Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako täällä kukaan av-mamma esimerkiksi sellaisia sarjoja kuin

Vierailija
25.05.2012 |

The Walking Dead, V, Game of Thrones tai True Blood?

Vai olenko ainoa laatuani? :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan kaikkia noista, V tosin ei kiinnosta sitten yhtään mutta oli miehen lapsuudensuosikki joten sen mieliksi olen katsonut tätä uutta versiota.

Vierailija
2/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katon, True blood ei oikein puhutellut. Walking deadia en ole nähnyt. Meillä ei ole telkkaria, oon katsonut Areenasta noita.

Et todellakaan oo ainoa laatuas, kyllähän noista sarjoista on täällä ollu keskusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en. Katson BBC:n pukudraamoja ja tanskalaista laatudraamaa mielummin. Mutta meillä onkin varmaan ap:n kanssa ikäeroa...

Vierailija
4/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se ikä nyt vaikuttaa siihen, mitä sarjoja tykkää katsoa?

Vierailija
5/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullutkaan (loisto) kyseisistä sarjoista. Ja muutenkin ajatusmaailma tuppaa olemaan sellainen, että lastensaannin jälkeen ohjelmat on enää Puuha Pete, Muumit ja Nalle Puh. :D

-ap

Vierailija
6/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin taas keskiviikkona ärsytti se älytön naiskentelukohtaus.. Walking Deadista näin mainoksen jokunen aika sitten, voisi katsoa millainen se on. :)

Vierailija
7/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en. Katson BBC:n pukudraamoja ja tanskalaista laatudraamaa mielummin. Mutta meillä onkin varmaan ap:n kanssa ikäeroa...

Minua ei kiinnosta yhtään vampyyrit, elävät kuolleet tai ne muut fiktiot, joissa ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
8/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullutkaan (loisto) kyseisistä sarjoista. Ja muutenkin ajatusmaailma tuppaa olemaan sellainen, että lastensaannin jälkeen ohjelmat on enää Puuha Pete, Muumit ja Nalle Puh. :D

-ap

Kakkonen ei sitten kai olisi saanut vastata, mulla ei nimittäin ole lapsia. Pahoitteluni.

Vierailija
9/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotias "poikapuoleni" katsoo jokaista ap:n mainitsemista sarjoista :D Itselle uppoaa Nurse Jackie, Greyn Anatomia, Täydelliset Naiset, Californication, Shameless, Sons of Anarchy... Ja monia muita. ikää vähän vajaa 30.

Vierailija
10/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson vain tuota The Walking Dead sarjaa. Lisäksi seuraan Supernatural sarjaa. Ehkä mun ei tosin pitäisi. Esim. viime yönä olin yksin kotona ja näin jotain hirveää painajaista jossa jouduin olla demonijahdissa Supernaturalin Samin ja Deanin kanssa.:D Oon aika herkkä tollasille jutuille ja jouduinkin pitää tunnin verran valot päällä ja selailin kännykällä av:ta ennen kuin pystyin alkaa nukkumaan.

Vierailija
11/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä ei ole oikein aikaa enempään. Katoisin True Bloodia jos ei tulisi niin myöhään ja en osaa käyttää tallenninta, vaikka insinööri olenkin.

Vierailija
12/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Blood on loistava, ihan parhaita tv-sarjoja mitä on koskaan tehty! Paljon monitasoisempi, mitä monet varmaan kuvittelevat.

V:tä katsoin, kun muistin sen lapsuudesta. Ei ollut mikään loistava kuitenkaan. Game of Thrones meni multa vähän ohi, mutta olisin varmaan tykännyt.

6 feet under oli aikoinaan loistava. House on myös hyvä. Nyt mulle on kolahtanut myös Pan Am.

Lisäksi seuraan Greytä, Täydellisiä naisia. Ne on mun sellaisia "pään nollaus"-sarjoja ja äidin omaa aikaa. :)

Vierailija
13/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin aloituksen siihen, että iso osa ihmisistä ei ole ikinä kuullutkaan (loisto) kyseisistä sarjoista. Ja muutenkin ajatusmaailma tuppaa olemaan sellainen, että lastensaannin jälkeen ohjelmat on enää Puuha Pete, Muumit ja Nalle Puh. :D

-ap

:/

Vierailija
14/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkoi Canal plussalla, V:n alkuperäisversiota seurasin jo vuosia, vuosia sitten teiniflikkana ja seuraan kakkosversiotakin. Katson myös Shamelessin jenkkiversiota. Game of Thronesia en katso, jostain syystä ei iskenyt minuun.

Vierailija
15/15 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttäreni. Walking dead ei ole tuttu. Mutta muut. Tyttären kanssa katsotaan myös täykkärit ja muitakin sarjoja, kaikki vamppyyrijutut tietty:)

Itse olen seurannut jo aikoinaan alkuperäistä V:tä, Supernatural on mun suosikki, katsoinhan aikoinaan myös Buffya ja Angelia... Ja Xena oli kans hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi