Mies väittää, että meillä on ollut seksiä pari viikkoa sitten.
Itse en muista mitään tapahtuneen, mutta sanookin, että nukuin. En ole ollut kännissä vaan normaalisti nukkunut. MIten muka en ole herännyt?
Aikaisemmin tästä ei ole puhuttu, eikä mies mitään asiasta mainittu. Tänään sitten aloin laskemaan, että menkkojen piti alkaa viime viikon lopulla ja vieläkään eivät ole alkaneet. Yritetään lasta, mutta erinäisten tapahtumien vuoksi seksi on ollut tauolla viime aikoina.
Joko olen aika hemmetin sikeäuninen tai sitten mies vedättää mua. Voihan menkkojen myöhästyminen johtua pikkasen stressaavasta elämäntilanteestakin ja toinen yrittää heittää herjaa siitä.
R-testiä en ole tehnyt, kun tuli nyt illalla vasta mieleen koko menkkajuttu. Viikonloppu oli niin kiireinen, etten edes muistanut odotella niitä.
Kommentit (4)
tehdään raskaustestin lisäksi isyystestiäkin.
Kyllä se olet sinä jonka muistissa on vikaa. Teit meinaa saman aloituksen, olisiko se nyt ollut just sillon pari viikkoa sitten. ;)
Kyllä se olet sinä jonka muistissa on vikaa. Teit meinaa saman aloituksen, olisiko se nyt ollut just sillon pari viikkoa sitten. ;)
Minen muista parin viikon takaa, mutta pari kuukautta sitten oli samantyyppinen aloitus, en vain muista epäilikö aloittaja siinä raskautta vai ei... Mut provo tai ei, jos noin tapahtuu, se on raiskaus (ja muuten, dr philissä oli nainen, jota mies oli pannut naisen nukkuessa (halusi saada raskaaksi, että nainen ei lähtisi), eikä nainen kertaakaan ollut herännyt, ihmetteli vain miten oli raskaana, kun seksiä ei juuri ollut)
Ei kai kukaan niin sikeesti voi nukkua??