Ajattelin elokuussa palata töihin 10kg hoikempana!
Olen koko kesän lomalla, palaan elokuussa takaisin töihin, ajattelin yllättää kaikki ja palata takaisin hoikempana! ehkä saan siitä vähän motivaatiota tähän hommaan. Paino nyt 108kg,mielisin painaa elokuussa 92kg mutta ei taida niin paljon noin vähässä aikaa lähteä?
Kommentit (6)
Mä voisin tulla tähän kans. Pudotin viime kesänä 8 kg ja taas vois tehdä saman (paino noussut vähintään takaisin ellei enemmänkin ja ehtii vielä ehkä ennen kesää nousta lisääkin... samperin siitepölyt).
joten ajattelin sieillä käydä 4 kertaa viikossa ja syödä ainakin toisen,lounaasta tai päivällisestä salaattiateriana, jättää herkut kokonaan pois ja syödä paljon proteiinipitoista ja vähärasvaista ruokaa.Ap
Korvaat vaan herkkuja hedelmillä :) Hedelmäsalaatti oiva jälkiruoka/välipalana. Meillä on nykyään koko ajan jotain hedelmiä jääkaapissa, ja olen niillä korvannut kaikki iltaherkuttelut :)
se , että kukaan ei tunnista sinua ja sinut heitetään pois työpaikalta :P Tsemppiä!!
se , että kukaan ei tunnista sinua ja sinut heitetään pois työpaikalta :P Tsemppiä!!
ruoka-annoksia, enemmän kasviksia ja lenkkeilet :) Mieheni ystävä tiputti monta kymmentä kiloa painoa muutamassa kuukaudessa, kun alkoi vaan yksinkertaisesti kävellä.
Nyt on ollut niin kauniita ilmoja, että mikäs siinä kun musiikkia mukaan ja ulos! :)
T: painoaan pudottava myös