Ihanaa, nyt loppui minulta nurmen leikkuu!! 10v olen
työntänyt (ei itsevetävä) leikkuria. Meillä ollut miehen kanssa diili että hän tekee lumityöt ja mä hoidan nurmen. Olen aina inhonnut nurmikon leikkaamista. Nurmialaa on niin paljon ja tontti osittain rinnettä.
Nyt mies osti päältäajettavan ruohonleikkurin ja ajelee ihan intona sillä.. Sanoi että hän tästä lähin ajaakin nurmen. Osti se mulle kyllä akkutrimmerin jolla marjapensaan ympärykset, ym kukkapenkin reunat pitää käydä.
Äsken ukon pää taas vilahti ikkunassa kun ajoi ohitse ;)
Kommentit (9)
kunhan et nyt vaan joutisi lumenluontiin talvella ;-)
Näinhän se on. Miehillä pitää tietenkin olla jokin härveli, joka tekee työn mahdollisimman helpoksi, niin sitten ne innostuu. Akalle on ihan sama, se kyllä joutaa lykkimään vanhalla resulla.
... ettei siellä ole vaan siilejä tm. isömpiä eläimiä piilossa ennen kuin ajelet siimaleikkurilla.
Tekee aika pahaa jälkeä osuessaan.
Ja jostain luin, että siilihavainnot ovat vähentyneet viimeisen kymmenen vuoden aikana huomattavasti. Ja epäillään siimaleikkureilla olevan osuutta asiaan.
Enkä muista minäkään milloin olen viimeksi siilin nähnyt. Ja lapsena ainakin pari kertaa kesässä semmoinen tuli omalla pihalla vastaan. Ja silakoita annettiin.
Koska ihmisten pihat ovat kuin golfkenttiä jossa on pari taiteellisesti aseteltua puuta ja ruohot nypitään yksitellen pinseteillä.
Koska ihmisten pihat ovat kuin golfkenttiä jossa on pari taiteellisesti aseteltua puuta ja ruohot nypitään yksitellen pinseteillä.
Lasteni mummolan eli siis oman lapsuudenkotini piha on kaikkea muuta kuin golfkenttä. 7-kymppinen äitini asustelee yksinään 3000 m2:n tonttia eikä suinkaan jaksa pitää huolta pihasta kuin golfkentästä. Ei ole sielläkään enää siilejä. Etsitty on yhdessä lasten kanssa.
nurmenleikkuusta, paskaduunista, kun muutimme kerrostaloon. Ikinä emme enää erehdy ostamaan omakotitaloa vaivoiksemme, kyllä on ihana olla vapaa kaikista velvotteista!
Nainen voi miehen mukaan pestä rätillä ja lastalla ikkunat mutta jos siitä tulee miesten homma niin hupsista kun kaupasta kulkeutuu kätevä ikkunapesuri, joka tekee pikkuajassa puhtaat ikkunat näpsästi ;)
Heh, näinhän se on :D Kummasti kun miehen vuoro leikata ruoho parhaat päivänsä nähneellä leikkurilla niin kaupasta löytyykin uusi vekotin vanhan romun tilalle!
Nainen voi miehen mukaan pestä rätillä ja lastalla ikkunat mutta jos siitä tulee miesten homma niin hupsista kun kaupasta kulkeutuu kätevä ikkunapesuri, joka tekee pikkuajassa puhtaat ikkunat näpsästi ;)
eihän siitä tullut miehen homma ja sen seurauksena päältäajettava, vaan toisin päin. Tuolla logiikalla lunta ei olisi talvella kolattu metriäkään, vaan mies olisi ostanut lumenluontiin lumilingon.