Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te, jotka ootte tienanneet satoja euroja kirpparilla/huutonetissä, myytte?

Vierailija
25.05.2012 |

Mikä menee hyvin kaupaksi? Johan sen huonollakin matikkapäällä voi laskea, että jos myy lasten vaatteita 1€/kpl, niin niitä saa myydä hirveät määrät että pääsee omilleen kirpparilla myydessä.

Mitä ihmiset huutaa huutonetistä? En ole ite saanut myytyä kuin pari kirjaa muutamalla hassulla eurolla.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä saatte kaikki nuo tavarat? Itse vältän tavaran ostamista mahdollisuuksien mukaan...kaikki vaatteet ja muut, vaikka niitä on niin ei sentään satoja myyntiin laitettavaksi (jos esim. 1€/kpl niin 300kpl ptäisi olla että saisi sen 300€).

Meillä kolme lasta ja esim. syksyisin menen usein kerran kirppikselle myymään lasten edellisen talven talvivatteet pois. Jokaisella lapsella on kaksi talvipukua, jotka voin myydä n. 20 euron kappalehintaan (hyväkunto + laatumerkki). Se tekee jo 120,-. Minusta ei ole liioittelua pitää lapsella kaksia eri talviulkovaatteita? Sen lisäksi jokaiselta lapsista on jäänyt kahdet edellistalven talvikengät pieneksi. Ne myyn noin 7 euron hintaan per pari - tekee yhteensä noin 40. Jos sen lisäksi vielä on joka lapselta vaikka 10 pieneksi jäänyttä vatetta (kai ihan kohtuullista ajatella, että on jäänyt pieneksi 4 paitaa, 3 housut ja 3 mekkoa per lapsi), jotka myyn 1 euron kappalehinnalla, tulee näistä 30 euroa. Tuohon päälle vielä muutama lelu ja kirja, niin pari sataa on helposti kasassa.

Vierailija
22/35 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis myyntiin vietäväksi. Muutenhan tuo ei kannata. Itse myyn n. 4-5 täyttä Ikean kassillista kahdessa viikossa ja yleensä voittoa tulee 200-300€. Jos itsellä ei hirveästi myytävää ole, kannattaa ottaa pöytä kaverin kanssa, silloin voi käydä vuorotellen järjestelemässä tavaraa niin myynti on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä saman perheen samaa sukupuolta olevat lapset eivät koskaan käytä samoja vaatteita, vaan kaikille ostetaan aina uudet? Sitten ymmärrän. Itse en eettisistä syistä siihen suostu.

Vierailija
24/35 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko kaikkea mitä luett. Monet näistä joiden mukaan kirpparilla tienaa hyvin on todennäköisesti kirpparin pitäjiä, heidäntyöntekijöitänsä ja kavereitansa, jotka tekevät mainontaa tätä kautta. Juuri mulla pöytä ja hyv siisti, puhdas ja ehj lastenvaate ei mene kaupaksi. Eikä kirjat. Suosittu kirppis ainakin näennäisesti. Tosinn nyt olen alkanut epäillä että pitäjä on itse hyvä tekemään feikkipöytiä ja ei niitä myyjiä oikeasti ole kaikki looshit täynnä. Kirpparilla ei tienaa yhtään mitään mun kokemuksen mukaan ainakaan. Merkkivaatetta jos myy eurolla niin sitten mene, muuten ei. Tavaraa ja erityisesti vaatetta on niin paljon kaikilla, ettei olla kirpparilla valmiita mitään maksamaan mistään. Joudun laittamaan puoleen hintaan kaiken, jottei tarvi suurinta osaa kantaa kotiin. 38 euroa maksaa 6 päivää ja kn vielä laskee bensakulut ja ajan mitä tavaran pesemisessä, silittämisessä ja myyntipöydän järjestelyssä ja täytössä menee aikaa niin ei kertakaikkiaan kannata. Tori.fissä olen myynyt paljon tavaraa ja siellä saa kohtuullisesti kaupan eikä tarvitse tehd taksvärkki kirppariyrittäjälle. Tosin vaatteet liikkuu huonosti nettikirppiksilläkin. 

Vierailija
25/35 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätykseni on vähän vajaa 400 euroa viikossa itsepalvelukirppikseltä. Siellä meni kahden raskauden ajalta kertyneet äitiysvaatteet (toppatakki, syystakki, farkkuja, paitoja), kaksi rintapumppua (manuaalinen ja sähköinen), tuttipulloja, kantoliina, muita vauvatarvikkeita, pari uutta kirjaa, astioita joista en enää välittänyt, miehen kolme hyväkuntoista pukua ja jotain muuta sälää.

Vierailija
26/35 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia lastenvaatteita myin viimeksi. Tuotto 421 euroa.

Vierailija
27/35 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 13:01"]Ennätykseni on vähän vajaa 400 euroa viikossa itsepalvelukirppikseltä. Siellä meni kahden raskauden ajalta kertyneet äitiysvaatteet (toppatakki, syystakki, farkkuja, paitoja), kaksi rintapumppua (manuaalinen ja sähköinen), tuttipulloja, kantoliina, muita vauvatarvikkeita, pari uutta kirjaa, astioita joista en enää välittänyt, miehen kolme hyväkuntoista pukua ja jotain muuta sälää.

[/quote]

Ai niin, ja kahdelta lapselta pieniksi jääneitä kenkiä. Olivat hyväkuntoisia eccoja ja superfittejä, menivät samantien.

Vierailija
28/35 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tienannut mitään, vaikka olen viime vuosien aikana myynyt valtavan määrän tavaroita -minähän olen ne kaikki myymäni tavarat ostanut ja maksanut, yhtään en ole myynyt ostohintaa kalliimmalla. On myyty huonekaluja muuton yhteydessä, lastentarvikkeita ja -vaatteita, pinnasänky, turvakaukalo, turvaistuin.... Viimeksi myin käytetyn välikausihaalarin 60€.

Lauantaina olin kirppiksellä ja aika moneen pöytään tuli uudet myyjät, 4 isoa ikean kassillista näytti monella olevan tavaraa mukana.

Vierailija
29/35 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn lähes aina paketteina: lasten leluja, omia ja lasten vaatteita, ylimääräistä roinaa, kirjoja. Tollaset menee aina pakettina paremmin. Lähtöhinta noin 20e ja siitä on vaihtelevasti noussut 21-100e välillä. Etukäteen en osaa arvata, minkä paketin hinta nousee, mutta aina olen paketeista eroon päässyt. Lasten pyöriä, sittereitä, syöttötuolin ym. lasten isompaa tavaraa menee myös ihan hyvin. Yksittäisen vaatteen myyntiä esim. lähtöhintana 0,50e en viitsi edes yrittää. Jos jonkun vaatteen olen yksittäin myynyt, niin esim. kaappiin unohtuneet uudet lasten talvikengät tai lähes käyttämätön talvihaalari, kaikki muu paketeissa.

Niin ja ne kuvat joka puolelta ja tarkka sanallinen kuvailu. Sekä MIKSI myy (en tiedä minkä takia, mutta myyn paremmin jos hiukan selittelen asiaa). Olen myynyt noin 2000e edestä yhteensä kotimme tavaroita. Varmasti saisin enemmän, jos itse menisin kirppikselle myymään, mutta haluan lähinnä tavaroista eroon enkä tavoittele maksimihintaa. Mulle on ihan sama ostaako joku tarpeeseen vai meneekö trokarille.

Vierailija
30/35 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa viikossa 300 euroa myin viimeksi. Lasten ja aikuisten vaatteita, takkeja, verhoja, kirjoja, polkupyörä ja lastenistuin, miehen työkaluja ja keittiötavaraa. Viimeksi mainituista tuntuu kelpaavan kaikki, eripari kipot ja kupit. Lohjalla 25 e viikko.

Vierailija
31/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin viikossa 560 eurolla tavaraa, Arabia astioita, auton bassokaijutin, xbox 360, merkki tennareita, muutamiakirjoja ja sitten teinien vaatteita. Tavarat menivät hyvin kaupaksi koska hinnat olivat halpoja. Tasan viisi tavaraa jäi myymättä ja kaksi vaatetta. Ihan hyvä myynti....voitosta ei kyllä voi puhua jos miettii kuinka paljin rahaa tavaroihin on alkujaan mennyt! Mutta hyvä näin......Ennen olen lahjoittanut aina kaikki vaatteet hyväntekeväisyyteen, mutta nyt on tlot pienentyneet niin kokeilin kirpputoria ekan kerran! Minusta pääasia on että tavaran täytyy olla halpaa jos ei halua raahata niitä myyntiajan jälkeen takaisin kotiin.

Vierailija
32/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vielä kun pidin kirpparipöytää niin myin 5 converset (oisko ollu 10 euroa yhdet), bleisereitä, jakkuja, housuja, korkokenkiä, jotain purnukoita.

Vierailija
33/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin ehkä kolmannella luokalla, ja äiti kirpparin pitäjänä neuvoi mulle kuinka hinnotellaan, niin sain leluista, vaatteista ja sun muusta krääsästä päälle 100€, eli tosi hyvin tuossa iässä. Aikaa meni ehkä pari kk? Uskokoon ken tahtoo, onneks tiedän itse totuuden. :)

Vierailija
34/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tavara myy mutta harva haluaa luopua. Tein 480€ tilin 2vk kun myin vanhemmilta tullutta roinaa (uusia kirjoja, kuparipannuja joista isoimman myin 90€ hintaan, iittalan ja arabian astioita, marimekon vaatteita). Sitten meiltä lähti vielä mm brion leluja ja muita pikkulapsi-iän juttuja joita ei enää tarvita kuten tuplarattaat 45€ ym. En koskaan mee myymään kirpparille jos mulla ei ole oikeasti jotain myytävää. Vanhat bodyt tai 10v vanhat terveyskirjat ei sellasia ole. Mun mielestä.

Vierailija
35/35 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt huonekaluja huutonetissä/tori.fi:ssä. Mm. Sohva 80€, ruokapöydän tuolit 10€, kaappi 20€, muumimukeja 8€/kpl jne. ja sitten olen ostanut sieltä suunnilleen saman hintaluokan huonekaluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi