Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mtä te teette tänään?

Vierailija
17.05.2012 |

Olen heränyt klo 6 kun mies lähti toiselle paikkakunnalle muuttopuuhiin.

Eilen ajattelin, että voisi siivota ja pestä pyykkiä. Nyt kuitenkaan ei millään jaksais tarttua imuriin. Koneellisen pyykkiä olen sentään saanut pestyä, toisen laitoin juuri pyörimään.

Luonasta pitäisi kehitellä olemattomista aineista samoin päivällistä. En jaksanut eilen käydä kaupassa ja kaapit tyjänä.

Tylsä päivä kaikenkaikkiaan. Kaikenlaista "pitäisi" tehdä, mutta mikään ei huvita...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdetään ulos koko perhe.

Eli aika samalla tavalla menee kun arkipäivätkin, nyt vaan mieskin on kotona.

Kyl me ollaan tylsiä... :D

Vierailija
2/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa pitäisi saada paljon aikaan, siivota, pestä pyykkiä, pakata jne. mutta on täysin vetämätön olo. Töissä ollut todella raskasta ja nyt vaan nauttii, kun saa vain olla. Ehkä sitä sitten myöhemmin jaksaa... kun on pakko.

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin kaikkina muinakin päivinä. Sen jälkeen vähän aiivoon ja oon lasten kanssa. Illalla sitten seurataan peliä.

Siinäpä se aika menee.

Vierailija
4/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ottaa nyt aamupäivän rennosti, sitten aion siivota, vaikka ei huvitakaan. Mutta on pakko, sillä viikonloppuna ei ehdi siivota. Sitten putsaan ötököiden häkit ja pesen koiran ja föönaan sen kuntoon, leikkaan myös kaikkien kynnet.

Illalla sitten katson lätkämatsin. Otan pari lasia punkkua samalla.

Vierailija
5/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ei sada.

Muuten sitä tavallista, vauvanhoitoa, ruuanlaittoa, siivoilua, ehkä tehdään jotain kasvimaan eteen, mikäli on poutaa.

Vierailija
6/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesin koneellisen pyykkiä ja nyt makaan vatsan vieressä sohvalla jostain syystä nää aamupäivät näin viimesillään raskaana on mulle tosi raskaita. Mies kun tulee viedään tytär kaverin luo poika on yökylässä kaverilla ja sen jälkeen luultavasti/toivottavasti vetäydytään miehen kanssa pariks tunniks makkariin han rauhassa. Sitten iltapäivällä hakemaan lapset kotiin.