Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika rajua jos oma äiti ei kerro lapsen oikeaa isää kuten Inga Sulin nyt kertoo.

Vierailija
25.05.2012 |

Olisiko kyse ollut rahasta,että kasvatti-isä olisi ollut varakkaampi ja siittäjä sitten ei,niin äiti valitsi paremman miehen lapselleen.Naiset on näitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mummo on kuollut.

Jätti äidin kolmekuisena kasvatusvanhemmille. Luulen, ettei itsekään tiennyt isää sen kummemmin, epäilyä saksalaisesta sotilaasta on ilmassa...äiti syntynyt 1945.

Ja sen aukon syvyyttä ei kukaan meistä isällisistä osaa arvatakaan, meillä se on ainakin ollut osa koko perheen traumaa.

Vierailija
2/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingan ei kannata valittaa.Olisko ollut parempi joutua vaikka lastenkotiin kuten monelle kävi?Älytöntä valittaa kun sai sentään perheen pitää.T:nainen jolta puuttuu osa isovanhemmista just sodan takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla yllättävänkin yleistä. Monet miehet kasvattavat tälläkin hetkellä tietämättään toisten miehen siittämiä lapsia ominaan. Lapsi ja isä voivat uskoa koko elämänsä ajan olevansa sukulaisia, ainoastaan äiti tietää tarinan koko totuuden, jota ei taas aio koskaan paljastaa.

Vierailija
4/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ainoana ihmisenä äidin lisäksi (olin tuolloin luottoystävänsä)että eräs isä-tytärpari eivät ole sukua toisilleen.

Tiedän oikean isänkin... ja tämä isäkin kyllä tietää.

Tytär jo aikuinen, olen joskus miettinyt minunko tämä pitää kuolinvuoteellani kertoa??

Vierailija
5/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muut henkilöt haluavat vaientaa koko jutun selvinpäin.Antaa ihmisten elää elämäänsä.

Vierailija
6/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla.Tää laulu alkoi jo mun ollessa 12v.Menin aivan pihalle kun pihan lapset alkoi kysyä,ootteko te sisaruksia sun veljen kanssa oikeasti ollenkaan.

Vierailija
7/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulin sentään sai tietää asiasta jo nyt, monet eivät saa tietää oikeasta bio-isästään koskaan!

Äitihän se on lapsella aina varma ja isä epävarma...

Vierailija
8/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nai kahta miestä.Kandee kattoo peiliin ja miettiä onko tervettä.T:pankinjohtaja

Vierailija
9/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ikäluokassa.

Vierailija
10/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan enää toimii kuin kuoleman haudalla oltaisiin että apua mennään me sänkyyn jos vaikka toi Taisto tosta heittää hengensä jne.

Vierailija
11/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eiköhän se äiti vain suojellut tytärtään. Inga joutui narsisti-isäntä "uhriksi" aikuisena, kun isä alkoi vaatimaan tyttäreltään hoivapalvelua ja jatkuvaa auttamista vedoten siihen, että on biologinen isä.

Vierailija
12/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yleistä sota-aikana 1940-1946 syntyneiden keskuudessa.

Monesti kyseessä on joko suomalaisen tai saksalaisen sotilaan kanssa aikaansaatettu lapsi. Äiti on voinut sittemmin mennä vihille toisen miehen kanssa joka on lapsen omanaan kasvattanut tai sitten antaa lapsensa kokonaan pois, joko sukulaisille tai lastenkotiin.

Hyvä että Sulin sai kuitenkin tietää isästään ja ehti hänet tavatakin.

Vierailija
13/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eiköhän se äiti vain suojellut tytärtään. Inga joutui narsisti-isäntä "uhriksi" aikuisena, kun isä alkoi vaatimaan tyttäreltään hoivapalvelua ja jatkuvaa auttamista vedoten siihen, että on biologinen isä.

Missäs tämä käy ilmi? Mainitsiko Inga jutussa itse asiasta näillä sanamuodoilla?

Vierailija
14/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyse ollut rahasta,että kasvatti-isä olisi ollut varakkaampi ja siittäjä sitten ei,niin äiti valitsi paremman miehen lapselleen.Naiset on näitä.

Oman vauvani "isä" (kuvottaa sanoa häntä isäksi, hän vain siitti lapseni, that's all) joutui vankilaan erittäin raa'asta rikoksesta, olimme siis silloin jo eronneet ja hän tiesi raskaudestani. Valitsi kuitenkin mielummin todella rikokset ja pitkän vankeustuomion ,kun mahdollisuuden olla lapsensa elämässä.

En todellakaan kerro lapselleni "isästään" mitään. Aion kysyttäessä sanoa joko että hän on kuollut (kuten minulle onkin) tai etten tiedä kuka hänen isänsä on.

Itse en haluaisi tietää totuutta, jos isäni olisi tehnyt niitä juttuja mitä lapseni "isä" on tehnyt.

Kutsukaa itsekkääksi, huonoksi äidiksi tms, mutta suojelen lastani.

Ko. mies on niin epäinhimillisen julman rikoksen tekijä, etten lastani häneen käsiin anna.

Vierailija
15/15 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut rikkoa perhettään. Ero oli varmaan tuohon aikaan melkoinen häpeä, saati jos siinä oli vielä mukana toinen mies. En nyt sitten tiedä oliko kyse niinkään rahasta, olihan tällä biologisella isällä (myöhemmin?) myös perhe joka vissiin sai myös rahan suhteen hoidettua ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän