Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vesirokko alkanut maanantaina, yo-juhliin osallistuminen?
24.05.2012 |
Eli otsikossa tulikin asia, mites mahtaa olla meidän osallistumisen laita? Tuossa nyt ehtii mennä n. 12 vuorokautta, mahtaako vielä tartuttaa tuossa vaiheessa? Näppyjä ei tänään torstaina ole tullut enää uusia mutta näppyjä on kuitenkin satoja. Osa vesikellolla, osa ruvella.
Kommentit (2)
Kuivat, jo rupeutuneet näpyt eivät enää tartuta, mutta yksikin vesikello kertoo, että tauti on vielä tartuttavassa vaiheessa. Pitäisi kuitenkin ehtiä parantua hyvinkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei tartu rupivaiheessa. Meillä meni molempien tauti vajaassa kahdessa viikossa.