Ehdotuksia synttäri tarjoiluksi? ov
Eli omat 30v "juhlat" kyseessä ja tarkoitus olisi järkätä kavereille saunailta meidän mökillä, jossa on sisällä "takka" + ulkoa löytyy grilli.
Meitä tulee olemaan yhteensä 9 aikuista. Mukana on yksi diabeetikko (joka ei henkilön mukaan vaadi mitään eritysruokaa) + mä itse, joka on super allgerinen vähän kaikelle.
Itse olen ajatellut:
-Grilliin jotain lihaa. Miten tekisitte marinoinnin? Itse en voi syödä marinoitua lihaa eli pitäs ostaa naturelli lihaa ja sitten osan marinoida itse.
-Makkaraa (esim. itselle tavis makkaraa ja muille jotain chili tms. makkaraa). Nämä olisi illalla saunan ja uinnin jälkeen.
-Kenties hodareita (grillattu sämpylä + nakki + mausteet).
-Salaattia, perus tuoresalaatti (salaattia ja kurkkua ja omiin kippoihin tomaattia ym.).
-Jotain vihanneksia grilliin?? Mitä?
Kahvin kanssa:
-Mudcake tai valkosuklaavadelma juustokakku (tai molempia?).
-Jotain suolaisia muffinseja TAI jotain suolaista piirakkaa (tai molempia). Ehdotuksia??
-Karjalanpiirakoita + munavoita?
-Jotain muuta vielä? Ehdotuksia?
Juomaksi sitten limskaa (mukana on myös pari jotka eivät juo ollenkaan), Vichya tms. vettä, kahviin maitoa + punkkua tai valkkaria (kaljat ym. vieraat saavat tuoda itse, mä voin oikeasti sanoa, että mun budjetti ei kestä sitä kalja määrää, mitä noihin neljään mieheen uppoaa :D).
Kommentit (3)
Tulipas vesi kielelle, mä tulisin mielelläni teiän juhliin. :) Musta noi hodarit oli hauska idea! Niihin kannattaa laittaa kuivattua sipulirouhetta, nam. Vihannesten kanssa (voit tehä jotain sellasia kasvisvartaita esim.), grillaisin kanssa halloum-juustoa. Mudcake ja valkosuklaavadelmajuustokakku, molempi parempi, mut sen sijaan suolaset muffinsit TAI suolanen piirakka (ihan turhaan molemmat).
Sori, tila on rajallinen ;) Ja toi sipulirouhe kanssa.
ap
Tulipas vesi kielelle, mä tulisin mielelläni teiän juhliin. :)
Musta noi hodarit oli hauska idea! Niihin kannattaa laittaa kuivattua sipulirouhetta, nam.
Vihannesten kanssa (voit tehä jotain sellasia kasvisvartaita esim.), grillaisin kanssa halloum-juustoa.
Mudcake ja valkosuklaavadelmajuustokakku, molempi parempi, mut sen sijaan suolaset muffinsit TAI suolanen piirakka (ihan turhaan molemmat).