Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teititelläänkö sinua kaupassa? Mitä tykkäät teitittelystä? ev

Vierailija
09.06.2008 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta se kuuluu asiaan ja kohteliaaseen käytökseen. Teitittelen itsekin vieraita ihmisiä.

Vierailija
2/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on peruskohtelias puhuttelutapa tuntemattomien ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua usein teititellään ja en tykkää! Tuntuu jotenkin olo "vanhalta"

Vierailija
4/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 v

Vierailija
5/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kumpikaan, pääasia että on muuten kohtelias. Esim kassan kuuluu sanoa kiitokset ja olkaahyvät, sekä tervehtiä asiakasta. Aivan kuten asiakkaankin.

Vierailija
6/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaupassa, naapureiden kanssa ja lasteni opettajat teitittelevät myös. Teitittelen myös itse. Emme siis asu suomessa.

Vierailija
7/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllähän siihen teitittelyyn jotenkin tottuu ja pidän sitä ihan hyvänä tapana. Suomessa ehkä teititellään liian vähän.

Vierailija
8/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa kaupoissa teititellään ja toisissa ei. Minulle se on aivan samantekevää, kunhan palvelu on muuten asiallista. Olen käsittänyt, että joissain kaupoissa kaikkia asiakkaita teititellään työnantajan määräyksestä.

Vierailija
9/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 28 v ja ikäistäni nuoremmalta näytän. Mutta en siitä tietenkään pahastukaan. Itse teitittelen vieraita yli n. 40 v ihmisiä. Tuntuisi hölmöltä teititellä itseäni pari vuotta vanhempaa ihmistä, vaikka niin kai kuuluisi "oikeasti" tehdäkin.

Vierailija
10/14 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meille on sanottu että kaikkia itseään vanhempia pitää teititellä. välillä se tosiaan tuntuu tyhmältä...

Vierailija
11/14 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teennäistä ja pokkuroivaa, ei sovi suomalaiselle. Ja tosiaan varsinkin naisille saa vain "näytänkö noin vanhalta" tunteen. Älkää siis hyvät myyjät teititelkö.

Vierailija
12/14 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 22 vuotta. En koe mitenkään loukkaavana, mielestäni kuuluu kohteliaaseen käytökseen. Itse teitittelen kaikkia paitsi tietenkin lapsia ja nuorempia tai samanikäisiä.

Vierailija
13/14 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ja sen siskot sanoo, että niiden lapsuudessa alkoi se saa sinutella kasi ja niistä tuntuu satavuotiaalta, jos ja kun teititellään.

Vierailija
14/14 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla Keski-Euroopassa teititellaan kaikkia. Musta se on ihan jees.