Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tunnusta rehellisesti, kumpi on tärkeämpi, terveys vai ulkonäkö?

Vierailija
26.04.2012 |

Täällä pyörii aina näitä mitä syöt/ paljonko painat- keskusteluja, jotka tuntuvat olevan sisällöltään melko ulkonäköpainotteisia.

Heluaisin oikeasti tietää mitä ihmiset ajattelee elämänvalintoja tehdessään.

-Oletko perehtynyt ruokien terveellisyyteen?

-Mistää lähteestä olet hankkinut tietosi?

-Ajatteletko syömistä ulkonäön vai terveellisyyden kannalta?

-Mikä on pituutesi, painosi ja ikäsi?

-Mikä on koulutustasosi?

-muuta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut tässä niinkään sellaisia kroonisia sairauksia joille ei itse voi mitään, vaan huonoista elintavoista johtuvia sairauksia.

Siis voiko esim. kunnonruuan korvata kourallisella sipsejä ja suklaalla (niinkun teen nyt) jos kalorimääärät pysyy kurissa? Kuinka moni ajattelee kauaskantoisemmin vaikutuksia omaan terveyteen?

Kakkostyypin diabetes, metabolinen oireyhtymä, jotkin syöpätyypit... tutkimukset näyttäisivät elintavoilla olevan suurta merkitystä sairauksien syntyyn.

Vierailija
2/4 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kovinkaan kivaa olla nuori ja kaunis sekä sairas. Olisin ollut mieluummin ruma ja terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita, olisinki vakavasti ja kroonisesti sairas vai susiruma, olisin mieluummin ruma. Jos pitäisi valita, olisinko kaunis astmaatikko vai susiruma ja terve, ottaisin astman. Nyt olen terve ja tavallisen näköinen. En ole koskaan ollut pahasti sairaaana ja vastustuskykyni on hyvä. Vaatekokoni on 38, en ole hoikka sen enempää kuin tukeva.

Valintoja tehdessäni ajattelen ensisijaisesti vahvuutta, koska urheilin nuoruudessani niin paljon, että ajatus kyvyttömästä ja heiveröisestä kehosta on kauhistus. Haluan jaksaa ja kyetä. Tiedän, mikä on terveelistä ruokaa, koska olen lukenut läksyni ja ollut tekemisissä ravitsemusalan ammattilaisten kanssa tuon kilpaurheilun yhteydessä. Tuolta pohjalta suhtaudun myös aika skeptisesti kaikenlaisiin kuureihin, erikoisruokavalioihin ja trendeihin.

Ajattelen syömistä molemmista näkökulmista. Hyvä ruoka, parempi mieli, parempi olo. Hyvä ulkonäkö, parempi mieli, parempi olo. Terveyspuoli saattaa ehkä voittaa, koska edes silloin kun olen laihduttanut en ole harkinnut silmänräpäystäkään kitukuureja, pussikeittoja tai muuta hölmöilyä, koska silloin ei jaksa kunnolla. Ruoka on nautinto, ruoka on terveelistä, ruoka lihottaa, keho käy ruualla.

Perusfaktat: 26 vuotta, 177 cm, 73 kg.

kandintutkinto kahdesta aineesta ja toisesta gradu kesken, päivästä riippuu, sanonko pahasti kesken vai melkein valmis ;)

Vierailija
4/4 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut koko ikäni mallin mitoissa ja tehnyt mallintöitäkin, mutta terveys on tärkeydessään ihan eri luokkaa ulkonäön kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän