Vierailija

Mikä menee hyvin kaupaksi? Johan sen huonollakin matikkapäällä voi laskea, että jos myy lasten vaatteita 1€/kpl, niin niitä saa myydä hirveät määrät että pääsee omilleen kirpparilla myydessä.

Mitä ihmiset huutaa huutonetistä? En ole ite saanut myytyä kuin pari kirjaa muutamalla hassulla eurolla.

Sivut

Kommentit (35)

kirpparilla tarpeeksi paljon tavaraa tarpeeksi halvalla (bulkkivaatteet maksimissaan 50 c kappale), merkkikledjuja ei kannata edes kirppareilla myydä (meiltä pöllittiin uutena satasen pintaan maksanut haalari itsepalvelukirppikseltä), näin tavaraa voi saada kiertoon. Kauhtuneita ja nukkaisia ei kannata myydä, niitä tuskin kukaan edes ostaa.

Huutonettiin tuotteet nollan lähtöhinnalla, pienellä minimikorotuksella ja ilman hintavarausta hyvien kuvien kera. Näillä mennään.

voi saada helposti 40 e lasten merkkihaalarista (Reimatec, Ticket to Heaven jne.). Lastenpyörän myin huutiksessa 100 eurolla. Nyt mulla on kirppispaikka ja paljon tavallista lasten vaatetta siellä. Hintaa on 1-2 euroa kappale. Käteen tulen saamaan noin 150 e kahdelta viikolta. Tavaraa pitää olla paljon ja hintaa vähän. En osaa muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

banaanilaatikollinen dvd elokuvia, hinnat 1-3e. Niitä meni jo sen verran että tuli reilu 50e (pöytähinta 29e), loput rahat tulivat pleikkapeleistä (max 5e/kpl), kirjoista (max 3e/kpl), vauvanvaatteita (bodyt max 1e, housut max 2e) ja yksi matto 6e ja jalkakylpylaite 13e, laukkuja (max 4e). Yhteensä tienasin 6 päivän jaksolta reilu 180e ja olin tyytyväinen.

Muuton jälkeen uudessa kämpässämme oli sikana edellisten asukkaiden jättämiä ikearoinia. Veimme ne 20 - 50 c kappalehinnalla kirpparille ja kaikki meni. Kyllä jengi noita laaduttomia lastulevyromuja ostaa ihan simona, vaikka mitään jälleenmyyntiarvoa niillä ei ole (en laske 50 c arvoksi).

Mikä ihmisiä vaivaa, kun pitää ostaa ikearoskaa?

Ikea tuotteet on hyvin suunniteltu, laatu enemmän kuin riittävä normaali käyttöön. Ja kun hinta on vielä huomattavan halvempi kuin muilla (joskin Ikean tuotteet vaatii pientä askartelua) niin siksi!

Ei voi olla paskaa ja roskaa, kun katsoo mitä Kamprad on tienannut! Paskaa myymällä ei tuota omaisuutta olisi kerätty

Lainaus:

Muuton jälkeen uudessa kämpässämme oli sikana edellisten asukkaiden jättämiä ikearoinia. Veimme ne 20 - 50 c kappalehinnalla kirpparille ja kaikki meni. Kyllä jengi noita laaduttomia lastulevyromuja ostaa ihan simona, vaikka mitään jälleenmyyntiarvoa niillä ei ole (en laske 50 c arvoksi). Mikä ihmisiä vaivaa, kun pitää ostaa ikearoskaa?

Dvd-boxeja 7-8€/kpl.

Lastenvaatteet 0.10 sentistä ylöspäin. 8€ taisin parista lasten takista pyytää.

Täytyy kyllä sanoa että ihan kaikkea on mennyt.

Vein sellaistakin mitä ajattelin roskiin heittää. Ehjää roinaa kylläkin. Hinnat 0.10-0.50 senttiä. Ihmiset ostaa mitä ihmeellisempiä asioita kun tarpeeksi halvalla saa. =)

Miten väität paperimassasta ja lastulevystä laadukkaiksi? ikea tekee tuloksen sillä että "miten tuotteen voi tehdä vielä halvemmalla". Slogani jo kertoo kaiken.

Ikean tuotteet eivät kestä isältä pojalle. Tuskin on enää 2300-luvulla tämän päivän kalusteita missään, toisin kuin nyt saa vielä 1700-luvun kalusteita, 1800-luvun toimivista kalusteista puhumattakaan.

Lainaus:

Ikea tuotteet on hyvin suunniteltu, laatu enemmän kuin riittävä normaali käyttöön. Ja kun hinta on vielä huomattavan halvempi kuin muilla (joskin Ikean tuotteet vaatii pientä askartelua) niin siksi!

Ei voi olla paskaa ja roskaa, kun katsoo mitä Kamprad on tienannut! Paskaa myymällä ei tuota omaisuutta olisi kerätty

Lainaus:

Muuton jälkeen uudessa kämpässämme oli sikana edellisten asukkaiden jättämiä ikearoinia. Veimme ne 20 - 50 c kappalehinnalla kirpparille ja kaikki meni. Kyllä jengi noita laaduttomia lastulevyromuja ostaa ihan simona, vaikka mitään jälleenmyyntiarvoa niillä ei ole (en laske 50 c arvoksi). Mikä ihmisiä vaivaa, kun pitää ostaa ikearoskaa?

jos tienaan kirppikseltä satasia niistä, niin on niihin tosin uutena tuhansia mennytkin.. Jos on tehnyt edullisia alennusmyyntilöytöjä, niin silloin voi joskus kokea saaneensa jotain hyvin takaisinkin.

Siis sitä vaatetta on vaan oltava ihan hirveät määrät. Jos meinaa, että lasten vaatteista jää käteen 150. Kahdelta viikolta pöytä maksaa 50? Ja mitä ne kirpparinpitäjät ottaa välistä? Siinähän pitää myydä yli 200kpl vaatteita?

ap (ei mikään liikenero:))

pienellä paikkakunnalla MLL:n kirppiksellä. Olin itse paikalla 1,5tuntia oli myyntiaika ja sain 92,- käteen paikkamaksu oli 5,-

Mulla oli paljon palapelejä ja kirjoja, jotaka menivät tosi hyvin kaupaksi.

vaatteita oli joitain mukana, ne oli ilmaiseksi jaossa siellä.

Lelut menee kans aika kivasti kaupaksi.

Kenkiäkin ihmiset ostaa, jos niitä on.

10 päivässä 807euroa. Myynnissä oli rattaat, 2kpl lasten polkupyöriä, näistä tuli vajaa 200euroa ja loput rahat tuli sit lastenvaatteista, DVD-leffoista ja muutamasta lelusta.

Mulla oli ekaa kertaa lastenvaatteita itsepalvelukirppiksellä ja käteen jäi 108 €. Mulla oli muutamia lähes uusia tai käyttämättömiä kenkiä (6-10 €), pari hienompaa takkia samalla hinnalla, yksi dvd, joitain leluja ja kirjoja ja loput sitten vaatetta. Ja mulla osa vaatteista oli sellaisia, että omat lapset ei ole niitä käyttänyt 3 vuoteen koska ovat tulleet pieneksi ja olen säästänyt kirpparikäyntiä varten - mikä on ihan älytöntä. Kun tuntuu että jotkut käy pari kertaa vuodessa ja niitä summia. Ei multa vaan löydy niin paljon tavaraa.

itsepalvelukirppikseltä, reilu 40 euroa oli viikon pöytä. 76 myytyä vaatetta. Siinä oli pari kalliimpa takkia, haalari, monta mekkoa ja lukuisia housuja ja huppareita. En mä mitään 50 c rytkyjä sinne jaksa raahata, H&M ja muut ketjukamat suoraan UFFiin.

mistä saatte kaikki nuo tavarat? Itse vältän tavaran ostamista mahdollisuuksien mukaan, esim. DVD:tä hankitaan mahdollisimman vähän omaksi koska niillä "ei tee mitään". (=Tulee katsottua harvoin, mielummin silloin vuokraa sen sijaan että säilöisi vuosikausia tyhjänpanttina hyllyssä. Nykyään saa netinkin kautta useimpia leffoja vuokrattua, toki joitakin lempielokuvia/sarjoja on DVD:vä kotona).

Samoin kaikki vaatteet ja muut, vaikka niitä on niin ei sentään satoja myyntiin laitettavaksi (jos esim. 1€/kpl niin 300kpl ptäisi olla että saisi sen 300€).

Sen ymmärrän että isompia tavaroita myymällä tienaa nopeasti paljon, esim. laadukkaat tarpeettomiksi jääneet vaunut, polkupyörät ym.

2 vkoa kirppispöytä ja näyttää tulevan noin 150 e käteen. Pöytä makso 45 e / 2 vko (tarjouksella). Vaatetta on tosiaan aivan järjettömästi. Mulla on kaikki max 2 e / kpl. Eli 100-200 vaatekappaletta pitää tosiaan olla. Myyntipaikka ottaa viel 5 % koko tuotosta.

Kyllästyttää kantaa kamaa aina takaisin kotiin niin laitoin tällä kertaa tuon max 2 e / kaikki. Ihan kivasti on tavara kelvannut. Ja kelpais mullekin kun viereisessä kojussa voidaan pyytää 7 e jostain paidasta!

Ja paikka on Turun Pikku-Siili.

Lainaus:

Siis sitä vaatetta on vaan oltava ihan hirveät määrät. Jos meinaa, että lasten vaatteista jää käteen 150. Kahdelta viikolta pöytä maksaa 50? Ja mitä ne kirpparinpitäjät ottaa välistä? Siinähän pitää myydä yli 200kpl vaatteita?

ap (ei mikään liikenero:))

Myydään niitä huutiksessa hyvällä voitolla.

Lähtöhinta kohtuulliseksi, pieni korotus, ei hintavarausta ja hyvät kuvat sekä rehellinen kuvaus tuotteesta. Tosin mitään rikkinäistä tai tahraista ei myydä. Paitsi tietty jos kyseessä on antiikkiesine, niissä osin rikkinäinenkin saattaa mennä kaupaksi. Tällöinkin pitää tarkkaan kuvata ja kertoa minkälainen vika on kyseessä. Ja tietysti vika huomioitava hinnassa.

Lisäksi myyn omat käytöstä poistuneet tavarat samalla metodilla. Hyvät huutiksessa (=joista vielä saa hyvän hinnan) ja enemmän elämää nähneet kirppiksellä edulliseen hintaan.

Kaiken a ja o on laadukas tavara, kohtuulliset lähtöhinnat ja se että pystyy hankkimaan myytävät tavarat halvalla.

mulla oli pöytä 2 viikkoa / 35 eu (tarjous) - muita kuluja ei tämä kirpparin pitäjä ota - ja bruttomyynti oli tuon 115 e noin.

Myynnissä oli leluja, kirjoja, vaatteita,kenkiä, lasten tarvikkeita.

Jatkoin pöytävuokraa toisen 2 viikkoa provikkaperiaatteella, minulle myydystä 60 %, kirpparin pitäjä saa 40 %. Eli jos mitään ei mene, en menetä mitään ja jos jotain saan myytyä, siitä saan oman provikkaosuuteni.

Noin vajaan viikon jälkeen provikkabrutto oli 26 euroa.

Hinnat vaihtelee ja riippuu tuotteesta.

Kyseessä on lasten kirppis Juvanmalmilla.

Joskus taannoin oli tarjouspöytä Nummelan tenavatamineessa, ja netto oli kyllä aika huono.

Paksut mammat ostaa kympillä kipale, jos vaatteet on hyvännäköisiä ja siistissä kunnossa. Helposti saa satkuja kasaan, jos on paljon myytävää. Ostan itse paljon vaatteita, joihin myös kyllästyn nopeasti. Ei muuta kuin kiertoon!

Myös hyväkuntoiset käsilaukut ja kengät tuntuvat menevän.

Viimeksi sain kirppikseltä voittoa 150€ viikon myynnillä, mut oli sitä tavaraakin paljon, ja paljon siinä on työtäkin pitää se pöytä siistinä ja kiikuttaa tavaraa sinne jatkuvasti pieniä määriä. Kirjoista saa hyvin; siististä kirjasta voi pyytää sen 7-10€ kappale ja ne menee. Meillä oli paljon vauvakamaa, jonka myin pois.

Mua hämää monissa myyjissä se, että he puhuvat kuin saisivat sieltä kirppikseltä enemmän kuin mitä ovat tavaroista itse maksaneet. Hyvin harvoinhan se menee noin, jollei ole sitten itsekin ostanut kirppikseltä nuo tavarat alunperinkin. Mut meillä ei ainakaan ole käytettynä ostetusta vaatteesta tms. mitään jäljellä kun se on ollut käytössä kahdella lapsella, joten en mä ainakaan keksi, että mistä niitä omaisuuksia voi kirppismyynnillä tahkota.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat