Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYVINKÄÄN AMPUJA oli kiinnostunut

Vierailija
26.05.2012 |

profiilinsa mukaan airsoftista eli ilmeisesti sitä kuula-asesotaa. Lisäksi hän on fb-profiilissaan ilmoittanut olevansa Perussuomalainen. Lisäksi sinkku ja kiinnostunut naisista. Hän oli 18 tuntia sitten vielä päivittänyt profiiliinsa hämmentävän tilapäivityksen.

Järkyttävää!!!!!!

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitys oli? FB-sivun löysin jo, mutta se ei ole julkinen.

On se julkinen. Sulla on väärä henkilö. En kirjoita nimeä tähän, koska en ole 110 prosenttisen varma.

Vierailija
22/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs olisi mamu niin näitä olisi jo persulansanedustajatkin jakamassa.

On vähän eri asia nuo mamujen joukkoraiskaukset kuin tälläiset teot. Jos et tajua eroa näiden välillä niin sille minä en mitään voi. Selvästi olet hieman vajaaälyinen kun ei tuo kielikään oiken taivu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia nuo mamujen joukkoraiskaukset kuin tälläiset teot. Jos et tajua eroa näiden välillä niin sille minä en mitään voi. Selvästi olet hieman vajaaälyinen kun ei tuo kielikään oiken taivu.

Vierailija
24/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raiskaaminen on ehdottomasti pahempi kuin joukkomurha!

Usein uhreilleen on ja monesti noihin sisältyy myös tappamista. Ja lopeta tuo paskanjauhanta jostain poliittisesta agendasta kun et osaa edes kirjoittaa vielä senkin ääliö! Tässä poliisin tiedot ampujasta:

Poliisin mukaan Hyvinkään kattoampuja vaikuttaa olevan profiililtaan erilainen kuin muut joukkosurmaajat.

- Ampuja ei ole ääri-ihminen, tutkinnanjohtaja Mika Ihaksinen KRP:stä kertoo.

Vain 18-vuotias ammuskelusta epäilty vaikuttaa olleen ihan samanlainen nuori kuin muutkin ikäisensä.

Kauhuyötä edellisenä päivänä hän oli poliisin mukaan viettänyt aikaansa kavereidensa kanssa aurinkoisesta päivästä nauttien.

- Hänellä on ollut kavereita ja ystäviä, jotka ovat yllättyneet ystävänsä teosta. Normaalilta vaikuttavien kavereiden mukaan ampuja ei ole ole ollut poliittinen eikä hänellä ole mitään ideologiaa, joka ohjaa hänen elämäänsä, Ihaksinen kertoo.

Ihaksisen mukaan epäilty on kantasuomalainen nuori mies, jonka ei voi ajatella olevan yhteiskunnasta syrjäytynyt.

- Hän on pärjännyt koulussa ja työharjoittelupaikoissa hyvin. Sosiaaliset tilanteet eivät aiheuta hänelle ongelmia ja hänellä on ollut runsaasti kavereita, ihan tässä todellisessakin elämässä.

Vierailija
26/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteja sitten siinä maahanmuuttajako?- ketjussa.

Mä luulen, että 18 vuotias ei tajua politiikasta mitään kun et säkään tajua. Bulevardin murhaaja oli ainakin kokoomuslainen ja se lapsen silmtä päästä kaivanut kuulemma vihreä.

vai haluanko edes tietää?

Vierailija
27/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ymmärrän, että suurin osa noin ajattelevista ei lähde ampumaan yhdeksää ihmistä.

Vierailija
28/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raiskaaminen on ehdottomasti pahempi kuin joukkomurha!

Usein uhreilleen on ja monesti noihin sisältyy myös tappamista. Ja lopeta tuo paskanjauhanta jostain poliittisesta agendasta kun et osaa edes kirjoittaa vielä senkin ääliö! Tässä poliisin tiedot ampujasta:

Poliisin mukaan Hyvinkään kattoampuja vaikuttaa olevan profiililtaan erilainen kuin muut joukkosurmaajat.

- Ampuja ei ole ääri-ihminen, tutkinnanjohtaja Mika Ihaksinen KRP:stä kertoo.

Vain 18-vuotias ammuskelusta epäilty vaikuttaa olleen ihan samanlainen nuori kuin muutkin ikäisensä.

Kauhuyötä edellisenä päivänä hän oli poliisin mukaan viettänyt aikaansa kavereidensa kanssa aurinkoisesta päivästä nauttien.

- Hänellä on ollut kavereita ja ystäviä, jotka ovat yllättyneet ystävänsä teosta. Normaalilta vaikuttavien kavereiden mukaan ampuja ei ole ole ollut poliittinen eikä hänellä ole mitään ideologiaa, joka ohjaa hänen elämäänsä, Ihaksinen kertoo.

Ihaksisen mukaan epäilty on kantasuomalainen nuori mies, jonka ei voi ajatella olevan yhteiskunnasta syrjäytynyt.

- Hän on pärjännyt koulussa ja työharjoittelupaikoissa hyvin. Sosiaaliset tilanteet eivät aiheuta hänelle ongelmia ja hänellä on ollut runsaasti kavereita, ihan tässä todellisessakin elämässä.

Sen sijaan raiskatun lähipiiri saa pitää rakkaansa ja kaikesta tässä elämässä selviää. Nyt ampujan uhrien vanhemmilla, sukulaisilla, kavereilla jne muillakin suomalaisilla on tuska ja paha olo.

Vierailija
29/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vika fb-postaus " Oli kivaa toverit "?

Vierailija
30/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähättele raiskatun ja läheistensä tuskaa ja pahaa oloa?

Vierailija
31/127 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoutuuko Arhinmäki irti näistä teoista? Kannattaako hän katuväkivaltaa ja poliisien ampumista?

"Poliisit närkästyivät muutamia vuosia sitten, kun vasemmiston nuorisojohtaja Arhinmäki nähtiin jalkapalloseura Jokereiden katsomossa väkijoukon mukana herjaamassa heidän tapettuja kollegoitaan.

– Missä on Holsti ja missä on Palo, Steen Steen Christensen, kuului Jokereiden kannustushuuto."

Tanskalainen Steen Christensen oli surmannut teloittamalla poliisit Eero Holstin ja Antero Palon 1997."

http://santerihlm.puheenvuoro.uusisuomi.fi/98255-paavo-arhinm%C3%A4ki-y…

Vierailija
32/127 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi luihun näkönen tyyppi. Semmosen rotan näköne!

Jaaha... aika helposti saa hakkuja ulkonäöstä? Olisiko kiusattu koulussa?

Miksi jätti intin kesken?

Vierailija
33/127 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs teit oletuksen että hän vain huvitteli tappamalla? Neva hörd of mielenterveysongelmat yms. Tää vauvafoorumi on kyllä ehkä järkyttävintä kuraa mitä mä oon ikinä nähnyt, suosittelisin kaikkien jotka tähänkin aiheeseen oikeasti kirjoittelevat niin tekevän jotain järkevää. Järkevä teko ei ole perustaa turhaa&paskaa fb-ryhmää tai päivitellä ampujan ulkonäköä, adios retardos!

Vierailija
34/127 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän täyttäneet vain sotapelit ja väkivaltafantasiat.

Ei tästä voi ampujaa yksin syyttää vaan yhteiskunnalla, vanhemmilla on peiliin atsomisen paikka.

Suomi on hylännyt kristinuskon arvot, kääntynyt kristinuskoa vastaan, niitä arvoja vastaan, joiden pohjalle tämä maa rakennettiin, miten onko mielestänne tilalle tullut jotain tarkoitusta vaan pelkkää tarkoituksettomuutta ja pahoinvointia? Kun pohjaa ei ole, niin pohjaa ei ole.

satuihin uskomallako tilanne muka paranisi -buhahahaha!!!!!!

Vierailija
35/127 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä oli järkyttävää koska:

-Hän on hetero

-Perussuomalainen

-Sinkku

-Softaa

-Päivittää profiilia

Nyt varmaan alat mainitsemaan tämän hepun aina kun joku mainitsee jonkun noista asioista.

Vierailija
36/127 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten osastopaikoista vaan leikataan koko ajan ja kesäksi suljetaan osastoja. Avohoito ei riitä kaikkien kohdalla, mutta kun se on niin paljon halvempaa niin on vaan riitettävä.

Hän kuuluu aikuisten osastolle.

Vierailija
37/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.

Vierailija
38/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.

No niin mä aattelinkin. Se nimihän oli täällä jo jossain ketjussa aikasemmin, itekin sen sieltä bongasin. EH?

Vierailija
39/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.

No niin mä aattelinkin. Se nimihän oli täällä jo jossain ketjussa aikasemmin, itekin sen sieltä bongasin. EH?

Vierailija
40/127 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiteytit kommenttiisi juuri sen, miten ympäristö voi myötävaikuttaa siihen, että ihmisessä lähtee kasvamaan vihaa.

Miten ihmisen ulkoinen olemus vaikuttaa hänen tekoihinsa? Ei mitenkään.

Miten muiden hyljeksivät reaktiot jonkun ulkoiseen olemukseen vaikuttavat? Eivät taatusti ainakaan positiivisesti.

Kohdistat halveksuntasi tähän nimenomaiseen henkilöön, mutta muut, jotka muistuttavat häntä, saavat piikistäsi osuman myös.

VOISIMMEKO ALKAA VASTATA PAHUUTEEN TOIMIMALLA ITSE ASTETTA EETTISEMMIN?

Katsokaa ihmiset peiliin ja miettikää, miksi Suomi on nykyään tällainen. Me tämän maan teemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän