Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*JOULUtähtien tiistai*~

22.11.2005 |

Enpä huomannut vielä pinoa..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun oli jouluvauvaa syntynyt. :) Ja Lillallahan oli kans eilen aika käynnistykseen.. eikö? Vai leikattiinko ne vauvat.. hmmm.. ei tahdo muistaa, mutta joka tapauksessa odottelen jo innokkaasti hänen kuulumisia. :))

Mä oon sit ainoo joka ei tykkää olla raskaana, tylsää. Mä oon vaan jotenkin niin syrjäänvetäytyvä, etten halua liikaa huomiota osakseni. Muistaakseni oon ennenkin tästä teille jutellut, että mua vain ahdistaa kaikki kysymykset utelut ja riivatun mahan taputukset. *argh* Miehellekin sanoin että on niitä naisia jotka tykkää olla raskaana, mutta ei haluis synnyttää ja sit on toisinpäin. Kuulunkohan mä siihen viimesimpään, et synnytän ennemmin. :) *tiedä häntä* Ei tää mitään kamalaa aikaa tietenkään ole ollut, mutta mä ennemmin peittelen mahaani kun kauppaan lähden, kun mitä esittelen. Toppatakinkin vedän aina kiinni, kun tuntuu että muuten se maha paistaa kaikille. 8-) Mutta kukin tyylillään. Vauvaa kyllä odotan jo kovasti syntyväksi.. Tulis jo tulis jo..

Eilen juteltiin taas nimestä miehen kanssa kun meillä on vaikeuksia päättää kahdesta samantyylisestä.. :) Ja molemmat oikeasti toivotaan että käynnistäisivät nyt sitten.. Sit joutuu kyllä taas asennoitumaan eri tavalla jos eivät tahdo käynnistää, odotusta ja odotusta taas. Eilen kyllä taas lupaavasti supisteli koko illan, mutta ei mitään sellasta että olis voinut edes toivoa synnytyksen alkavan. :/

LAHJA. Meillä tarkalleen aika 10.20. Ehkä me törmätään.. :)) Saa nähdä tunnistatko meitä.. ;) Mies tietenkin on mukana.. Joten jos käy yhtään niinku viime viikolla, mä oon se ainoa odottava naikkonen miehen kera siellä odottelemassa.. :D Viimeksi sitä naurettiin miehen kanssa että ei oo tosi, ei yhtään ainotta miestä näy.. 8-/ Ja sit hipi hurraa kun tuli toinenkin mies vaimonsa kanssa, heti hihkastiin että kato toinen MIES... :P Me ei oltukaan ainoita. :)

Mutta nyt syömään ja kuivaan tukkaa. Me lähdetään noutamaan turvakaukaloa. Jännittävää.. :D

Quarra ja tirriäinen rv38

22/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa 3170g ja 47cm ja rv varmaankin 38+3 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sain hyvät naurut Lizzbeth sun vinkistä :DDD Hieman ehkä hankala toteuttaa meillä kun ei ole omaa saunaa mutta kas,huomenna on saunavuoro (!!!) Onneks tuo ukko on valmis vaikka mihin joten sitä kauaa tarvi houkutella ;D

Ja Lahjan vinkki..ne rappuset.Mahtais naapurit ihmetellä että mikä ääni tuolta rappukäytävästä kuuluu ja ovisilmän takaa naureskelisivat kun mä kieli poskella, hikivana perässä puuskuttaisin ku höyryveturi portaita ylös---hissillä alas.. taidan ihan oikeasti mennä kohta kokeilee..Täytyy tuo äitee vaan ensin kahvittaa :)

Ja nikki ' m.tt' kiitos kehuista,melkeen tuli tippa linssiin :' )

-hieman piristynyt Tiggr

Vierailija
24/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea että edes jotkut jakautuu, ehkä tässä on toivoa itselläkin. Vauveli on ruvennut satuttamaan äitiä niin, että nyt olisi aika tulla ulos. Eilen illalla jo lupaavasti supisteli, ja kun nukkumaan mentyä supisteli ja vauva melskasi pari tuntia niin, että luulin sen änkevän päänsä läpi oli paikat auki tai ei, oli jo toivo korkealla. Mutta se ilo loppui lyhyeen.

Tänään on ollut jotenkin huono olo koko päivän. Aamulla neuvolassa kuitenkin kaikki hyvin, toivottavasti ei ainakaan mahatauti uusisi. Tyttö on päiväkodissa ja itse en ole saanut aikaiseksi yhtään mitään. Kiviä pyörii pitkin lattioita muistuttamassa että joskus voisi imuriakin käytellä, mutta ei tänään, en jaksa.

Onkos kenellekään muulle käynyt niin, että kun ehdottaa miehelle sitä mukavinta ässää, niin tämä ei suostu? Meillä ukko on ilmeisesti niin varma, että synnytys käynnistyisi sillä keinolla, eikä siksi halua. Tyttö kun syntyi näillä viikoilla, niin joutui valohoitoon, ja tätä mies ei haluaisi tällä kertaa. Pitää vissiin ottaa joku muu kuin sanallinen suostuttelukeino käyttöön, keikistelykään ei kyllä taida tällä ruholla onnistua.

Taidanpa mennä vielä hetkeksi lepäämään ennen kuin haen tättähäärän kotiin. Kauheesti onnea jo vauvansa saaneille!!! Ja jaksuja meille odotteleville!

T:Emppu&" Nestori" 37 tasan

Vierailija
25/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh hoh....jouluvauvoja alkaa syntymäöän ihan urakalla.Kai sitä pitäis itsekkin alkaa tajuamaan että kohta se H-hetki voi olla itselläkin :O

Keskiviikkona äippäpolille ja silloin pitäis olla synnytystapa-arvio.Toivottavasti olis eri lääkräi.Oli todella inhottava viime kerralla :(

Saa nähdä saanko sitte ajan käynnistykseen.Itse sitä toivoisin ettei tartte pelkää milloin synnytys käynnistyy ja ehditäänkö sairaalaan ja mihin muut lapset hoitoon.

Edellinen synnytys mulla on (08/04) kestoltaan avautumisvaihe 44 min ja ponnistus 2 min! Sairaalan ovien edessä klo 2.45 ja vauva syntyi klo2.56.

Jos tämä synnytys käynnistyy yhtä rajusti vesien menolla pelkään etten ehdi sairaalaan.Vaikka lähellä se onkin.Kohdunkaulan ja suun tilanne on jo kypsä.tosi pehmeä,olikohan pituus 2-2½cm ja sormelle tai kahdelle auki.

Mutta keskiviikon jälkeen toivottavasti tiedän enemmän.

jaksamista kaikille!

Vierailija
26/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vauvansa jo maailmaan saaneille, ja kerta kiellon päälle tsemppimieltä Annoralle: siittä se lähtee...!

Kyllä muakin tämä raskaus mielestäni pukee: olo on varsin naisellinen, ja kaikki sanovatkin, että kilot ovat tulleet ainoastaan tuohon eteen pinkeään mahaan, ja tissiliivien koosta tiedän,e ttä myös niihin on jotain kertynyt. MAha on ihana, humoristinen ja hellyyttä herättävä. Meikkis nauttii, kun ystävät sivelevät pienokaista hellästi vatsanpeitteitteni läpi. Hippulan potkut ja ponkaisut ovat hauskaa seurattavaa. Kuitenkin jopa mammavaatteet ovat alkaneet käydä epämukavan ahtaiksi, ja esimerkiksi toisen raskauden pahentamat suonikohjut ovat vieneet aimo lohkon viehätysvoimastani, voin vannoa sen! Ennen pitelin mielelläni korkeakorkoisia saappaita ja sukkiksia ja hamosia, vaan nyt miehen snaojen mukaan (joku jaksaa laskea leikkiä kaikesta) on turvauduttava mustaan, nilkat peittävään kaapuun! Korkkareissa kohjut kipeytyvät sikana, ja sukkiksissakin kohjut pullottavat tosi houkuttavasti - eli housuihmiseksi kai tästä sukeudun...

Häntäluusta joku kyseli eilen (muisti palailee pätkittäin): HAluan vain sanoa viime raskaudessa kokmeani kammotuksen jälkeen kaikille kipuileville, että tarkistuttakaa, ettei kyseessä ole häntäluunontelon tulehdus: Mulla nääs äitiyi aivan hirveäksi, kun kaikki vain sanoivat sen paremmin tutkimatta, että hännän kipuilu kuuluu raskauteen. Lopulta en voinut niin istua, maata kuin liikkuakaan vaan itkin tuskissani ja vinguin tahtovani kuolla. Synnyttämään en olisi pystynyt lain. Silloin terveyskeskuksessa hokattiin, että naisparallahan on (olin rv 39+) häntäluun ontelossa kaameaksi äitynyt paise! En kerro enempää, mikä kipu ja helpotus (ja HAJU), kun paise vihdoin puhkaistiin. Kuulemma raskauden kasvuhormonit voivat saada usein häntäluuhun jääneet erikoistumattomat alkusolut kasvamaan vinhasti. Sieltä voi itse kultakin löytyä hampaan kiillettä, hiuksia ja muuta mukavaa, mikä sitten aiheuttaa tulehduksen ja pahimmillaan tällaisen paiseen. Ei ollut kiva fiilinki lain. Nyt olen häntääni tarkkaillut. Kipeytyy yhä herkästi, jos istun kauan tms., joten kai käy tieni leikkaukseen tässä joskus. Vaan tosiaan: tavallinen häntiksen kipuili voi olla aivan hyvin " pelkkä" normaali odotusajan vaiva. Mulle kai sattuu aina nämä rajatapaukset!

Mukavaa päivänjatkoa!

Vitanova 34+5

Vierailija
27/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä ollut siellä ainoa ILMAN miestä.. kateellisena katellut kuinka muiden miehet innokkaasti ovat mukana..

Mä laitan vaikka sellasen neulepaidan missä on mustia ja vaaleanpunaisia raitoja niin nyki hihasta!! Jos on lapset mukana niin sellasia kivoja pellavapäitä nuo ovat ja tyttö ihan äitinsä näkönen... Joille äiti luultavasti tuskissaan kiljuu, että olkaa hetki rauhassa, ei saa juosta, olkaa kunnolla niin mennään Heseen....... Voi kun tätini ihanainen pystys ottaa ne, tulee vielä väärä diagnoosi kun paineet ruukaa aina olla koholla kun tehokaksikko on matkassa.. Huomaa, että ollaan MAALTA.

Tikru: hyppele sukkasillaan niin tulee vähemmän ääntä.. Tosinhan näiden tankkien kanssa meno on aikasta töminää ilman monojakin..

Vierailija
28/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä haara-perushypyt jonkin kunnon biisin tahdissa? Esikoisen aikan limatulppa lähti, kun hihhuloin Dingon Autiotalon rytmiin niin haara-perusta kuin omiakin improvisaatioitani... Ü

Vaan eiköhän teitin turkainen itse päätä, milloin tahtoo lämpöiseestä kolostaan ihmisten ilmoille! Ü

Vitanova

Vierailija
29/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia sanojasi lainaten.

Multa on mennyt loppukin kirjoitus- tai näpyttelytaito tässä mennä kuukausien aikana.

Vierailija
30/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta tulin koneelle kun oltiin aamupäivällä tytön kans yli 2h ulkona ja sit nukuttiin 2h päikkärit :)

Ihanaa, niin niitä masuja sit alkaa poksahtelemaan, ONNEA kaikille vauvansa jo lunastaneille ja tsemppiä käynnistykseen/sektioon meneville! Ja tietty malttia vielä kaikille masukkaille!!

Kyllä vähän muakin jännittää se Lillan tilanne et onko käynnistys onnistunut ja kuinka on synnytys mennyt! Toivottavasti ehtis tulla kertomaan ennen kuin itellä lähtö tulee;)

Mä oon nauttinut taas raskaana olosta kun tiedän kuinka ikävä masua on sit synnytyksen jälkeen. Kun välillä kuulosteli esikoisen synnytyksen jälkeen et vieläkö siellä joku potkii ennen kuin tajuaa et sehän tuli jo ulos sieltä:/ Mä en nyt tiedä et pukeeko tää raskaus mua, en oikeen usko kun oon nyt melkein yhtä levee kuin pitkäkin;) Mut kyllä moni ihastelee kuinka komee masu mulla on, no joo näkispä sen ilman paitaa, on meinaan aikas karsee näky arpineen ja kun se on viel ihan epämuosotuneen näkönen, ei mikään kauniin pyöree, ennemminkin neliö;))

Ja taitaa tämä mun viimeinen raskaus olla vaikka hyvää ikä ois jäljellä yli 10v. Noh eihän sitä ikinä tiedä jos tuon miehen sais joskus vielä ylipuhuttua;) Kun olin sille jo hyvin saanu päähän et tehään kolmas muksu sit iltatähdeksi, mut kun tulikin se kolmas nyt kakkosen kans samaan aikaan! :D

Päätä on nyt särkenyt jo viikonlopusta asti :( Ja nyt on alapaine nousussa, toivottavasti on turhaa panikointia!

Muuten vointi ihan hyvä, supistelutkin on nyt jättänyt vähän rauhaan!

Nyt meen odotteleen miestä kotiin kaupasta!

Rölli-peikko ja tylpykät 34+3

Vierailija
31/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... nyt tää aika on sitten käsillä, vauvat alkaa syntyyn!

Mulla supisteli viime yönä aikalailla.. oli jo ihan tuntuviakin. Yhenkin kerran nousin istuun ja mieskin heräs, paniikissa heti kysyi nytkö alkaa.. Vastasin että tuskinpa, niin meni ehkä 10 sekuntia niin kuorsaus kuulu! Ärsyttävää kun joku nukkuu sikeesti vieressä kun ite ei saa enää nukuttua. Päivisin on sitten pakko vetää pikku päikkärit, mutta tuntuu että sen jälkee väsyttää viel enemmän...

Toisaalta toivon että alkais synnytys jo.. toisaalta toivon ettei kerkeis käynnistyy kun on sektio edessä..

Sen mä tiedän kuitenkin, että mä en tykkää olla raskaana!!!! Enkä tosiaan ole elämäni kunnossa enkä säteile! Ja mun maha on ihan ylihirveen näkönen! Nää mun kirkkaanounaset 10 cm mittaset raskausarvet on kyllä varmaan maailman ennätys arvet.. hyi!

On varmaa kiva nähdä ittesä peilistä sitten synnytyksen jälkee, kun tää arpi.maha roikkuu tyhjyyttään...(parempi ehkä olla miettimättä..)

nyt sapuskan kimppuun..

narnia 37+2

ps. ONNEA MUUTEN VAUVANSA SAANEILLE!

Vierailija
32/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sektioon! Lääkäri soitti vihdoin ja viimein. Sain kaksi vaihtoehtoa joko suoraan suunniteltuun sektioon tai jos haluan ehdottomasti yrittää alakautta niin sitä voitaisiin ensin yrittää, mutta oltaisiin herkästi sektiovalmiudessa. Syitä oli monia, sellainenkin eilen ilmeni, että häpyluuni (muistaakseni?) on jotenkin jyrkässä kulmassa - esikoinenhan ei oikein laskeutunut. Mutta meinasivat että taaksepäin antaisi kuitenkin periksi, mutta kun on niin paljon näitä muitakin syitä, niin nuo olivat vaihtoehdot. Päätin, että en lähde ensin kärvistelemään ja kattelemaan, miten menee vaan nyt sektiopelot nurkkaan ja siististi (toivottavasti) ja suunnitellusti leikkaus. Päivämäärän saan kai huomenna, mutta tämän yhden korkean sokeripaastoarvon takia (yhden kerran 0,1 yli rajan!) haluavat odottaa aika lähelle laskettua aikaa, joka on siis 14.12. Sokerivauvoilla kai keuhkojen kehitys voi olla vähän hitaampaa.

Minä en ole viihtynyt tällä kertaa niin hyvin raskaana. Vaivoja on ollut sata kertaa enemmän kuin ekassa raskaudessa, joten alan olla ihan kuitti. Nyt oma ja esikoisen flunssa vielä kaikkien raskausvaivojen lisäksi. Siksikin tuo sektio sopii mulle, koska mietin voimieni riittävyyttä näiden valvottujen öiden jälkeen. Näin ollen olen kyllä hämmästynyt, kun saan kohtuu usein kuulla näyttäväni säihkyvältä ja hyvinvoivalta (voin vannoa että liikkeeni eivät voi siltä näyttää eli vähintäänkin kävely näyttää kaakertamiselta). Mutta juu, jos on saanut ottaa päiväunia ja lähtee myöhään liikkeelle + vähän laittautuu, niin silloin tällöin itsekin nauttii naisellisesta ulkomuodostaan. Kaipa nuo kohteliaisuudet ovat osuneet niille hetkille. Sinänsä siis pidän vatsasta ja olen mielelläni raskaana, mutta nyt nämä kaikki vaivat menevät sen ihanuuden ohi.

JA ONNEA ONNEA TEILLE JO SYNNYTTÄNEILLE!

Hippomama 36+6

PS. jos synnytys käynnistyy ennen annettua sektioaikaa, niin pikaisesti sairaalaan ja jos olen jo lähes auki (vaikee kuvitella), niin kuulemma kunnioittavat toivomustani, jos haluan yrittää alatiesynnytystä.

Vierailija
33/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan että kotona vielä ollaan eli en ole vielä päässyt synnyttämään =( Soitin tänään synnärille kun eilisestä asti on vuotanut veristä vuotoa ja supistelee edelleen aika tasasesti. Epäilivät että vuoto johtuu siitä että synnytys on lähtenyt käyntii kun supisteleekin jo kovasti. Olen nyt kotona siihen asti kun pystyn olemaan, eli heti kun kovenee niin lähden tai rupee seinät kaatuu päälle niin sitten. Mielummin kyllä olen kotona kuin siellä sairaalassa makaamassa. Lupasivat vahän antaa vauhditusta näihin suppareihin jos ei muuten lisäännyt kun se lapsikin on jo niin reilunkokoinen. ja pelkään sitä synnytystä sen koon takia.

Nyt täytyy vaan maltillisesti odottaa.

Onnea kaikille käärön saaneille, voin kuvitella tunteen miltä se vauvan ihana kaivattu tuoksu tuntuu =)

Myy81+junior37+1

p.s Tikrulle, olen myös kuullut noista portaista, ei kyllä eilen tehonnut kun vetelin omia. Johtu varmaan siitä että meillä vaan 3 kerrosta ja en juoksut tarpeeksi.

Tule heti kertomaan jos keksit jonkun ratkaisun millä saadaan synnytykset liikkeeseen =)

Vierailija
34/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiitkän ketjun perään vielä minäkin. Mahtaakohan näitä viimeisiä viestejä kukaan enää lukea? :)

IHANAA, JOULUVAUVOJA JO SYNTYNYT! ONNEA OIKEIN KOVASTI SINDILLE JA KIKEROLLE! :))

Tänään oli sitten viimeinen neuvolakäynti ennen laskettua aikaa. Seuraava on rv 40+2, jos en oo sitä ennen synnyttänyt (toivottavasti ei tarttis enää mennä neuvolaan tämän masun kanssa!). Siitä laitetaan sitten lähete Tyksiin, josta tulee minulle aika yliaikaiskontrolliin. Ihanaa, kun ei tartte itse soitella mitään aikoja, luulin, että täytyy.

Masussa kaikki hienosti. Paineet 108/74, pissa puhdasta, hemppa noussut Retaferin ansiosta 117:stä 124:ään kahdessa viikossa. Ihan kiva juttu. Sf-mitta vielä noussut 35 cm:iin, mutta kuulemma tasoittunut. Terkkarin mielestä vauva on jo laskeutunut ja asettunut lähtövalmiuteen - siltä kyllä on itsestäkin tuntunut. Sykkeet 140-150. Painoa on nyt sitten tullut 10 kg alusta, suuri spurtti on tapahtunut ihan viime viikkoina. On kuulemma solujensisäistä nestekertymää, kun ei voi lihota näin paljon näin lyhyessä ajassa. :D No, ei kyllä itsestä tunnukaan siltä, että olisi tullut läskiä.

Terkkarin mukaan oma syntymä saattaa hyvinkin vaikuttaa tulevaan synnytykseen. Jeejee, tuntuupa ihanalta ajatellakin, että saatan kärvistellä tämän mahani kanssa vielä kaksi viikkoa, kun oon itse syntynyt viikon " yliaikaisena" . :PP Alkaa kyllä naksahdella tämän ruhon kanssa. Itse en voi sanoa tällä hetkellä nauttivani raskaana olemisesta. Pidin tästä tilasta kyllä aiemmin, mutta nyt viime viikkoina on tuo pötsi alkanut olla vain tiellä. Lisäksi selkäkivut latistavat fiilistä. Mutta siis nyt ei oo tapahtunut mitään tuolla alapäässä paitsi että on vihlonut entistä enemmän, kun vauva on puskenut päätään. On kyllä sellainen fiilinki, että kaikki muut saa vauvoja, mutta tämä oma ei tuu varmaan koskaan ulos. No, nää tuntemukset onneks vaihtelee. Hävettää omat ajatukset, kun tietää, että monet kärsivät lapsettomuudesta. Olen kyllä todella onnellinen ja kiitollinen tästä raskaudesta.

Voimia kaikille masun kanssa kärvisteleville ja ANNORALLE KOVASTIPALJON TSEMPPIÄ HUOMISEEN! :) Niin ja kaikille muillekin, joilla on käynnistys/sektio ihan lähipäivinä (ei tässä enää muista nikkejäkään näköjään).

-Tuskainen Pilkku kera Raggarinsa 38+6-

Vierailija
35/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt on muutto hoidettu ja kaikki suht valmista täällä uudessa kodissa =) Oon rehkinyt niin et turvotusta on ihan kamalasti :( Kävin tänään lääkärineuvolassa ja painoa oli tullut yhdessä viikossa 2,2 kiloa!!! Johtunee varmaankin turvotuksesta, huoh...

Lääkäri sitten tutki oikein tarkasti vaavin asennon ja raivotarjonnassa se vaaveli oli -aluksi... Välillä lekuri kuunteli sydänäänet ja kokeili asennon uudestaan kun vaavi pyöri ihan kamalan paljon. No niin, veijari oli sitten poikittain, voi jee sentään! Tilaa on siis vielä kääntyillä vaikka kuinka paljon... Menen taas ensi viikolla neuvolaan ja asentoa tutkitaan silloin uudestaan. Itsepäinen lapsi tulossa ihan selvästi -kehenköhän on tulossa... ;)

Tikru; eipä meilläkään kolmen ässän keinot auttaneet viime vuonna kun haluttiin jo saada tyttö ulos... Siivouksesta tuli selkä kipeeksi, seksistä alapää ja saunassa alkoi pyörryttämään. Siinä tulokset ;) Kyllä se vauva sieltä tulee kun on oikea aika -aika lohduttavia sanoja, eikös, hih...

ONNEA Kikerollekin (toivottavasti nikki meni oikein...)!!!!

Mukavaa tiistai-illan jatkoa kaikille!

Tansku & " mä en osaa päättää miten päin tulen ulos" - vaavi rv 35+4

Vierailija
36/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti ekaksi; Annoralle (ja muille synnärille suuntaaville) tsemppiä sekä Onnea kovasti nyyttinsä noutaneille!!!!!!

Meidän putkiremontti on nyt ohi! Tänään laittoivat kylppärin katon kuntoon ja repivät suojapahvitkin pois! Ajattelin tänään kokeilla miltä suihku omassa suihkussa tuntuu...! =)

Oloissa ei oo suurempia muutoksia; hehkeyden vaihtelu on rajua päivästä riippuen. Mutta pääasiassa oon tykänny masustani. Melko mukavasti kun on kaikin puolin mennyt! Lauantaina taisin hehkua siellä pikkujouluissa; oli kiva pitkästä aikaa kiva vähän laittautua ja käydä jossain. Mua ei myöskään haittaa, vaikka joudunkin toistelemaan samoja juttuja pitkin iltaa.

RaDe (=raskausdementia) iskee jälleen... Piti kai jotakin vielä kommentoida, mutta ei enää hajuakaan mitä...

Unikkoinen rv 36+3

Vierailija
37/37 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutto vasta edessä; joulukuun eka viikonloppu olis se suurin muuttorysäys. Saa nähdä mikä on meikäläisen olotila. Luultavasti kyllä olen kasassa, mutta mitä vaan voi tietty tapahtua! Jännittää kyllä hiukan!

Jos vaikka tulisi heti muuttorytäkän perään.. Voisi saada siitä kimmokkeen.... *unelmointiako???!* Itseppäisyyspäivänä vaikka, kuten äitini ennusteli! =)

Uni