...
Ap
Mut todellisuudessa miehellä on jonkin sortin pakkomielle seksiin ja se on joskus pelottavaa...
Ap
Kuukauden seurustelun jälkeen...
Luulis niidenkin halujen 13 vuoden aikana jo laantuvan edes vähän....
Ap
Kuukauden seurustelun jälkeen...
Luulis niidenkin halujen 13 vuoden aikana jo laantuvan edes vähän....
Ap
Sitähän se alkuaika oli pelkkää paneskelua yötä päivää...
Nuori kun olin ja ensimmäinen suhteeni niin kyllähän sitä itseäkin panetti koko ajan.
Tein siis virheen kun annoin niin paljion :(
Ap
ja kerro mitä kaipaat. Onko teillä kunnon keskusteluyhteyttä? Jos hän ei osaa tehdä kanssasi mitään muuta kuin naiskennella. Hyvä sinänsä, että seksielämä on vilkasta, mutta ehkä voisitte yhteistuumin kehitellä muutakin yhteistä. Onko teillä mitään yhteistä vuoteen ulkopuolella?
Sitähän se alkuaika oli pelkkää paneskelua yötä päivää...
Nuori kun olin ja ensimmäinen suhteeni niin kyllähän sitä itseäkin panetti koko ajan.
Tein siis virheen kun annoin niin paljion :(
Ap
Mutta kun ei ole aikaa siihen muuhun :(
Tuntuu jotenkin niin turhauttavalta kun tuntuu että kelpaan vaan seksiin.
En tiiä, en oikeen ees jaksa enää puhua miehen kanssa siitä kun ei mikään kuitenkaan muutu.
Ei meillä kyllä ole mitään yhteistä mistä molemmat tykkäis tai ois mutta kun mies on niin laiska ettei viitti enää esim kahdeksan jälkeen lähteä vaikka pyöräilemään tai kävelylle... ja aina sen tulee jalat kipeeks tms.
En tiiä, ärsyttävää!
Ap
Mun miestä kiinnostaa kaikki muu paitsi ei seksi.