Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään air bra rintsikoita, joita myydään ostos tv:ssä?

Vierailija
25.05.2012 |

onko hyvät? Olen aina ajatellut etten todellakaan osta mitään ostoskanalta, mutta noi liivit voisi olla ratkaisu mun rintaliivi pulmaan. Tosi vaikea löytää istuvia liivejä, ja tykkäänkin tuollaisista toppimallisista. Mutta onko ne niin tukevat kun mainostetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä fyysinen työ ja hänellä suhtkoht isot rinnat. Airbrat eivät kuitenkaan olleet niin hyvät mitä mainoksessa luvattiin, työkaverille oli ainakin pettymys.

Vierailija
2/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja palautin. Eivät tue isoja rintoja yhtään. Liian helposti venyvää materiaalia. Sama kuin ei olisi rintsikoita ollenkaan. Harmi, olisi kyllä itsellenikin kelvannut rintsikat joiden koon valinta on helppoa, mutta nämä oli tosiaan liian hyvät ollakseen totta. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taida uskaltaa tilata.

Sloggin toppeja olen käyttänyt ja ne on ihan ok, tosin tukea saisi olla niissäkin enemmän.

Kyllä on joskus vaikeaa omistaa isot tissit :(

Vierailija
4/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv shopista genie bra rintaliivit, saman malliset enkä tiedä loppujenlopuksi mitä eroa noissa on mutta itse olen ollut super tyytyväinen!

Muita en enää käytäkkään. Paketissa tuli kolmet eriväriset.

Oikean koon kun osaa valita, niin tukee!

T. EE-kuppi

Vierailija
5/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan vaikka onkin vähän vanha ketju.. mut siis petyin todella paljon, sain äidiltä ilmasiks ku se tilas vääränkokoset ja tilas sitte oikeen kokoset.. no, aluks ne oli sillee jee mul on nää liivit *hehkutusta* MUTTA eipä ainakaan mun rintoja kohota mitenkään, litistää mun ihanat rinnat teinitytön tisseiksi... ja ei pitäis mennä toi alaosa rullalle p*skan marjat.. rullalla kokoajan.. ajattelin että tilaan testiksi nämä uudet genie brat vaikka ovatkin kalliimmat...

Vierailija
6/6 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat lienee kokoa G ja ainakin näihin hyvät!

Värivaihtoehtojakin oli vaikka millä mitalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä