Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi tärkeimmät ihmiset? Meneekö tuntemattomien lapset omien rakkaiden edelle?!'

Vierailija
25.05.2012 |

Tilanne: olette häämatkalla ja joudutte tulipalo onnettomuuteen. Sinä voisit pelastaa rakkaan ja tärkeimmän aviopuolison tai jonkun tuntemattoman vieraan lapsen?

Kumpaa siis oikeasti suojelet?

Suomi24 palstalla eräs äiti sanoi, että vieraiden lapset, vaikka ei tuntisi menisi oman puolison edelle, tai jos on aikuisia sisaria tms.

Että se ikä kertoo sen kenet pelastaisi, vaikka ei tuntisikaan henkilöä.

Minusta kuulosti erittäin pelottavalta.

Eikö se niin menis, että omat rakkaat ja läheiset on iästä katsomatta aina etusijalla, verrattuna muiden lapsiin.

Omat lapset tulee nyt aina ensin, mutta jos ei lapsia olisi mukana tms. Niin puoliso, sisaret, vanhemmat, ystävät yms.

Sitä varten on lähimmäisistä huolehtiminen ja välittäminen.

Ihmisiä kehitysmaissa kuolee kokoajan kovissa kivuissa yms. Minkä hemmetin takia joku vieras lapsi tilanteessa kuin tilanteessa menisi oman perheeni edelle, ei koskaan! Ei vanhempani, ei sisareni, ei puolisoni, ei koskaan.

Teidän lapset ei mene mun rakkaiden edelle ja joa tulipalo jossain syttyis, niin omat rakkaat ensimmäisenä pelastaisin, siinävaiheessa ei paljon muiden kohtalo kiinnostaisi jos itse rakkaiden kanssa joutuisi taistelemaan hengestä!

Näin se menee. Äitien on turha kuvitella, että heidän lapset menis muille ihmisille heidäb rakkaidensa edelle. Ei tietenkään. Ei teidän lapset merkkaa muiden elämässä mitään vaan ainoastaan ne läheiset, joiden kanssa on tekemisissä, joista välitetään!

Minun koiranpentunikin tarpeet on tärkeämmät minulle ja menevät tuntemattomien lasten edelle. Puolustan rakkaimpia henkeen ja vereen, muiden lapsilla ei ole sen suhteessa mitään tekemistä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lauma ensin, niin ihmiset kuin eläimet. Niihinhän minulla se henkilökohtainen tunneside on ja niide menettämisestä kärsisin eniten.

Vierailija
2/2 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen saisi yrittää selvitä itse, paremmin pärjäisi kuin lapsi. Mutta mä en olekaan niin "tunteellinen" ihminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan