Voiko nainen olla liian helppo?
Monilla on sellainen käsitys, että mies menettää kiinnostuksen naiseen, mikäli nainen suostuu liian helposti miehen ehdotuksiin. Miehenä olen sitä mieltä, että kyseessä on harhaluulo. Vähentääkö helppous kiinnostusta? Minkälainen nainen on vaivaton saalis?
Kommentit (25)
nyt taas on esiin pullahtanut?
Siis että nainen "helppo" mutta mies ei ole "helppo" jos sen saa kaadettua vaikka pelkästään silmää vinkkaamalla?
Miehet on saaliita siinä missä naisetkin. Eikö sinun mielestä nainen voi "saalistaa" ja saada helppoa riistaa halujensa tyydyttämiseksi?
Grraaah.
Liian helppo saalis on arvottomampi kuin vaivalla hankittu?
Kyllä voi. Etenkin ne, jotka ovat valmiita antamaan heti ekoilla treffeillä täysin tuntemattomalle ihmiselle. On tosi turn-off, ja se ilta (esim. ekat treffit kahvilassa) loppuukin sitten siihen.
Voiko mies olla liian helppo?
Miksei tätä koskaan kysytä. Jos juttu tuntuu toimivan niin olen mielelläni helppo. En myös ymmärrä miksi pitäisi olla vaikea ja pidättyväinen. Tervetuloa 2010-luvulle.
mutta mm. tuossa aiemmin yritettiin selittää, että naisen biologia ja tunne-elämäkin on usein vähän erilainen kuin miehen ja tuo on tajuttu jo erittäin kauan ennen 2010-lukua.
Miksei tätä koskaan kysytä. Jos juttu tuntuu toimivan niin olen mielelläni helppo. En myös ymmärrä miksi pitäisi olla vaikea ja pidättyväinen. Tervetuloa 2010-luvulle.
mutta mm. tuossa aiemmin yritettiin selittää, että naisen biologia ja tunne-elämäkin on usein vähän erilainen kuin miehen ja tuo on tajuttu jo erittäin kauan ennen 2010-lukua.
Trust me. Kokemusta on.
naisen biologia ja tunne-elämä olisi erilainen kuin miehen. Tämä yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa, sori.
siitä puhua, mikä sai hänessä kiinnostukseni minuun heräämään ja se on juuri se että mussa oli kuulemma haastetta. Olin nuorempana ujo ja ujouteni takia minua pidettiin usein vähän viileenä, etäisenä tyyppinä ja näin koki myös mieheni. Ja siitäkös kiinnostus heräs.
Enkä myöskään heti hypännyt hänen kanssaan sänkyyn, joten se on ainakin näin jälkeenpäin kerrottuna ollut iso plussa.
Ainakin mieheni sanoo että "helpot", itseään tyrkyttävät naiset eivät kiinnostaneet häntä pidemmän päälle pätkääkään.
Kun molemmat haluaa niin homma toimii kuin junan vessa ja molemmilla kivaa. Kukaan ei kelaa näitä valta ja statusasioita, jollei ole jotain muuten vialla. Miksi ap kysyy? Miksi nää jotkut sanoo, että voi antaa liian helposti? Oletteko ihan kantasuomalaisia? Täällä on aikojen alusta saakka aittojen ovet käyneet ja tytöt ja pojat tykänneet toisistaan ja ollu esiaviollista sutinaa. Skandiaaviseen tasa-arvoiseen kulttuuriin aidosti oikeasti huonosti sopiva kysymys. JOs pitää halveksi toista sen vuoksi että se antaa liian helpisti, niin itsellä on satavarmasti joku psyykkonen ongelma, tod.näk. sairaalloisen huono seksuaalinen itsetunto, joka näkyy ulospäin erilaisten sääntöjen asettamisella ja sen syynäämisellä, kuka suhteessa niihin tekee oikein ja kuva väärin. Tyydytyksen lähteensä kullakin.
Kun molemmat haluaa niin homma toimii kuin junan vessa ja molemmilla kivaa. Kukaan ei kelaa näitä valta ja statusasioita, jollei ole jotain muuten vialla. Miksi ap kysyy? Miksi nää jotkut sanoo, että voi antaa liian helposti? Oletteko ihan kantasuomalaisia? Täällä on aikojen alusta saakka aittojen ovet käyneet ja tytöt ja pojat tykänneet toisistaan ja ollu esiaviollista sutinaa. Skandiaaviseen tasa-arvoiseen kulttuuriin aidosti oikeasti huonosti sopiva kysymys. JOs pitää halveksi toista sen vuoksi että se antaa liian helpisti, niin itsellä on satavarmasti joku psyykkonen ongelma, tod.näk. sairaalloisen huono seksuaalinen itsetunto, joka näkyy ulospäin erilaisten sääntöjen asettamisella ja sen syynäämisellä, kuka suhteessa niihin tekee oikein ja kuva väärin. Tyydytyksen lähteensä kullakin.
siis oon kännissä siksi kirjoita niin paljon kirj.virheitä
Mies ei menetä kiinnostusta jos nainen on liian helppo. Mies menettää kiinnostuksen jos seksi on huonoa.
Jos seksi on huonoa mies tajuaa ettei halua herätä jatkossa tämän toisen kanssa. Suhde voisi ehkä toimia henkisesti mutta seksin ongelmat tulisivat joskus vastaan.
Jos seksi on hyvää mies haluaa tavata toistekin. Hyvä seksi voi hämätä että muutenkin toimisi. Suhde kestää jonkin aikaa.
Jos seksi ja henkinen yhteys toimii ei pihtaamisella ole mitään hyötyä.
T: mies
että miehille voisi tulla helpon naisen tapauksessa mieleen että jos antaa yhdelle helpolla, antaa toisillekin. Kivaahan helppo nainen on hetken aikaa, mutta kuka sellaisen kanssa haluaisi perheen perustaa?
Mies ei menetä kiinnostusta jos nainen on liian helppo. Mies menettää kiinnostuksen jos seksi on huonoa.
Jos seksi on huonoa mies tajuaa ettei halua herätä jatkossa tämän toisen kanssa. Suhde voisi ehkä toimia henkisesti mutta seksin ongelmat tulisivat joskus vastaan.
Jos seksi on hyvää mies haluaa tavata toistekin. Hyvä seksi voi hämätä että muutenkin toimisi. Suhde kestää jonkin aikaa.
Jos seksi ja henkinen yhteys toimii ei pihtaamisella ole mitään hyötyä.
T: mies
Omakohtainen kokemus ollut tämä myös. Ja osaa se mieskin tuntea olonsa poaskaksi, jos ei saa. Ts. ei se saamatta jääminen ole meriitti naisella vaan mies voi jäädä miettii, miksi ei kelpaa. Ei siis kande pihdata ainakaan silloin kun tyyppi vaikuttaa kivalta ja itsekin haluaa.
Minusta vaikuttaa, että minua jostain syystä pidettiin helpppona saaliina. Olin nuorena erittäin ujo, estynyt, en ikinä ole ollut tyrkky, en helppo. Erittäin etäinen ja pidättyväinen. Lisäksi älykäs. Suorastaan pakenin miehiä. Muuan piti minua niin helppona, että muuan juoksi bussista perääni kun lähdin. Oli pimeä ilta, oli nälkä, väsytti, paleli. Tyyppi jallitti perässäni, käveltiin edestakaisin pitkin Mannerheimintietä, mentiin suojatien yli monta kertaa, käveltiin edestakaisin. Selitin henkilölle, ettet voi tulla kämppääni. En päässyt hänestä eroon. seurasi kuin iilimato. Lopulta kun tsekkailin hänen pärstäänsä, näin, ettei tuo minua raiskaa, eikä tapa. Lupasi, että saat tulla kämppään ja olla siellä 15 minuuttia. Tyyppi asettui kuin kotiinsa, meni maate sohvalle. Istuin takki päällä nojatuolissa. Hän tarttui käteeni, vedin käteni heti pois. Seurasin kelloa koko ajan. 15 minuutin kuluttua ilmoitin, että nyt lähdet. Tein elämäni virheen: hän pyysi puh.numeroni, kirjoitin sen hänelle sen, pelkästä hienotunteisuudesta. Hän lähti. Ajattelin, onneksi pääsin hänestä eroon. Hän ei edes muista minua, kunhan sentään ei muista missä asun; eikä tule ovikelloa rimputtamaan. Hän soitti n. parin viikon kuluttua. Poltti ihan hermona tupakkaa ja pyysi kihloihin. Kieltäydyin ehdottomasti. Kuitenkin oli ihan kiva poika. Tapailtiin ja meistä tuli ystäviä. Pelkkiä ystäviä. Ystävyys kesti kuukausia ja se oli parasta aikaa. Lopulta se johti seurusteluun ja tein elämäni pahimman virheen: menin naimisiin hänen kanssaan ja avioliitto päättyi totaaliseen katastrofiin. Hän ei ollut ainoa, joka piti minua helppona saaliina. On ollut tyyppejä, jotka ensi näkemältä ovat halunneeet mennä naimisiin. Hyvät naiset: varokaa näitä kusipäitä. Hän oli elämäni ensimmäinen ja ainoa seurustelukumppani. Olen todella äärimmäisen etäinen enkä ikinä tee minkäänlaisia aloitteita. Mietin juuri, mikä minussa on vikana. Ehkä minusta päästiin väärään käsitykseen, koska juttelen reilusti ihmisten kanssa ja hymyilen herkästi. Mutta se ei merkitse yhtään mitään. Johtunee vain ystävällisistä käytöstavoista lienee, koska olen kotoisin matkailuyrittäjäperheestä ja meillä kotona on aina ollut luontaista omata hyvät käytöstavat ja tulemme toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa-sekä suomalaisten että ulkomaalaisten-se on ollut lapsuudesta saakka selkäytimessä. Minusta tuntuu, että suomalaiset eivät tajua, ettei se merkitse mitään. Se johtuu vain hyvistä käytöstavoista-jotka ymmärretään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Etenkin ne, jotka ovat valmiita antamaan heti ekoilla treffeillä täysin tuntemattomalle ihmiselle. On tosi turn-off, ja se ilta (esim. ekat treffit kahvilassa) loppuukin sitten siihen.
No sietääkin loppua. Kaltaisesi munattomat miehet eivät naisia kiinnosta.
Naiseni antoi vasta kuudensilla treffeillä. Jos ei olisi antanut niin olisi ollut entinen naisystävä. Eli aika viime hetkille venytti. Oltiin kuitenkin viiden tähden hotellissa viikonloppua viettämässä ja tuthautuminen alkoi iskeä jo päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
Jos olet itse valmis antamaan yhtä nopeasti, sittenhän olet itsekin liian helppo, ehkä jopa varma. Kaikki naiset nauraa kaltaisillesi yhteism*lkuille.
Vierailija kirjoitti:
Naiseni antoi vasta kuudensilla treffeillä. Jos ei olisi antanut niin olisi ollut entinen naisystävä. Eli aika viime hetkille venytti. Oltiin kuitenkin viiden tähden hotellissa viikonloppua viettämässä ja tuthautuminen alkoi iskeä jo päälle.
Puhut kuin maksullisesta ja ssetelmakin oli sitä.
minkä takia naisen pitäisi olla "vaikea".
Siis toisin sanoen jos mies haluaa seksiä ja nainen haluaa seksiä, minkä takia tilanteen ympärille täytyisi kehitellä jokin peli, jossa mies saisi tuntea jotenkin jallittaneensa naisen suostumaan seksiin?
Enkä minä sinkkuaikoinani nyt ylipäätään pyrkinyt siihen että miehet olisivat minusta sen syvällisemmin kiinnostuneet kuin minäkään heistä. Toisaalta monet miehet ihastuivat minuun (yksipuolisesti) siitä huolimatta että olin "helppo", eli halusin seksiä siinä missä hekin enkä vaivautunut esittämään että asia olisi ollut jotenkin toisin. En yhäkään tajua mitä järkeä sellaisessa teeskentelyssä olisi ollut.
T. Ilmeisesti sitten vaivaton saalis