Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille suunnattu..

Vierailija
26.05.2012 |

kumpi tuntuu paremmalta, pieni ja tiukka pillu...vai iso ja venynyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei oma kyrpäni kovinkaan iso olekaan, niin kyllä silti iso tuntuu paremmalta kun saa painaa täysillä.

Vierailija
2/6 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvää rasisimia naisia kohtaan. Tasa arvo kunniaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kaikilla naisilla on aika tiukka eikä eroa paljoa ole..... itse en tunnista naisesta pillun perusteella onko lapsia vai ei mutta kaikki naiset tuntuvat olevan tasan tarkkaan tietoisia oman läpensä tiukkuudesta..

Vierailija
4/6 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kaikilla naisilla on aika tiukka eikä eroa paljoa ole..... itse en tunnista naisesta pillun perusteella onko lapsia vai ei mutta kaikki naiset tuntuvat olevan tasan tarkkaan tietoisia oman läpensä tiukkuudesta..

Vierailija
5/6 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen rakastaa kunnolla niin voi tulla äkkiäkin. tiukkuus ei vaikuta siihen.. paitsi jos on liian tiukka ettei mahdu sisään..

Vierailija
6/6 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

P***u on joko pieni tai iso mutta ei se käytössä veny. Ilman käyttöä saattavat kyllä lihakset surkastua kuten ympärileikatuilla joilla se on ommeltu umpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme