HYVINKÄÄN AMPUJA oli kiinnostunut
profiilinsa mukaan airsoftista eli ilmeisesti sitä kuula-asesotaa. Lisäksi hän on fb-profiilissaan ilmoittanut olevansa Perussuomalainen. Lisäksi sinkku ja kiinnostunut naisista. Hän oli 18 tuntia sitten vielä päivittänyt profiiliinsa hämmentävän tilapäivityksen.
Järkyttävää!!!!!!
Kommentit (127)
kommenteista näkyy et lempinimi oli hile. Ihan hirveen ruma :/
Mä löydän kyllä sivun, mutten näe sen enempää...
Meet ihan alas, ne latautuu sit siihen, kavereitten alle. Kuvana siis toi jolla on pien sänki ja aurinkolasit
Johtunee siitä, että olen iPadilla. En näe aikajanaa ollenkaan. Tilapäivityksen kyllä näen, mutten sen kommentteja...muut päivityskommentit näkyy kyllä. Outoa...
Täällä lapset ryyppäävät ja ampuvat toisiaan. Jos joku ei niin tee, niin sitten vanhemmat hoitavat asian itse. Karmivaa menoa :(
Tarvitaan selkeä kampanja ja todellista yhteisöllisyyttä. FB-sivu, johon liittyä, olisi hyvä alku!
Täällä lapset ryyppäävät ja ampuvat toisiaan. Jos joku ei niin tee, niin sitten vanhemmat hoitavat asian itse. Karmivaa menoa :(
Tarvitaan selkeä kampanja ja todellista yhteisöllisyyttä. FB-sivu, johon liittyä, olisi hyvä alku!
ai teetkö sinä ja lapsesi niin? siis ammuskelette muita? jos ette niin älä yleistä! Ja ainut keino taistella tätä vastaan on sun mielestä fb sivu :DD anna mun nauraa.
Vähän ihmettelin illalla uutisia lueskellessani että mitä ihmettä, mutta en jaksa silti järkyttyä mitenkään.
Taitaa jäädä melko unohduksiin tämäkin kaveri...
Muiden sekopoolssien joukkoon.
Siis voisin liittyä siihen, jos joku siis perustaa!
Kuka ottais pallon vastaan?
fanittaa melkein ainoastaan väkivaltaa. Kavereissakin on aikamoisia "aikapommeja"...huhhuh...
Ah, mikä komea hottis! Jokaisen nuoren naisen unelmamies...
fanittaa melkein ainoastaan väkivaltaa. Kavereissakin on aikamoisia "aikapommeja"...huhhuh...
Siis Muumit, Rammstein, Radio Rock on sinusta väkivaltaa? Sekeaisin olet itse, ihan normaali teinihän tuo on, joskin todnäk kiusattu.
siis aikalailla samoihin aikoihin toi "oli kivaa toverit" päivitettiin kuin oli ammuskelu. Tossa lukee, että 21 tuntia sitten laitettu (kello nyt 23.06) eli joskus kahen aikoihin laitettu puhelimella. Eli meinaa siis sitä, että oli kivaa ammuskella, ei täs muuta.
Toivottavasti tonki vanhemmat miettii, että mitä tuli tehtyä tais olla väärät kasvatusperiaatteet?
mielenvikaisten ihmisten toiminnan jollain fb-sivuilla? Tyyppi nautti väkivallasta ja halusi vähän huvitella ihmisiä ampumalla. Meinaatko oikeasti kyetä vaikuttamaan tuohon nuoria miehiä ja miehiä yleensäkin kiehtovaan sairaaseen toimintaan jollain fb-sivustolla? Herää todellisuuteen.
siis aikalailla samoihin aikoihin toi "oli kivaa toverit" päivitettiin kuin oli ammuskelu. Tossa lukee, että 21 tuntia sitten laitettu (kello nyt 23.06) eli joskus kahen aikoihin laitettu puhelimella. Eli meinaa siis sitä, että oli kivaa ammuskella, ei täs muuta.
Toivottavasti tonki vanhemmat miettii, että mitä tuli tehtyä tais olla väärät kasvatusperiaatteet?
samaa lausetta (oli kivaa) airsoft-pelien jälkeen.
Haki siis vain lisäjännitystä elämäänsä. Kusipäinen urpo.
Kiteytit kommenttiisi juuri sen, miten ympäristö voi myötävaikuttaa siihen, että ihmisessä lähtee kasvamaan vihaa. Miten ihmisen ulkoinen olemus vaikuttaa hänen tekoihinsa? Ei mitenkään. Miten muiden hyljeksivät reaktiot jonkun ulkoiseen olemukseen vaikuttavat? Eivät taatusti ainakaan positiivisesti. Kohdistat halveksuntasi tähän nimenomaiseen henkilöön, mutta muut, jotka muistuttavat häntä, saavat piikistäsi osuman myös. VOISIMMEKO ALKAA VASTATA PAHUUTEEN TOIMIMALLA ITSE ASTETTA EETTISEMMIN? Katsokaa ihmiset peiliin ja miettikää, miksi Suomi on nykyään tällainen. Me tämän maan teemme.
oikeastaan vain, koska olin olettanut hänen olevan joku pitkä maastotakissa viihtyvä lihaskimppu.
siellähän on niitä armeijan ylijäämä kamoja, mutta lihaskimppu tuo tyyppi ei kyllä ole, ei.
Siis Muumit, Rammstein, Radio Rock on sinusta väkivaltaa? Sekeaisin olet itse, ihan normaali teinihän tuo on, joskin todnäk kiusattu.
ettei teolle ole mitään ns. syytä. On ollut ihan normaalisti sosiaalinen ja ollut paljon kavereitakin.
airsoftaa ei tee mielenvikaiseksi tai murhaajaksi. Täytyy olla jotain vinoa jos alkaa fantasiat pyöriä ampumisesta.
Kuka ottais pallon vastaan?mielenvikaisten ihmisten toiminnan jollain fb-sivuilla? Tyyppi nautti väkivallasta ja halusi vähän huvitella ihmisiä ampumalla. Meinaatko oikeasti kyetä vaikuttamaan tuohon nuoria miehiä ja miehiä yleensäkin kiehtovaan sairaaseen toimintaan jollain fb-sivustolla? Herää todellisuuteen.
että sivusto yhdistäisi ihmisiä, jotka eivät välitä kommentoida yhtä ikävästi kuin sinä ;) vaan sitoutuvat vähän laadukkaampaan dialogiin ja toisistä huolen pitämiseen.
t. se, kuka FB-sivusta alun perin mainitsi